جمال ادواردز ، موزیسین و دی جی مشهور انگلیسی درگذشت

جمال ادواردز ، موزیسین و دی جی مشهور انگلیسی درگذشت

جمال ادواردز موزیسین و دی جی ۳۱ ساله انگلیسی یکشنبه صبح به علت حمله قلبی درگذشت. دوستان بهت زده وی که از مرگش شوکه شده اند، می گویند که او در خانه اش در آکتون، در غرب لندن و پس از آخرین اجرایش به عنوان دی جی در یک «بار» دچار حمله شده است.

یکی از دوستانش با نام وین می گوید: «جزئیات این واقعه هنوز مشخص نیست اما به ما گفته شده که دلیلش حمله قلبی بوده است. او شنبه شب دی جی یک مراسم بود و صبح زود یکشنبه به خانه اش رسید.»

موزیسین و دی جی

به گزارش Sun، برندا ادواردز، مادر جمال، که بازیگر، خواننده و مجری برنامه تلویزیونی Loose Woman است، می گوید که جمال «همه چیزشان بوده است.» جمال در سال ۲۰۰۶ با راه اندازی یک پلتفرم جدید موسیقی به نام SBTV به شهرت رسید. گفته می شود که این پلتفرم در به شهرت رسیدن برخی خواننده های مشهور انگلیسی نظیر Dave، Ed Sheeran و Jessie J موثر بوده است.

جمال ادواردز علاوه بر این ها با نام های بزرگی همچون Lady Lesherr، Stormzy، Emelie Sandé، Rita Ora و خیلی های دیگر سابقه ی همکاری داشت. یکشنبه شب هواداران این خواننده به خیابان های محله ی آکتون آمدند و یاد و خاطره ی او را گرامی داشتند.

دی جی انگلیسی

جمال ادواردز که در سن ۲۳ سالگی موفق شده بود خود را به عنوان یک میلیونر مطرح کند، تا هنگام درگذشتش همچنان به فعالیت، اثرگذاری و الهام بخشی در دنیای موسیقی مشغول بود. ادواردز همچنین سفیر بنیاد Prince’s Trust بود؛ خیریه ای که به جوانان جویای نام کمک می کند تا کسب و کار خود را راه بیندازند.

جمال ادواردز در سال ۲۰۱۳، یک کتاب الکترونیکی با نام Self Belief: The Vision: How to Become a Success on Your Own Terms (باور به خود: چشم انداز: چطور به طریقه خودمان موفق شویم) منتشر کرد که به گفته ی پایگاه iBook تبدیل به یکی از کتاب های الکترونیک پرفروش شد.

جمال ادواردز

علاوه بر این وی در سال ۲۰۲۱ پروژه ای را با نام Jamal Edwards Delve با هدف بازسازی و بازگشایی مراکز جوانان راه انداخت. ادواردز در سال ۲۰۲۱ با شرکت رسانه ای RadicalMedia به عنوان کارگردان قرارداد امضا کرد و برای برندهایی نظیر Subway و Depop پروژه هایی را انجام داد.

ادواردز در عمر کوتاهش جوایز بسیاری را اعم از MBE، Best New StartUp نصیب خود کرد و از دانشگاه Luton & Bedfordshire مدرک MBA افتخاری دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

درگذشت فاطمه گریک ؛ نازنین سینمای ایران و هنرپیشه دوران طلایی سینمای ترکیه

میت لوف خواننده مشهور آمریکایی و خالق «خفاش جهنمی» در سن ۷۴ سالگی درگذشت

منبع: The Sun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود