خشم مجری مشهور روس از مصادره اموالش در اروپا به خاطر حمله روسیه به اوکراین

خشم مجری مشهور روس از مصادره اموالش در اروپا به خاطر حمله روسیه به اوکراین

اثرات جنگی که پوتین به راه انداخته یواش یواش دارد خودش را نمایان می کند و حتی صاحبان دستگاه های پروپاگاندای دولتی طرفدارش را نیز می ترساند. همه چیز رو به راه است تا این که ویلایت را در ایتالیا ضبط کنند. این اتفاقی است که این هفته و پس از حمله روسیه به اوکراین برای یکی از تولیدکنندگان پروپاگاندای تلویزیونی کرملین افتاد.

در سال ۲۰۱۹ و قبل از زندانی شدن الکسی ناوالنی، او و تیمش ویدیویی را منتشر ساختند که برملا می ساخت ولادیمیر سولوویف، مجری تلویزیونی، دو ویلا در ایتالیا در نزدیکی ملک جرج کلونی دارد. آن زمان همسایگان وی نسبت به این قضیه اعتراض کرده و حتی کمپینی را در سال ۲۰۱۹ ترتیب دیدند تا از اعطا نشدن شهروندی ایتالیا به او واسطه اقامتش جلوگیری شود.

 

سولولیف این هفته متوجه شد که به خاطر حمله روسیه به اوکراین تحریم هایی که علیه رژیم کرملین و همدستانش وضع شده است، او را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. و حالا دسترسی و حتی شاید مالکیت وی به املاکش در اروپا تحت تاثیر تحریم ها قرار بگیرد.

در برنامه روز جمعه The Evening With Vladimir Soloviev این مجری تلویزیونی خشمش را این چنین بروز داد: «من فکر می کردم اروپا مأمن حقوق افراد است. این چیزی است که می گفتند… حالا تجربه ی شخصی من چیز دیگری می گوید. به ازای هر تراکنشی که انجام می دادم مدارک دال بر حقوق، درآمد و… را می آوردم. من آن ملک را خریدم و بابتش پول زیادی پرداخت کردم. و حالا یکی برای خودش تصمیم گرفته که این روزنامه نگار و مجری تلویزیون در فهرست تحریم شدگان قرار گرفته. و بلافاصله این قضیه مایملک شما را تحت تاثیر قرار می دهد. یک لحظه صبر کنید. مگر به ما نمی گفتید که اروپا مهد حقوق افراد است؟!»

حمله روسیه به اوکراین

سولولیف سرخورده ادامه می دهد: «یکدفعه برمی گردند و می گویند “تو روس هستی؟ پس اگر حسابی در اروپا داری آن را می بندیم. و اگر حسابی در انگلیس داشته باشی تا یک حد خاص بیشتر نمی توانی در آن پول نگه داری؛ تازه اگر حسابت قدیمی باشد. آن ها به تو اجازه ی باز کردن حساب جدیدی را نمی دهند.»

بدین ترتیب مشخص شد که این مجری تلویزیونی که به محکوم کردن اروپا و غرب به خاطر انحطاط و فساد فرضی شان شهره است، فردی دورو و ریاکار است که در عین غرب ستیزی عاشق املاکش در کشورهای غربی است…

بیشتر بخوانید:

آیا کارتون سیمپسون‌ ها جنگ روسیه و اوکراین را هم پیش‌بینی کرده بود؟ + ویدیو

چچن کجاست و چه نقشی در جنگ روسیه و اوکراین دارد؟ + ویدیو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • ل اسفند ۱۲, ۱۴۰۰

    انتهای متن میگه : «« بدین ترتیب مشخص شد که این مجری تلویزیونی که به محکوم کردن اروپا و غرب به خاطر انحطاط و فساد فرضی شان شهره است، فردی دورو و ریاکار است که در عین غرب ستیزی عاشق املاکش در کشورهای غربی است»»

    کی گفت جای خواننده نتیجه گیری کنید ؟! اتفاقاً وارونش صادقه ، داره میگه به تجربهٔ شخصیم بهم ثابت شده که اروپا اصلا جای آزادی نیست و حق شما به راحتی پایمال میشه فقط به جرم این که شما شهروند فلان کشور دیگرید اموالتون مصادره میشه و پولهاتون هم قفل میشن در بانکهاشون .

  • ارژنگ اسفند ۱۲, ۱۴۰۰

    راست گفته . اروپا غلط کرده که اموال مردم رو توقیف کرده . لااقل پول شو پس بده .

  • امین اسفند ۱۳, ۱۴۰۰

    مردم روسیه باید تظاهرات کنند و پ تین را سرنگون کنند اگر اینکار را نکنند همه شان شایسته گجازات هستند کمترین مجازلت توقیف اموال است هیچ روسی حق ورود به اروپا ندارد وباید اموالش مصادره و زندانی شود