بیهوش شدن حامد پاکدل در تمرین تیم پرسپولیس و توضیحاتش در این باره + ویدیو

بیهوش شدن حامد پاکدل در تمرین تیم پرسپولیس و توضیحاتش در این باره + ویدیو

حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس که در ۳ بازی اخیر این تیم عملکرد فوق العاده ای داشته و در هر ۳ بازی موفق به گلزنی شده، دیروز در دقایق ابتدایی تمرین سرخ پوشان که از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شده بود، دچار ضربه و آسیب دیدگی از ناحیه سر شد.

بنا به گفته ی رسانه رسمی پرسپولیس، حامد پاکدل در آن صحنه قصد داشته توپ را با سر بزند که از ناحیه سر و گردن ضربه می خورد. او که به خاطر این ضربه بلافاصله هوشیاری اش را از دست داده پس از افتادن به زمین هم دچار ضربه ای دیگر می شود.

با این حال با اقدام سریع و به موقع کادر پزشکی، پاکدل بعد از لحظاتی هوشیاری اش را به دست می آورد. اقدامات لازم برای اطمینان حاصل کردن از تنفس عادی وی انجام و سپس با اورژانس به بیمارستان منتقل می شود تا تحت مراقبت های پزشکی بیشتر قرار گرفته و معاینات تکمیلی توسط پزشکان متخصص بر روی او انجام شود.

حامد پاکدل

پیش از این که این مصدومیت شدید برای پاکدل روی ضربه ایستگاهی رقم بخورد و او را راهی بیمارستان کند او انگیزه ی بسیار بالایی را در حین تمرین از خود نشان می داد و به قطع و یقین امید داشت روند گلزنی هایش را در بازی چهارم حفظ کند.

او که در بازی قبل در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار گرفته بود امید داشت در بازی پیش رو نیز فیکس بازی کند. به همین خاطر است که لحظاتی پیش از مصدومیت این چنین با چهره ای بشاش و خندان جلوی دوربین ظاهر شده است.

حامد پاکدل

مهدی عبدی که در این فصل توانسته بود به عنوان گلزن اول تیم پرسپولیس ظاهر شود و با درخشش حامل پاکدل نیمکت نشین شده بود حالا و با مصدومیت پاکدل در آستانه بازی مقابل مس رفسنجان می تواند بار دیگر در ترکیب اصلی حضور یابد و امید داشته باشد که با ارائه یک بازی خوب جایگاهش را بازپس بگیرد. مهدی عبدی در این فصل با این حال که پنالتی های تیمش را هم نزده، موفق به زدن ۵ گل شده است و امید دارد مقابل تیم مس رفسنحان به آمار گل هایش اضافه کند.

حامد پاکدل که پس از عکسبرداری و بخیه در ناحیه سر، حالش مساعد به نظر می رسید، در ویدیویی کوتاه گفت: «خدا را شکر در حال حاضر مشکلی ندارم و امیدوارم در بازی فردا با تلاش بچه‌ ها، تیم پرسپولیس برنده باشد و خوشحالی را به همه هواداران هدیه بدهد.»

بیشتر بخوانید:

ارزش ریالی استقلال و پرسپولیس مشخص شد؛ سرخ‌ها ۴۰۰ میلیارد تومان گران‌تر

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود