سریال «خادم ملت» با بازی رئیس جمهور اوکراین از فیلیمو حذف شد

سریال «خادم ملت» با بازی رئیس جمهور اوکراین از فیلیمو حذف شد

سریال اوکراینی «خادم ملت» (Servant of the People) از پلتفرم فیلیمو حذف شده و کاربران در صورت جستجوی نام این سریال با خطای ۴۰۴ مواجه می شوند. این سریال در قالب طنز سیاسی (Political satire) ساخته شده و زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین علاوه بر نویسندگی و ایفای نقش در آن، تهیه کنندگی آن را نیز به عهده داشته است.

فیلیمو خادم ملت

فصل نخست این سریال از ماه نوامبر ۲۰۱۵ آغاز شد و فصل های دوم و سوم نیز به ترتیب در اکتبر ۲۰۱۷ و مارس ۲۰۱۹ پخش شدند. سریال «خادم ملت» بعد از انتشار تبدیل به یکی از سریال های برتر در کشور اوکراین و برخی کشورهای شوروی سابق شد.

نکته ی جالب توجه این که در ۳۱ مارس ۲۰۱۸، حزبی سیاسی به نام این سریال در وزارت عدلیه اوکراین به ثبت رسید. و مدتی بعد یعنی در ۲۱ آوریل ۲۰۱۹، زلنسکی با بیش از ۷۰ درصد آرا در دور دوم، به عنوان رئیس جمهور اوکراین انتخاب شد.

زلنسکی

ولودیمیر زلنسکی در این سریال نقش واسیل پتروویچ هولوبرودکو، یک دبیر تاریخ سی و چند ساله را بازی می کند که یکی از شاگردانش از او در حال بد و بیراه گفتن و اعتراض به فساد دولت کنونی فیلم می گیرد و ویدیوی ضبط شده در یوتیوب پربازدید و وایرال می شود.

شاگردان هولوبرودکو علیرغم میل باطنی او برایش کمپینی تدارک می بینند و از طریق سرمایه گذاری جمعی به او در نامزدی تصدی ریاست جمهوری اوکراین کمک می کنند و نهایتاً در کمال ناباوری دبیر تاریخ شان در انتخابات ریاست جمهوری پیروز می شود.

سریال خادم ملت

در ابتدا واسیل سردرگم است و نمی تواند مسئولیت های جدیدش را رسیدگی کند اما رفته رفته در مدیریت مسائل ملی، سیاست و زندگی شخصی اش به تعادل می رسد.

سریال «خادم ملت» از شبکه ۱+۱ اوکراین پخش شد و در حال حاضر در برخی کشورها از طریق نتفلیکس برای تماشا و دانلود قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی ولادیمیر زلنسکی ؛ از بازیگر فیلم های کمدی تا قهرمان ملی مردم اوکراین

واکنش جالب دونالد ترامپ به اقدام ولادیمیر پوتین در اوکراین: «حرکت هوشمندانه‌ای بود»

آیا دلیل تهاجمی بودن رفتار ولادیمیر پوتین مصرف بیش از حد استروئید است؟

۴ نظر

ورود

  • تف به کمونیست اسفند ۱۴, ۱۴۰۰

    فیلیمو چرا حذف کرد ؟
    چرا توضیح ندادی چرا حذف شد ؟؟؟

    چون شما حامی روس ها هستید ……………….

    • radin.bhr اسفند ۱۵, ۱۴۰۰

      نه که ما رییس جمهور خیلی خوبی داریم فیلیمو حسودیش شده

  • radin.bhr اسفند ۱۵, ۱۴۰۰

    تمام جهان طرف اوکراین رو گرفت این دولت بی شرف طرف روسیه
    شما اشغالا که طرف فلسطین هستید و میگید مرگ بر اسراییل چرا طرف روسیه رو گرفتید
    ابروی مارو بردید

  • ناشناس اسفند ۱۵, ۱۴۰۰

    آزادی بیان به سبک کمونیست. کسی آزادی بیان توی غرب رو مسخره کرد؟