وسایل عجیب و غریبی که سلبریتی ها همیشه در کیف خود دارند

وسایل عجیب و غریبی که سلبریتی ها همیشه در کیف خود دارند

پول، کارت، کلید، موبایل و دستمال کاغذی، وسایل ضروری ای هستند که همیشه در کیف خود داریم. اما از قرار معلوم بعضی سلبریتی ها تنها به ضروریات بسنده نمی کنند و چیزهای دیگری هم با به همراه خود می برند. بعضی از آن ها ممکن است مهره شانس در کیف خود داشته باشند. بعضی ها هم پا را از این هم فراتر می گذارند و دستگاهی در کیف خود می گذارند که جلوی امواج را بگیرد.

در ادامه با وسایل عجیب و غریبی آشنا خواهیم شد که سلبریتی ها در کیف خود دارند.

اِما واتسون

کیف سلبریتی ها

اِما واتسون چیزهای مختلف زیادی در کیف خود دارد. دوستانش حتی به او لقب «خانم کیفی» داده اند. او همیشه یک کتاب و یک دفترچه خاطرات به همراه دارد. اما برخی از عجیب ترین محتویات کیفش عبارتند از: یک بطری آب گرم، یک دئودورانت گیاهی، پدهای آرایشی قابل استفاده ی مجدد و … نوتلا!

میراندا کر

کیف سلبریتی ها

در اینکه که میراندا کر اهمیت زیادی به پوست و سلامتی خود می دهد، شکی نیست. او یک سوپر مدل است و یک برند محصولات مراقبت از پوست طبیعی به نام Kora Organics هم به راه انداخته است. تعجبی ندارد که بعضی از این محصولات یا مشابه آن ها در کیف او باشد. اما او به جای این ها، یک دستگاه در کیف خود دارد که جلوی امواج را می گیرد. او در اینباره گفته: «یک چیزی به اسم Tilys Biotech هست که آن را روی موبایلم می گذارم و کارش این است که جلوی امواج را بگیرد. این برچسب را که بزنید جلوی میدان های الکترومغناطیسی را می گیرد.»

شانینا شیک

کیف سلبریتی ها

عجیب نیست که کارت های مختلفی در کیف یا کیف پول خود داشته باشیم و شانینا شیک، این مدل استرالیایی هم از این قاعده مستثنی نیست، البته تقریباً. او در اینباره گفته: «من عکس قدیمی پاسپورت همسرم را در کیفم گذاشته ام. اولین کارتی که همراه گل برایم فرستاده بود را هم همراهم دارم.»

تایرا بنکس

کیف سلبریتی ها

از قرار معلوم تایرا بنکس را سخت می شود با هنر آشپزی خود تحت تأثیر قرار داد. به همین دلیل است که او در کیفش دانه کنجد و نمک می گذارد چون معتقد است که ممکن است که واقعاً نیاز شود. او در اینباره گفته: «شاید بروم یک رستوران برگری ولی آن ها گوشت ساندویچ را به اندازه ی کافی مزه دار نکرده باشند. من در یک کیسه پلاستیکی نمک و دانه کنجد می ریزم و آن را با خودم به رستوران می برم تا کمی روی ساندویچم بریزم.»

آریانا گرانده

کیف سلبریتی ها

آریانا گرانده چند عطر، از جمله یک شیشه ی کوچک ادکلن مردانه در کیف خود دارد . او در اینباره گفته: «بوی کسی را می دهد که وقتی در سفر هستم خیلی دلم برایش تنگ می شود.» علاوه بر آن، یک سنگ ریزه هم دارد که روی آن کلمه ی «آرامش» حک شده است.

اپرا وینفری

کیف سلبریتی ها

اپرا وینفری علاقه ی زیادی به پاستا دارد اما به طور واضحی شیفته ی قارچ دنبلان است. به همین دلیل تعجبی ندارد که چیزهایی مرتبط با آن در کیفش پیدا کنیم. او در اینباره گفته: «من در کیفم چاشنی قارچ دنبلان می گذارم. یکی از شرط های من برای هتل ها همین است که یا از چاشنی یا از روغن قارچ دنبلان استفاده کنند.»

مگان ترینر

کیف سلبریتی ها

مگان ترینر، خواننده و ترانه نویس آمریکایی همیشه یک اسپری خوشبوکننده ی دستشویی از برندی به اسم Poo-Pourri در کیفش دارد. بله درست متوجه شدید! او در اینباره گفته: «من اسپری ام را همه جا با خودم می برم. در هر خانه ای باید از آن باشد.» از قرار معلوم منظور او این است که در هر خانه ای و البته در هر کیفی.

ادل

کیف سلبریتی ها

ادل آشپزی کردن را یاد گرفته. او عاشق کباب هایی که روزهای یکشنبه برای پسرش درست می کند و غذای مورد علاقه ی او هم هست. ادل شیفته ی غذاهای سرخ کردنی و صبحانه ی انگلیسی هم هست. اما به انتخاب رستوران ها درباره ی سس کچاپ اعتماد ندارد. به همین دلیل است که همیشه مقداری از سس کچاپ مورد علاقه اش را با خود به همراه می برد. او در اینباره گفته: «من بسته های کوچک سس کچاپ هاینتز را همه جا همراهم دارم. بیانسه در کیفش سس تند می گذارد، من هم سس هاینتز.»

منبع: brightside
دیجیاتو
بدون نظر

ورود