شهاب حسینی از بازیگری خداحافظی کرد + ویدئو

شهاب حسینی از بازیگری خداحافظی کرد + ویدئو

شهاب حسینی با انتشار ویدئویی به هجمه های صورت گرفته علیه وی به دنبال حواشی سال های اخیرش واکنش نشان داد و اعلام کرد از دنیای بازیگری خداحافظی می کند.

شهاب حسینی که پس از حاشیه ساز شدن انتشار فیلم واکسن زدنش در آمریکا در اواخر سال گذشته تصمیم به ترک اینستاگرام گرفت، تیر ماه امسال با صفحه ی شرکت فیلمسازی خود «ندای هفت آسمان» به این شبکه اجتماعی بازگشت.

او روز گذشته با انتشار ویدیویی بلند در همین صفحه از سینماگران درخواست کرد برای پروژ‌ه‌ هایشان دیگر سراغ او نیایند و به دشمنانش اعلام کرد به دنبال حذف او نباشند چون خود دنبال راه نجاتی از این حرفه است.

شهاب حسینی در این ویدئو با اعلام اینکه «تحمل بنده حقیر برای خیلی‌ ها سخت شده» گفت یک دهه است دنبال کناره‌ گیری از حرفه‌ ای است که ابتدا در باغ سبز نشان می‌ دهند و سپس به وادی خارستان می‌کشانند. او گفت خود را جا مانده از قافله ‌می‌ بیند و مایل است ادامه ی مسیرش نوشتن و کارگردانی باشد و دیگر تمایل چندانی به حضور در پروژه دیگران را ندارد و در پایان گفت از امروز با جهل و جاهل خواهد جنگید.

شهاب حسینی زمانی از بازیگران بی حاشیه ی سینمای ایران بود اما در سال های اخیر اتفاقاتی رخ داد که او را به بازیگری پرحاشیه و جنجالی بدل کرد.

انتقاد شدید شهاب حسینی از مسعود کیمیایی به دلیل انصراف او از جشنواره فیلم فجر سال ۹۸ به دنبال حادثه ی سقوط هواپیمای اوکراینی، انتشار فیلمی از واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا در سال ۹۹، خداحافظی شهاب حسینی از اینستاگرام در واکنش به انتقادات صورت گرفته از او به خاطر دریافت واکسن در آمریکا، انصراف مسعود و پولاد کیمیایی از جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ به دنبال اعلام خبر حضور شهاب حسینی در هیأت داوران جشنواره و مطرح شدن شایعاتی درباره ی اعمال نفوذ شهاب حسینی در داوری جشنواره، خلاصه ای از حواشی سال های اخیر این بازیگر مشهور هستند.

شهاب حسینی که در سال های اخیر در سینمای ایران کم کار بوده، چند سال قبل به همراه خانواده ی خود به آمریکا کوچ کرد. او در سال ۹۷ از تصمیم خود برای تأسیس یک شرکت فیلمسازی در آمریکا خبر داد و گفت قصد دارد ادامه ی فعالیت‌ خود در عرصه ی سینما را در آمریکا متمرکز کند. در سال ۹۹، هالیوود ریپورتر از تأسیس شرکت بین المللی فیلمسازی «پُل مدیا» در آمریکا توسط کوروش اهری، شهاب حسینی و الکس برتو، تهیه کننده ی هالیوودی خبر داد.

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی متولد سال ۵۲ در تهران و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران است.

در سال ۷۱ دوره های بازیگری را در کلاس های حمید سمندریان گذراند و بازیگری را از سال ۷۴ با تئاتر آغاز کرد.

فعالیت حرفه ای شهاب حسینی با گویندگی در رادیو آغاز شد و او در سال ۷۷ به عنوان مجری به تلویزیون نیز راه پیدا کرد. حسینی کار اجرا را با چند برنامه ی تلویزیونی و رادیویی ادامه داد که معروف ترین آن ها برنامه تلویزیونی «اکسیژن» بود.

پس از آن در سال ۷۹ با سریال «پس از باران» پا به عرصه ی بازیگری گذاشت. در سال ۸۰ با فیلم «رخساره» به کارگردانی امیر قویدل وارد سینما شد.

حسینی به فعالیت خود در زمینه ی بازیگری ادامه داد و در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی زیادی نقش آفرینی کرد.

شهاب حسینی در سال ۸۷ به خاطر بازی اش در فیلم «سوپر استار» به کارگردانی تهمینه میلانی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

او همچنین در سال ۹۴ به خاطر نقش آفرینی اش در فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم کن شد.

شهاب حسینی در سال ۹۷ شرکت فیلمسازی «ندای هفت آسمان» را در ایران تأسیس کرد.

او در سال ۹۹ با برنامه ی گفتگو محور «هم‌رفیق» که از شبکه نمایش خانگی پخش می شد، به عرصه ی اجرا بازگشت.

شهاب حسینی در سال ۷۴ با پریچهر قنبری (متولد سال ۵۹، فارغ التحصیل رشته چهره پردازی از دانشگاه تهران) ازدواج کرد. این زوج دو پسر به نام های محمد امین (متولد سال ۸۲) و امیرعلی (متولد سال ۹۰) دارند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۶ نظر

ورود

  • Pouyan vosoughi اسفند ۲۵, ۱۴۰۰

    زودتر شرتو کم کنم. به اندازه کافی خوردی و ….. حاج شهاب حسبنی. یه مفت خور اطلاعاتی کمتر

    • کسانی که بجای جواب منطقی فحش میدهند نادان هستند چون پاسخی ندارن اسفند ۲۵, ۱۴۰۰

      خوشحالم

    • فاطمه اسفند ۲۵, ۱۴۰۰

      متاسفم ک فقط ب دلیل ابراز عقیده خودشون‌ اینجور مورد تهمت قرار می گیرن
      و البته متاسفم برای شما ک بی باکانه تهمت می زنید

    • سهیل اسفند ۲۵, ۱۴۰۰

      الان چیکار کرده که شده مفتخور اطلاعاتی؟ کاری با عقایدش ندارم ولی حتی اگر با عقایدش هم مخالف باشیم جایی ندیدم که بخواد عقایدش رو به کسی تحمیل کنه یا برای کسی مشکل و زحمتی ایجاد کنه. صرفا نظرش رو گفته. این حواشی ای هم که امثال کیمیایی راه انداختند سوء استفاده از شرایطه. همیشه هستند کسانیکه دنبال یک نفر که مورد هجوم قرار گرفته می گردند تا ناکامی هاشون رو گردن اون بندازند.

      • امیر اسفند ۲۶, ۱۴۰۰

        ایشون بچه سلسبیل ته کوچه صادقی هستن با من و چنتای دیگه همه ی مدرسه میرفتیم از اولشم ی ادم فروش و ی بند دنبال معلم پرورشی و پدرسوخته بازی بود

        • خیلی باحالی اسفند ۲۷, ۱۴۰۰

          حتی اگر راست هم بگی دلیل مسخره تر از این نشنیده بودم. اگر بنا بر به کارهای بچگی باشه الان نصف رفیقهای من باید دزد بودن. نصف دیگه شون هم آدم فروش.

  • محمد یاسا اسفند ۲۵, ۱۴۰۰

    در پناه اقا امام حسین انشاالله

  • ناشناس اسفند ۲۵, ۱۴۰۰

    مسعود کیمیایی دلش خواسته که انصراف بده. برای چی اینقدر بهش هجمه و توهین وارد می کنید؟ چون از سقوط هواپیما حمایت نکرد و محکوم کرد؟

  • محمّد حسین اسفند ۲۵, ۱۴۰۰

    در پناه حق ان شاء اللّه عاقبت بخیر شوید

  • محمدی اسفند ۲۵, ۱۴۰۰

    احسنت آقای حسینی مطمئن باش جدت کمکت کرده ک خودتو ازون تباهی بیرون بکشی.حتما روزهای بهتری در پیش خواهی داشت

  • فاطمه اسفند ۲۵, ۱۴۰۰

    چ مظلوم ?
    آقا شهاب همیشه باش چون تو افتخار ایرانی هم توی کارت و هم توی رفتارت .
    قدرت رو ندونستن
    ولی صما خودت همیشه بالایی ☺

  • علی اسفند ۲۵, ۱۴۰۰

    همه فیلمها و سریالها رو بازی کرد، اوج پول دراوردن ایشون در ایران بوده، خودش رو برای همه ارگانها عزیز کرد!!
    با خانمش زوج برتر شدن !! حالا رفته امریکا یه خداحافظی نصفه نیمه کرده
    دیگه بازنشسته شدی آقا !! اینکه خداحافظی نیست

  • پ اسفند ۲۶, ۱۴۰۰

    چقدر صحبت‌هاتون قشنگ بودن آقای حسینی
    انشاالله مثل همیشه بدرخشید و عزتمند باشید

  • امیر اسفند ۲۶, ۱۴۰۰

    همیشه برای ایجاد تغییر باید از خودمون شروع کنیم چطوره با ریا کاری و نون به نخر روز خوری و تزویر خودت شروع کنی

  • بی نام اسفند ۲۸, ۱۴۰۰

    شهاب حسینی بازیگر درجه یک و محترمیه….شاید لحنش نسبت به کیمیایی تند بود ولی حرفش درست بود….تحریم جشنواره چه کمکی کرد؟! فقط باعث شد یه عده جوون دیده نشن!!! حالا گیریم اصلا حرفش هم اشتباه!! نظرش رو گفته…راجع به واکسن هم به نظرم کار درستی کرد…منم پول داشتم میرفتم خارج فایزر میزدم!! علی دایی هم امریکا فایزر زده…این چه عیبی داره؟ شهاب حسینی کجا از مردمی بودن حرف زده؟! کجا شعار داده؟! واقعا از معدود هنرمندان باسواد و بی حاشیه ست ایشون….در پناه مولا حسین (ع) باشی جناب حسینی

  • مهتا اسفند ۲۹, ۱۴۰۰

    شهاب حسینی بهترین بازیگر سریال شهرزاد بود اون هایی که میگن بد بود واقعا براشون متاسفم من که ناامیدم چون شهاب حسینی از بازیگری رفت