فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت حالا چند ساله و مشغول چه کاری هستند؟

فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت حالا چند ساله و مشغول چه کاری هستند؟

آنجلینا جولی و برد پیت ترجیح می دهند از بچه هایشان در برابر دنیا محافظت کنند. فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت به جای مدرسه، در خانه درس می خوانند و هیچ کدام شان در شبکه های اجتماعی حضور ندارند. اما این پنهان کاری ها کنجکاوی ما را درمورد آن ها بیشتر کرده.

در ادامه می خواهیم ببینیم فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت، حالا چند سال دارند و مشغول چه کاری هستند.

مدکس شیون / Maddox Chivan

فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت

جولی اولین فرزندش را در سال ۲۰۰۲ از پرورشگاهی در کشور کامبوج به سرپرستی گرفت. مدکس در آن زمان تنها ۷ ماه داشت. چهار سال بعد، برد پیت هم سرپرستی مدکس را برعهده گرفت و نام خانوادگی او را از «جولی» به «جولی-پیت» تغییر داد. مدکس حالا ۲۰ سال دارد و از سال گذشته در دانشگاه یونسی کره جنوبی مشغول تحصیل است.

پاکس تین / Pax Thien

همه چیز در مورد فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت

جولی پاکس ۳ ساله را در سال ۲۰۰۷ از پرورشگاهی در ویتنام به سرپرستی گرفت. سال بعد، پیت سرپرستی پاکس را هم برعهده گرفت. او حالا ۱۸ سال دارد، به عکاسی علاقمند است و نقش کوچکی هم در فیلم معروف مادرش «مالفیسنت» (Maleficent) ایفا کرده.

زهارا مارلی / Zahara Marley

همه چیز در مورد فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت

جولی سرپرستی زهارا را در سال ۲۰۰۵ از پرورشگاهی در اتیوپی به عهده گرفت. زهارا در آن زمان ۶ ماه داشت. سال بعد زهارا تحت سرپرستی برد پیت هم قرار گرفت. او حالا ۱۷ سال دارد و تا به حال در چندین فیلم بازی کرده اما خود آرزو دارد که یک روز سوپر مدل شود.

شایلو نوول / Shiloh Nouvel

همه چیز در مورد فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت

جولی و برد پیت برای به دنیا آوردن اولین فرزند خونی شان، به کشور نامیبیا سفر کردند، که در آنجا جولی دخترشان شایلو را به دنیا آورد. شایلو حالا ۱۶ سال دارد و گرچه جنسیتش در هنگام تولد دختر تشخیص داده شده بود اما او در سال ۲۰۱۴ به پدر و مادرش اعلام کرد که ترجیح می دهد او را جان صدا بزنند. او سال ها است که کت و شلوار و لباس هایی پسرانه به تن می کند و جولی خود در سال ۲۰۱۰ در مصاحبه ای با Vanity Fair اعلام کرد که به انتخاب های فرزندش در مورد لباسش احترام می گذارد.

ناکس لیون و ویوین مارچلین / Knox Léon – Vivienne Marcheline

جولی در سال ۲۰۰۸ در بیمارستانی در فرانسه، یک دختر و پسر دو قلو به نام های ویوین و ناکس به دنیا آورد. آن ها حالا ۱۳ سال دارند و مانند خواهر و برادرهایشان تجربه هایی هم در زمینه ی بازیگری داشته اند.

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۱ نظر

ورود