ادریس البا دی جی عروسی پرنس هری و مگان مارکل بود!

ادریس البا دی جی عروسی پرنس هری و مگان مارکل بود!

ادریس البا، بازیگر مشهور هالیوودی از دی جی شدن خود در میهمانی بعد از مراسم عقد پرنس هری و مگان مارکل گفته و از آن به عنوان «اضطراب آورترین» تجربه ی خود به عنوان دی جی یاد کرده است.

البای ۴۹ ساله در گفتگوی جدید خود با جیمی فالون در برنامه ی تلویزیونی «شوی امشب» (The Tonight Show) از علاقه اش به اجرا به عنوان دی جی گفت. البا که سابقه ی فعالیت به عنوان دی جی را دارد، نام هنری او «ادریس بزرگ لندنی» است و در سال ۲۰۱۹ در جشنواره موسیقی و هنر کوچلا به اجرا پرداخت.

فالون خاطر نشان کرد که البا برای سلبریتی هایی همچون مدونا هم اجرا داشته و با پل مک کارتنی برای ساخت یک ریمیکس همکاری داشته است. با این حال، به گفته ی البا اجرا برای پرنس هری و مگان مارکل او را دچار اضطراب زیادی کرد.

البا گفت: «مثل عروسی بچه های فامیل مان نبود. مهمانی در یک سالن اجتماعات نبود. مهمانی خیلی خیلی بزرگی بود.»

البا در ادامه گفت که فشار زیادی روی خود احساس می کرد چون از دوستان صمیمی زوج سلطنتی بود و می خواست به آن ها خوش بگذرد.

این بازیگر همچنین گفت که مارکل یک فهرست از آهنگ هایی که می خواست در مهمانی پخش شود برای البا فرستاده بود.

پرنس هری و مگان مارکل در ماه مه سال ۲۰۱۸ در کلیسای سن جورج قلعه وینزور با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج بعدها انگلیس را ترک کردند و ساکن آمریکا شدند. آن ها صاحب پسری به آرچی هریسون ماونتباتن-وینزور و دختری به تان لیلیبت دایانا ماونتباتن-وینزور شدند.

البا به همراه همسرش، سابرینا دور البا در مراسم ازدواج این زوج سلطنتی شرکت کرد که سلبریتی های زیادی در آن حضور داشتند.

البا تاکنون چیز زیادی درباره ی مهمانی عروسی پرنس هری و مگان هری بروز نداده است اما در سال ۲۰۱۹ به بی‌بی‌سی گفت تنها چیزی که می گوید این است که مارکل خواسته بود از آهنگ های منطقه ی ساحل غربی آمریکا در فهرست اجرا باشد. البا همچنین یک بار گفت که او یکی از آهنگ های ویتنی هیوستون به نام I Wanna Dance with Somebody را در مهمانی زوج سلطنتی اجرا کرده بود.

البا در سال ۲۰۱۹ در برنامه ی تلویزیونی «شوی الن دی جنرس» (The Ellen DeGeneres Show) گفت وقتی پرنس هری از او خواست دی جی مراسم عروسی اش شود اول فکر کرد با او شوخی می کند.

البا همچنین بعد از انتقاداتی که به دنبال مصاحبه ی جنجالی پرنس هری و مگان مارکل با اپرا وینفری از آن ها شد، به دفاع از این زوج سلطنتی پرداخت.

منبع: insider
دیجیاتو
بدون نظر

ورود