زوج های مشهور هالیوود و ماجرای جالب اولین قرار عاشقانه آن ها

زوج های مشهور هالیوود و ماجرای جالب اولین قرار عاشقانه آن ها

با همه ی دشواری هایش، بالاخره کسی را پیدا می کنیم که احساس می کنیم حرف مان را می فهمد و ما هم او را درک می کنیم. با او قرار می گذاریم و اولین قرار عاشقانه بالاخره فرا می رسد، اما همیشه همه چیز آنطور که انتظار داریم پیش نمی رود. این سلبریتی های هالیوودی از ماجرای آشنایی شان با شریک زندگی خود و آنچه در اولین قرار عاشقانه شان گذشت، گفته اند.

در ادامه از ماجرای جالب اولین قرار عاشقانه ی زوج های سلبریتی خواهیم گفت.

جورج و امل کلونی

این زوج به واسطه ی یک دوست مشترک طی دیداری تصادفی با یکدیگر آشنا شدند. وقتی دوست مشترک شان می خواست به خانه ی جورج کلونی برود، به او گفت که امل را هم با خود به آنجا می آورد. پس از این دیدار، جورج و امل ارتباط خود را چند ماهی از طریق ایمیل ادامه دادند تا اینکه اولین قرار عاشقانه ی رسمی آن ها در لندن صورت گرفت. آقای بازیگر از خانم وکیل مدافع حقوق بشر دعوت کرد در استودیوی فیلمسازی ای که در آن مشغول کار بود با هم دیداری داشته باشند و بعد از آن برای خوردن شام به رستوران رفتند. وقتی از رستوران بیرون آمدند، ۵۰ پاپاراتزی در خیابان منتظرشان بودند.

پرنس هری و مگان مارکل

هری و مگان مارکل اولین بار در قراری که بدون آشنایی قبلی ترتیب داده شده بود، با یکدیگر آشنا شدند. هری با تأخیر به آنجا رسید اما به گفته ی خودش، فوراً به مگان دل باخت. اولین دیدار آن ها ۳ ساعت به طول انجامید و این زوج روز بعد هم با یکدیگر ملاقات کردند. دیدار سوم آن ها در کشور بوتسوانا صورت گرفت و در آنجا در طبیعت چادر زدند. وقتی رسماً با یکدیگر وارد رابطه شدند، اولین قرار عاشقانه ی آن ها مخفیانه و در یک سوپرمارکت انجام شد. به گفته ی هری، او از کارهای «عادی» مثل رفتن به سوپرمارکت لذت می برد. هری و مگان در آنجا تظاهر کردند که یکدیگر را نمی شناسند و از نقاط مختلف سوپرمارکت به یکدیگر پیام می دادند.

مگان فاکس و مشین گان کلی

در اولین قرار عاشقانه شان، آقای رپر خانم بازیگر را با یک کادیلاک روباز به لب یک تنگه برد که در آنجا پیکی نیکی با گل های رز برپا کرده بود. بعد از پیک نیک، کلی فاکس را به یک کلوپ شبانه برد اما کلوپ بسته بود. با این حال، کلی و فاکس خودشان را به بام ساختمان کلوپ رساندند و در آنجا به تماشای منظره ی شهر نشستند.

رایان رینولدز و بلیک لایولی

این دو بازیگر در زمان بازی در فیلم «گرین لنترن» (Green Lantern) با یکدیگر آشنا شدند و این آشنایی به یک دوستی معمولی ختم شد. نزدیک به یک سال و نیم بعد آن ها به یک قرار عاشقانه ی ۴ نفره (دو زوج) رفتند اما رایان و بلیک آن زمان هنوز با یکدیگر دوستان معمولی بودند و در واقع هر کدام با شخص دیگری در این قرار شرکت کرده بودند. با این حال، علاقه ای میان رایان و بلیک وجود داشت که در نهایت به یک رابطه عاشقانه میان آن ها انجامید.

امیلی بلانت و جان کرازینسکی

جان کرازینسکی خود اذعان داشته پیش از ملاقات با امیلی بلانت، از طرفداران او بود. جان برای ملاقات با امیلی نگران بود و وقتی بالاخره فرصتی به دست آورد تا با او بیرون برود، همه ی سعی اش آن بود که اولین قرار عاشقانه شان را «خراب» نکند. آن ها به یک باشگاه تیراندازی رفتند. بعداً معلوم شد که هر دوی آن ها فوراً فهمیده بودند که برای هم ساخته شده اند.

جو جوناس و سوفی ترنر

خانم بازیگر قبل از اولین ملاقاتش با آقای خواننده فکر کرده بود او در واقع کس دیگری است و خودش را برای ترنر جو جوناس جا زده است. جو جوناس وقتی برای برگزاری کنسرت به لندن رفته بود، به دایرکت اینستاگرام ترنر پیام داد. وقتی قرار شد همدیگر را ببینند سوفی نگران بود که شخصی که به دیدنش می رود جو نباشد، به همین دلیل از همه ی دوستان پسرش خواست او را همراهی کنند. جو هم به همراه یکی از دوستانش آمد و آن ها به یک کافه ی کوچک و ارزان قیمت رفتند و این زوج همانجا خیلی زود با یکدیگر اخت شدند.

آرون پال و لورن پرزکیان

اولین قرار عاشقانه ی آقا و خانم بازیگر در جشنواره موسیقی کوچلا بود. به گفته ی آرون پال، چیزی نمانده بود که او و لورن پرزکیان در همان قرار اول با یکدیگر ازدواج کنند. آن ها یک تاکسی گرفتند و از راننده خواستند آن ها را به نزدیک ترین کلیسا ببرد اما کلیسا بسته بود. با این حال، آن ها یک سال بعد ازدواج کردند.

کیت هادسون و دنی فوجیکاوا

اولین قرار عاشقانه ی کیت هادسون با دنی فوجیکاوا غیرمنتظره بود. کیت تازه وقتی سر قرار حاضر شد متوجه شد که به یک قرار عاشقانه رفته است. این زوج از سال ها پیش از آن یکدیگر را می شناختند. دنی دوست صمیمی برادر ناتنی کیت است. دنی کیت را به یک پیاده روی دعوت کرده بود و کیت تصور می کرد قرار است با یک دوست خانوادگی بیرون برود، اما این دیدار یک قرار عاشقانه از آب درآمد.

سارا هایلند و ولز آدامز

سارا هایلند ولز آدامز را به مهمانی پیش از مراسم اِمی دعوت کرد. ولز به سارا پیشنهاد کرد در مدتی که با دوستانش می رقصد کیفش را پیش ولز بگذارد. باقی هم همانی شد که می دانیم. سارا با ولز تنها ۳ روز پیش از دومین عمل جراحی پیوند کلیه اش آشنا شده بود.

کاردی بی و آفست

این زوج اولین قرار عاشقانه شان را در یکی از مسابقات سوپر بول (لیگ ملی فوتبال آمریکایی در آمریکا) برگزار کردند. آفست گفت می خواست کار مفرح و بزرگی انجام دهد. به گفته ی خودش، او ۱۰ هزار دلار از دست داد اما همسرش، کاردی بی را به دست آورد.

منبع: brightside
۳ نظر

ورود

  • نجّار . اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۱

    جانی دپ و امبرهرد .
    برت پیت و آنجلینا جولی ،
    ساده انگاریه اگر فکر نکنید این دو و بیشمارانه دیگر عاشق و معشوق هم نبودن که حالا دشمن خونیه همدیگرن? !
    نمی‌دونم چی بگم ؟ ???

    • نجّار . اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۱

      اشتباه تایپی? ( فکر کنید عاشق و …. )?

    • مرتضی اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱

      البته آنجلینا جولی و برد پیت الان هم دشمن خونی نیستن.