خواهر و برادرهای سلبریتی های هالیوودی که آن ها هم افراد موفقی هستند

خواهر و برادرهای سلبریتی های هالیوودی که آن ها هم افراد موفقی هستند

بسیاری از ما تصور می کنیم سلبریتی های محبوب مان تنها فرزند موفق خانواده ی خود هستند اما در واقع فراموش کرده ایم که هر کسی در کاری استعداد دارد و شهرت نداشتنش به معنای موفق نبودن او نیست.

سلبریتی هایی که در ادامه از آن ها صحبت خواهیم کرد خواهر و برادرهایی دارند که با اینکه از شهرت آن ها برخوردار نیستند اما به همان اندازه ی آن ها در کار خود موفق هستند.

خواهر جنیفر لوپز: لیندا لوپز – خبرنگار تحسین شده

جنیفر لوپز تنها سلبریتی خانواده ی خود نیست. خواهر کوچک تر او، لیندا هم از شهرت برخوردار است، هر چند در مقیاسی کوچک تر. لیندا یک خبرنگار شناخته شده است که در نیویورک مشغول کار است و حتی در سال ۲۰۰۱ یک جایزه ی اِمی به خاطر فعالیت خبرنگاری خود دریافت کرد. او همچنین از مؤسسان شرکت صوتی تصویری خواهر خود به نام Nuyorican Productions است.

برادر برد پیت: داگلاس پیت – تاجر خیّر

برد پیت از شهرتی جهانی برخوردار است اما برادر بزرگ تر او، داگلاس (که نام واقعی اش جک میچل پیت است) نام شناخته شده ای در عرصه ی تجارت و فعالیت های خیریه است. او فعالیت خود را در سال ۱۹۹۱ با تأسیس یک شرکت فناوری آغاز کرد که بعدها بخشی از آن را فروخت اما دوباره آن را خریداری کرد و امروزه با نام «گروه فناوری پیت» (Pitt Technology Group) شناخته می شود.

داگلاس صاحب «گروه توسعه پیت» (Pitt Development Group) هم هست، شرکتی در حوزه ی دفاتر پزشکی که در شهرهای مختلف آمریکا ساختمان دارد.

در خصوص فعالیت های خیریه، او عضو هیت مدیره ی چندین مؤسسه خیریه است و در سال ۲۰۱۸ مؤسسه Care to Learn را تأسیس کرد، بنیادی که تمرکز اصلی آن بر تأمین غذا، بهداشت و نیازهای سلامتی دانش آموزان فقیر است تا بتوانند عملکرد بهتری در مدرسه داشته باشند.

او حتی در چندین پروژه در آفریقا شرکت داشته و به خاطر فعالیت هایش به عنوان سفیر حسن نیت جمهوری تانزانیا انتخاب شده است.

برادر سلما هایک: سمی هایک – طراح مشهور مبلمان

سلما هایک تنها عضو خانواده ی خود نیست که به هنر علاقه دارد و برادر کوچک تر او، سمی هم یک هنرمند است، اما نه در زمینه ی بازیگری، بلکه در زمینه ی طراحی. او یک طراح مبلمان شناخته شده در میان طبقات بالای جامعه ی لس آنجلس است. او استودیوی خودش را دارد و با استادکاران مکزیکی که به ساخت مبلمان مشغول هستند کار می کند. کارهای آن ها در سرتاسر دنیا به فروش می رود و سود آن تماماً به آن ها تعلق می گیرد.

خواهر نیکول کیدمن: آنتونیا کیدمن – مجری تلویزیون

شاید اسمش به گوش شما نخورده باشد اما خواهر کوچک تر نیکول کیدمن، آنتونیا در استرالیا چهره ی شناخته شده ای است. آنتونیا بازیگر هم هست اما تنها در سریال های تلویزیونی استرالیا بازی کرده است. گرچه او یک تهیه کننده و مجری تلویزیون هم هست و حتی ۲ کتاب هم تألیف کرده است.

برادر سیمون کاول: نیکلاس کاول – مشاور املاک میلیونر

سیمون کاول، داور برنامه های مشهور استعدادیابی، تنها عضو موفق خانواده ی خود نیست، چرا که برادر بزرگ تر او، نیکلاس هم از موفقیت زیادی برخوردار است، هر چند که شهرت او را ندارد.

نیکلاس یک مشاور املاک سرشناس است که از سال ۱۹۷۰ در این زمینه فعالیت دارد. او اولین شرکت مشاوره املاک خود را در سال ۱۹۸۳ خریداری خرد و حالا مدیر «گروه کاول» (Cowell Group) است، یکی از مهم ترین شرکت های مشاوره مسکن انگلیس.

خواهر ریچل مک آدامز: کیلین مک آدامز – آرایشگر چهره های مشهور

فعالیت در حوزه ی بازیگری نه تنها زندگی ریچل مک آدامز، بلکه زندگی خواهر کوچک ترش، کیلین را هم زیر و رو کرد، چرا که او با دیدن گریمورها در فیلم های خواهرش پی برد می تواند از علاقه اش، یعنی آرایش، کسب درآمد کند.

کیلین حالا یکی از شناخته شده ترین آرایشگران هالیوود است و با نشریات مشهور دنیای مد، همچون ووگ و ونتی فر همکاری دارد. بسیاری از سلبریتی ها هم برای زمانی که قصد شرکت در مراسم های فرش قرمز را دارند، برای انجام آرایش خود او را انتخاب می کنند، از جمله سوفیا ورگارا و کریستن استوارت.

خواهر هری استایلز: جما استایلز – نویسنده، کارآفرین و اینفلوئنسز

هری استایلز وقتی به خواننده و بازیگر مشهوری بدل شد، خواهر بزرگ تر او، جما در سایه باقی نماند چون طرفداران استایلز خیلی زود نامش را فهمیدند. جما به یک اینفلوئنسر اینستاگرامی با ۷ میلیون دنبال کننده بدل شده است و یک پادکست و همچنین یک وبسایت دارد که در آنجا درباره ی موضوعاتی همچون سلامت روان، فمینیسم و پایداری آگاهی‌بخشی می کند. نوشته های او در نشریات شناخته شده ای همچون ووگ نوجوانان و گلمور منتشر شده است. او یک برند عینک آفتابی هم به راه انداخته است.

برادر جیجی و بلا حدید: انور حدید – مدل حرفه ای

علاقه به مدلینگ مختص زنان خانواده ی حدید نیست و برادر کوچک تر بلا و جیجی حدید، انور هم وارد این صنعت شده است. خواهران انور بهترین معلمان او در حرفه اش هستند. او در مصاحبه ای گفته: «آن ها به من می گویند که خودم باشم، خوش بگذرانم و روی حالت چشم هایم تمرکز کنم.»

اولین فعالیت مدلینگ انور در سال ۲۰۱۶ با برندهای موسکینو و تامی هایلفیگر بود و او با برند هوگو باس هم همکاری داشته است. انور در حال حاضر ۴ میلیون دنبال کننده دارد.

خواهر ساندرا بولاک: گسین بولاک – شیرینی پز مشهور

خواهر کوچک تر ساندارا بولاک، گسین هم در تلویزیون آمریکا شهرت دارد، اما در دنیای آشپزی، چون او یک شیرینی پز مشهور و داور برنامه های آشپزی است و خود نیز یک برنامه ی تلویزیونی دارد. او وکیل و معاون شرکت صوتی تصویری خواهرش به نام Fortis Films هم هست.

برادر جیمز کامرون: مایکل کامرون – مهندس هوافضا و بدلکار

جیمز کامرون وقتی در حال ساخت فیلم «تایتانیک» بود با مشکلی رو به رو شد: هنگام فیلمبرداری صحنه های زیر آب، دوربین ها نمی توانستند فشار آب را تحمل کنند. اما او برادر خود، مایکل را که یک مهندس هوافضا است استخدام کرد تا دوربین های کنترل از راه دوری بسازد که بتوانند این فشار زیاد را تحمل کنند.

با این حال، مایکل در دنیای سینما هم فعالیت هایی داشته است، البته به عنوان عضو گروه فنی و حتی در سال ۱۹۹۴ بدلکاری هم کرده است. برادرش بار دیگر در مستند خود به نام «بیگانگان در اعماق» (Aliens of the Deep) به او اعتماد کرد. مایکل در این مستند یک کاشف بود که در زیر آب سعی داشت با عجیب ترین مخلوقات دریا رو به رو شود.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود