سوتی جدید سرهنگ علیفر ؛ مانوئل لاتزاری متولد عمان است + ویدیو

سوتی جدید سرهنگ علیفر ؛ مانوئل لاتزاری متولد عمان است + ویدیو

سرهنگ علیفر، گزارشگر فوتبال که به خاطر شیوه عجیب گزارشگری و سوتی‌های باورنکردنی حین گزارش بازی شناخته شده است، در گزارش بازی تیم‌های جنوا و لاتزیو از سری آ ایتالیا باز هم شاهکار دیگری خلق کرد.

مشخصه اصلی آقای علیفر برای گزارش بازی، بازگویی مداوم اطلاعات تکراری و گاها اشتباه در مورد بازیکنان دو تیم است. کاربران که مدت‌هاست فهمیده‌اند او پیش از شروع بازی با مراجعه به ویکی پدیا اطلاعات بازیکنان را جمع‌آوری می‌کند، هرازچندگاهی با تغییر اطلاعات این مرجع نه چندان قابل اعتماد او را دست می‌اندازند.

سرهنگ علیفر باز هم حماسه آفرید

در تازه ‌ترین سوتی سرهنگ علیفر، آقای گزارشگر، مانوئل لاتزاری (Manuel Lazzari) بازیکن ایتالیایی را متولد کشور عمان معرفی کرد و گفت: «لاتزاری متولد کشور عمان است و برای تیم ملی ایتالیا دو بار بازی کرده.»

با بررسی‌های انجام شده مشخص شد او بار دیگر فریب شیطنت‌های کاربران را خورده؛ زیرا یکی از کاربران ویکی پدیا پیش از شروع بازی با آگاهی از مراجعه سرهنگ علیفر به ویکی پدیا، صفحه اطلاعات مانوئل لاتزاری را تغییر داده است.

سرهنگ علیفر باز هم حماسه آفرید

سرهنگ علیفر که عموما در طول گزارش‌های خود اطلاعات بی‌موردی به تماشاگر می‌دهد، پیش از این هم در دام شیطنت‌های کاربران افتاده بود. در خنده‌دارترین مورد، کاربری که با مشاهده گزارش‌های پیشین او می‌دانسته علیفر نام معمار ورزشگاه را در گزارش خود ذکر می‌کند، پیش از دیدار تیم‌های لهستان و ایرلند شمالی از سری مسابقات یورو ۲۰۱۶، نام مهندس ناظر استادیوم را به نام خود، «امیر دولاب»، تغییر داد و علیفر باز هم بدون آنکه کوچکترین شکی به این نام داشته باشد، آن را در گزارش خود عنوان کرد.

اما شاید جایزه تاریخی‌ترین گاف گزارشگری را بتوان به جمله علیفر هنگام گزارش بازی رئال مادرید و لوانته داد: «سید جلال حسینی، هافبک تیم لوانته»! او در کمال ناباوری نام هافبک شماره ۱۷ لوانته را سید جلال حسینی اعلام کرد. این در حالی است که حسینی تا کنون در هیچ تیم اروپایی حضور نداشته و در آن زمان به عنوان کاپیتان در پست مدافع تیم پرسپولیس بازی می‌کرد. اشتباهی بزرگ که در آن زمان برای علیفر بسیار گران تمام شد و تا اطلاع ثانوی از گزارش بازی‌ها محروم شد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • HH فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

    واقعا کار سایتتون به اینجا کشیده که برای تهیه مطالب یا مجبورید از سوتی دیگران مطلب بذارید یا مجبورید عمدا مطلب پر حاشیه اما مزخرف بذارید که کامنت بخورید ؟ چه زیبا 🙂