امبر هرد تولد یک سالگی دخترش را جشن گرفت + تصاویر

امبر هرد تولد یک سالگی دخترش را جشن گرفت + تصاویر

امبر هرد روز جمعه تولد یک سالگی دخترش را جشن گرفت و به همین مناسبت پستی در اینستاگرامش منتشر کرد.

هرد ۳۵ ساله ضمن انتشار عکسی از خود و دخترش نوشت: «”او”ی کوچک من امروز یک ساله شد. هنوز باورم نمی شود که اینجایی. بهترین سال بود.»

هرد در ژوئیه ۲۰۲۱ با انتشار عکسی از خود و دخترش در اینستاگرام، مادر شدن خود را اعلام کرد. دختر او که در آن زمان ۱۲ هفته داشت، از طریق رحم اجاره ای متولد شده است.

او در این پست نوشته بود: «برای دادن این خبر به شما هیجان زیادی دارم. چهار سال قبل تصمیم گرفتم بچه دار شوم. می خواستم این کار را به روش خودم انجام دهم. حالا می فهمم که چقدر برای ما زن ها مهم است که درباره ی اساسی ترین بخش های سرنوشت مان اینگونه فکر کنیم. امیدوارم به جایی برسیم که اینکه نخواهیم برای بچه دار شدن حتماً ازدواج کنیم تبدیل به امری عادی شود.»

هرد در ادامه گفت هنوز نسبت به رسانه ای کردن زندگی شخصی اش مردد است: «بخشی از من می خواهد که همچنان اینطور باشد که زندگی شخصی من به کسی مربوط نباشد. این را هم می فهمم که طبیعت شغل من به گونه ای است که مرا وادار به کنترل این مسأله می کند.»

او پست خود را اینگونه به پایان رساند: «دختر من ۸ آوریل ۲۰۲۱ متولد است. اسمش اونا پیج هرد است. او نقطه ی آغاز باقی زندگی من است.»

نام میانی دختر هرد به نظر می رسد اشاره ای به نام مادر مرحومش «پیج هرد» باشد که در سال ۲۰۲۰ درگذشت.

هرد در آوریل ۲۰۲۱ در پستی اینستاگرامی به مناسبت سالگرد درگذشت مادرش به دنبال کنندگان خود توصیه کرد «مادر خود را خیلی محکم در آغوش کشند».

او در پست اینستاگرامی خود نوشته بود: «تصورش برایم سخت است که یک سال گذشته است. زنی که مرا ساخت – مرا چیزی که هستم کرد – خیلی زود ترک مان کرد اما روزی نیست که به یادش نباشم. او در روح من زندگی می کند و درون قلب من است. هر چه از مهربانی و عشق می دانم را او به من یاد داد. قلبم را از او دارم.»

هرد در ادامه نوشت: «هر روز دلم برایش تنگ می شود اما این شانس را داشته ام که عشق او را تجربه کنم. خوشحالم که خاطرات زیبایی از او باقی مانده که که بر وجود من و خواهرم می تابد و با روح خود خانواده ی ما را به هم پیوند می دهد.»

هرد پیش تر با جانی دپ، بازیگر مشهور هالیوودی ازدواج کرده بود. زندگی مشترک آن ها در فوریه ی سال ۲۰۱۵ آغاز شد و در مه ۲۰۱۶ به پایان رسید. این زوج از یکدیگر جدا و به دنبال آن درگیر یک دعوای حقوقی شدند که تا به امروز ادامه داشته است.

منبع: people
۲۶ نظر

ورود

  • حامی فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

    واقعا فکر می کنید زندگی این عوضی برای مخاطبانتون اهمیتی داره که ازش پست می گذارید؟ یا اینکه می خواید لج خواننده هاتون رو دربیارید و بهشون نشون بدید فمینیستها هر کاری بخوان می کنند و هیچ چیز جلو دارتون نیست؟ شاید هم دوست دارید زیر پستهاتون ملت به هم فحش بدن؟ هرچند بعید می دونم به جز یک سری فمینیست بیچاره کس دیگه ای زیر این پستها از این عوضی دفاع کنه. فقط امیدوارم دخترش رو که الان پاک و معصومه مثل خودش بار نیاره.

  • یارا فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

    بانوی عفت و حیاء
    خدا نگه دارت باشه

  • مهتاب فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

    ببخشید که این حرف و میزنم ها ولی خب میتونستید نگاه نکنید من خودم فمنیست هستم شما اصلا موضوعیت فمنیست رو نمیدونید چیه پس لطفا نظر ندید در درجه ی اول هم ما همه انسانیم اینهمه موضع گیری در مورد زنها از ظرف مرد ها و بلعکس کار زشتیه و در ثانی این خانم هم هر کاری کرده اولا مشخص نیست نمیشه صد در صد نظر داد دوما چه ربطی به فمنیست داشته شاید اختلال روانی داره عزیز پس لطفا یکم منطقی باشید با تشکر

    • وحید فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

      کسی نسبت به زنها موضع گیری نمیکنه. نسبت به فمینیستها موضع گیری میکنه. خود ایشون خودش رو و بسیاری از فمینیستهای شناخته شده ایشون رو فمینیست می دونند حالا شما میای میگی چه ربطی به فمینیستها داره؟ ظاهرا این شمایید که چیزی از فمینیسم نمی دونید. یک چیزی بهتون گفتن که فمینیسم دنبال برابری جنسیتیه شما هم ظاهرا باورتون شده. بعد چطور وقتی ایشون و زنهای دیگه مثل ایشون یک تهمتی رو به مردی میزنند قبل از روشن شدن هرچیز اون مرد رو آماج حملاتتون قرار میدین ولی حالا در مورد ایشون با وجود تمام مدارکی که ازش منتشر شده نباید قبل از صد در صد مشخص شدن قضیه حرفی در موردش زد؟ برابری جنسیتی تون اینه؟ هرجا به نفعتونه طرف رو قبل از معلوم شدن قضیه له کنید هرجا که به نفعتون نیست بگید تا واقعیت معلوم نشده نباید قضاوت کرد؟ الحق که فمینیست هستید.

  • سعیده فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

    به حایی رسیدیم که هرکی بخواد از زن ها دفاع کنه بهش به عنوان فوش میگن فیمینیست
    پس باید همجنسای بیغیرتتونو جمع کنید از تو خایابون

    • وحید فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

      این رو باید از فمینیستها پرسید که چیکار کردید که فمینیسم شده برابر با مردستیزی. وگرنه از همون آغاز تلاش برای بیشتر شدن حقوق زنان، اکثر مردان همسو بودند با این قضیه ولی وقتی دیدند فمینیستها فقط سر جنگ دارند و تمام عقده ها و کمبودهاشون رو سر مردان خالی می کنند و حتی باکی از تحریف تاریخ ندارند. وقتی دیدند تمام اون شعارهای زیبای برابری جنسیتی دروغی بیش نیست و فمینیستها هرجا که بتوانند حقوق مردان رو نادیده می گیرند و پایمال می کنند. طبیعیه که دیگه هیچ ارزشی برای این طرز فکر قائل نباشند. توی این هیاهویی که خود فمینیستها راه انداختند خیلی از اوقات زنان و مردانی هم که واقعا به دنبال برابری هستند قربانی می شوند و صداشون به ناحق خفه میشه. کسانیکه هنوز فکر می کنند تعریف کتابی فمینیسم به عنوان حرکتی برای برابری جنسیتی حقیقت داره و این چیزهایی که هر روز در عمل از طرفداران این مکتب فکری می بینیم، فمینیسم واقعی نیست.

      • دلارام فروردین ۲۶, ۱۴۰۱

        هرکی ندونه فکر میکنه این زنان بودن که سر مردی رو بریدند و توی میدون های شهر تاب دادن! این همه سال خیانت کردید کسی جلوتونو گرفته؟! کسی کوچکترین ضربه ی فیزیکی به شما زده؟! ولی شما هرجا یک زن ببینید بتونید کتک می‌زنید و از نظرتون اینکه فمنیسم اجازه نمیده زنان رو کتک بزنید یعنی مردستیزی! خوشحالم که فمنیسم هست. توی زندگی خصوصی و شخصی آمبرهرد هم نبودیم اما یکبار عکس هایی از صورت کبود خودش منتشر کرد و وظیفه ی همه ی ما بود ک دفاع کنیم. شاید واقعا کتک خورده باشه.

        • پدرام فروردین ۲۶, ۱۴۰۱

          اینقدر کوری که اصلا نمی دونی شوهر کشی توی ایران چند برابر زن کشی و قتل های ناموسیه. شاید هم این رو حق زنها می دونی که شوهرشون رو بکشند. بالاخره فمینیستی دیگه مردستیزی توی ذاتته. امثال تو تنها چیز هایی رو می بینید که رسانه های فمینیستی صبح و شب توی بوق و کرنا می کنند. کدوم رسانه ای قتل شوهر بوشهری توسط زنش با تبر رو منتشر کرد؟ برای فمینیستها اصلا مهم نیست که چی به سر مردان میاد. چند مرد توی جنگها کشته میشن. چند مرد توی مشاغل سخت کشته یا نقص عضو میشن. چند مرد توی خانه توسط زنشون آزار می بینند و حتی به قتل میرسند. ولی فقط کافیه از بینی یک زن خون بیاد عالم و آدم هشتگ میزنند و آسمون رو به زمین میارن.

    • امین فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

      شما ها به اینجا رسوندینش با حمایت از یه عده که فقط بلد بودن شعار بدن و شما ابلهان نتونستید بفهمید چه کسایی رو دارین به قدرت میرسونید.

  • فاطمه صادقی فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

    من چقدر ازش متنفرم چطوری خجالت نمی‌کشه و هنوز خیلی پرو پست میزاره بعد اونکارایی که با جانی کرد

  • Zaynab فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

    این موضوع رو در نظر داشته باشید ک زندگی خودش بوده و کسی نمیتونه دخالت کنه یا نظر بده ک چرا اینکارو کرد و اصلن ب فمینیسم بودن ربطی نداره موضوع انسانیت منم ی فمینیسمم و از حقوق مردان و در کل انسانیت از جمله جامعه رنگین کمانی دفاع کردم من مرد نبودم اما کارزار مربوط ب لغو سربازی اجباری رو ده بار امضا کردم ب دوستانم گفتم تا شاید کمک کوچیکی باشه و انسانیت مردو زن نمیشناسه .شما هم برو خودتو درست کن ک اینجا کشیک میدی تا فقط ب بقیه حمله کنی.

    • قلی فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

      زندگی خودش؟؟؟پس چرا دپ رو از بازیگری کنار زدن؟؟؟

  • امین فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

    بار ها گفتم برای درک قدرت فمنیست ها به جوایز اسکار دقت کنید. برابری جنسیتی یک شعار مثل صدها شعار دروغین هست. بر همگان واضحه که فمنیست ها ادم های شارلاتانی هستن نمونش همین که جانی دپ رو از خیلی پروژه ها کنار زدن چرا؟؟؟بخاطر طلاق از زنش ؟؟؟همین ؟؟؟عجیب نیست؟؟؟ولی مردم میدونن که پشت همه این قضایا کیا هستن. حیف دپ که دیگر برای ما عاشقان سینما نمیتونیم بازی محشرشو مخوصا در نقش کاپیتان اسپارو ببینیم.

    • دلارام فروردین ۲۶, ۱۴۰۱

      جوایز اسکار؟؟!! چه ربطی داشت؟! جوایز اسکار که بخش مرد و زنش کاملا جداست، فکر می‌کنم از نظرتون باید زنان کلا حذف بشن و جایزه هاشون رو هم تقدیم آقایون کنن تا خدای نکرده ی موقع احساس ناراحتی نکنن

  • حاجیخان فروردین ۲۳, ۱۴۰۱

    میشه بگین فمینیست یعنی چی؟
    ممنون

    • مریم فروردین ۲۳, ۱۴۰۱

      فمنیسم به برابری حقوق مردو زن میگن ولی یسریا فمنیسمو کردن مرد ستیزی

    • وجدانی فروردین ۲۳, ۱۴۰۱

      فمینیسم خیلی خلاصه به معنی توانمندسازی زنان و بیشتر کردن حقوق شهروندی آنهاست که بعضا در گذشته که زنان از حقوق شهروندی کمتری نسبت به مردان برخوردار بودند، تعبیر میشد به برابر سازی حقوق زن و مرد. ولی از آنجا که فمینیسم تعریف درستی از برابری حقوق زن و مرد نداره و همینطور دلایل و ریشه های تاریخی کمتر بودن حقوق زنان رو یکسر دسیسه چینی مردان میدونه، باعث شده اکثر پیروانش به مردستیزی و افزایش قدرت زنان به هر قیمتی ولو پایمال کردن حقوق مردان روی بیاورند. البته هنوز عده ای هستند که فمینیسم رو جنبشی برای برابری حقوق زن و مرد می دونند و معتقدند رفتاری که بدنه اصلی فمینیستها انجام می دهند نشان دهنده واقعیت فمینیسم نیست.

  • داودطنوریان فروردین ۲۴, ۱۴۰۱

    شاید دارد بچه یک نفر دیگر رابزرگ می کند

  • زهرا فروردین ۲۹, ۱۴۰۱

    خیلی غیر منطقی و غیر واقعیه که آدم سنگ مرد یا زن بودن رو به سینه بزنه.در هر اتفاقی ممکنه زن یا مرد مظلوم واقع بشن.جریان فمنیستی رو برای پاشیدن بنیاد خانواده راه انداختند ،مرد و زن هر دو یک خالق دارند و هر دو در کنار هم کامل هستند.

  • سارا فروردین ۳۰, ۱۴۰۱

    فمنیسم دنبال برابری است وکسانی که با آن مخالفند مردان کم مایه ای هستند که جز جنسیت خود چیزی برای ابراز وجود ندارند و از طرفی می‌ترسند امتیازات مفتی که بخاطر جنسیت گرفته اند از دست بدهند. مردان ارزشمند و با اعتماد بنفس واقعی از برابری حمایت میکنند

    • جام اردیبهشت ۱, ۱۴۰۱

      از حمله و توهینی که امثال تو به مردانی که نظرشون با شماها فرق داره، می کنید کاملا مشخصه فمینیسم چیه و فمینیست کیه. خوبه که شما فمینیستها ذات و شخصیت واقعیتون رو همه جا به نمایش میگذارید.

  • سیدپویا اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۱

    سلام… اول از همه بگم که من مردم و متاهل… پس بجای جوگیر شدن لطفا توجه کنید…
    جنبش فمنیسم در کل جنبش خوبیه… این که نیمی از جمعیت زن های جهان به حق و حقوقی برابر با مردها برسن بسیار عالیه و مستقیما در زندگی مردان تاثیر مثبت داره و همینطور فرزندان… باعث افزایش امنیت اجتماعی زن ها میشه و صدردرصد من مرد وقتی زنم راحت تر باشه من هم راحت تر هستم… آیا نسبت به این موضوع شک دارید؟؟؟
    موضوع بعدی اینکه سنت های قدیم در زندگی های قدیم حاکم بودن و اصلا هم بد نبودن چون اون موقع اینطوری میشد زندگی کرد ولی الان مخصوصا از صده ۱۹ میلادی دنیا تغییرات زیادی کرده و زنها وارد میدون کار و اجتماع شدن…
    من مطمعناً از جنبش فمنیسم حمایت میکنم… ولی نه این چیزی که الان به اسم فمنیسم میشناسید… کامنت ها رو بخونید یه مشتی مرد و زن دارن با هم دعوا میکنن… این که گوش ها و چشم ها رو ببندیم و فقط حرف بزنید… با خانم های محترم هستما… این نشونه خوبی نیست… خیلی بده…
    شما در مورد جنبش فمنیسم مطالعه کنید… ببینید چه دستاورد های بزرگی برای زن ها داشته… ولی در صده ۱۹ و ۲۰ میلادی… الان دستاوردهاش چیه؟؟؟ اختلافات خانوادگی شدید… خودشون رو از مردها جدا میکنن… یعنی خودشون خودشون رو ترد میکنن… این دستاورده؟ یا لخت میشن میرن پشت تریبون پاپ… آیا این دستاورده؟؟؟ تمدنه؟؟؟ انسانهای اولیه لخت بودن… الان تمدن چیه… این که لخت بشن سینه هاشون رو بندازن بیرون روش شعار بنویسن… ببینید واضح بگم… اندام جنسی اندام جنسیه… چه از زمان پیدایش انسان چه الان… نمیشه که بندازیش بیرون بگی این اندام جنسی ماله خودمه و حق اختیارشو دارم… خوب عزیز من اگر حق اختیارشو داری چرا نمایشش میدی… چرا فمنیست ها کلا با اندام جنسی و بدنشون خودشون رو تعریف میکنن… گرو کشی میکنن آیا؟؟؟
    یا مسائل رابطه جنسی رو تبدیل کردن به یک موضوع بی قواعد… این ها اصلا خوب نیست…
    از شما خانم های محتر سوالی دارم… توی قرن ۲۱ دستاوردهای جنبش فمنیسم چی بوده… آیا چیزی رو بدست آوردید که زمانی غیر ممکن بوده… مثل حق رای… حقوق… امنیت… و و و ؟
    چی به دست آوردید؟؟؟؟
    این جنبش الان رو به شکسته…. و من متاسفانه نگران این مسئله هستم که آیا فردا دخترم حقوقی که الان داره و زنهای قرن ۱۹ و ۲۰ میلادی با تلاششون به دستش اوردن و تحویل نسل جدید دادن رو میتونه در آینده داشته باشه؟؟؟

    شما خانم ها وظیفتون این نیست که با مردها دعوا کنید… میخواید به فکر نسل آینده باشید؟؟؟ میخواید برسید به جایی که بعد ببنید کار از کار گذشته و باید از نو شروع کنید…؟؟؟
    جنبش فمنیسم و این شعار ها رو بزارید کنار و یک جنبش جدید تاسیس کنید… یک جنبشی که درش از آدمهای با اخلاق و با سواد پر شده نه جنبشی که رفتارهای بی اخلاقی بشه مبارزه…
    فرهنگ سازی کنید… فرهنگ سازی مثبت… خواهش میکنم…

    تشکر…
    ممنون میشم فحشم ندید… چون ادعای فمنیسم بودن دارد…

    • باران اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۱

      ببین همه زنایی که فمنیستن اگه یه شوهر خیلی عالی پیدا کنن
      اونوقت تغییر موضع میدن و میگن چرا ما یک عمر اشتباه کردیم?
      تقصیر ندارن بندگان خدا شوهر خوب نصیبشون نشده?

  • شبنم خرداد ۴, ۱۴۰۱

    فقط خدا کنه دخترش مثل خودش یه دروغگوی عصبی بزرگ نکنه
    خودش که گند کاراش دراومده تو دادگاه و بازنده س همه فهمیدن همه حرفاش دروغ بوده و فقط دنبال جلب توجه و اخازی از جانی بوده