وانیکس شرکت واردات از چین بدون گمرک با کمترین هزینه و در کمترین زمان

وانیکس شرکت واردات از چین بدون گمرک با کمترین هزینه و در کمترین زمان

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بیایید کمی درباره روش‌های لجستیک صحبت کنیم. چین که جزء برترین کشورهای صادرکننده کالا در آسیا و حتی در جهان است، امروزه مقصد بسیاری برای واردات و تجارت بین‌الملل محسوب می‌شود. معمولا از دغدغه‌های اصلی تاجران و بازرگانان ایرانی برای وارد کردن کالا آن هم از کشوری که فرسنگ‌ها با ایران فاصله دارد، بحث حمل و نقل و لجستیک است.

مایلید بیشتر درباره خدمات واردات از چین با وانیکس بدانید، روی لینک کلیک کنید.

اگر شما هم در این گروه از افراد قرار می‌گیرید، برای راحتی خیال شما و امثال شما باید اشاره کنیم که واردات دریایی از چین نیز امکان‌پذیر است. با بیان راحت‌تر باید اشاره کنیم که واردات از کشور چین و علیرغم چالش‌هایی که برخی درباره لجستیک مطرح می‌کنند، در این کشور امکان ارسال کالا با کشتی، کانتینرهای کشتی و قطارهای باربری وجود دارد.

با همه این توضیحات وانیکس واردات دریایی از چین را برای همه امکان‌پذیر کرده و چه بسا توصیه بیشتر کارشناسان مجموعه انتقال بار با کشتی است. البته آن‌ها به خوبی آگاهی دارند که برای انتقال بار با کشتی از چین به ایران، باید فاکتورهایی را مد نظر قرار دهند، اما به هر حال جزء سریع‌ترین و کارآمدترین روش به شمار می‌رود.

چرا واردات دریایی از چین به ایران با وانیکس مناسب است؟

حمل و نقل دریایی یک راه ایمن و کارآمد برای حمل و نقل فوری است. با توجه به فاصله جغرافیایی زیاد چین از ایران و گاهی هم نیاز سریع مشتریان به کالاهای وارداتی، بهترین انتخاب به شمار می‌رود.

آنگونه که در از منابع خبری تعبیر شده و با توجه به سال‌ها تجربه واردات وانیکس، حمل و نقل آبی کلیدی در حمایت از سیستم تجارت جهانی محسوب می‌شود.

سالانه میلیون‌ها دلار کالا در سراسر به وسیله کشتی جابه‌جا می‌شود. کشور چین که دیگر جای خود دارد و در این سرآمد است.

معمولا این شیوه لجستیک به عنوان بهترین جایگزین حمل و نقل برای محموله های با ارزش بالا و حجم کم معرفی می‌شود. اما در اینجا سوالی که مطرح است، آیا دلایل دیگری هم وجود دارد که واردکنندگان کالا این روش را برای انتقال بار از آسیای شرقی به ایران انتخاب کنند؟! پاسخ این سوال مثبت است و در ادامه بیشتر به مزایای واردات دریایی از چین می‌پردازیم.

بارهای سفارشی زودتر به دست واردکننده می‌رسد

آیا نیاز دارید که واردات کالا از چین را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید و به دست دارندگان کسب و کار که با شما در ارتباط هستند، برسانید؟! بی‌شک لجستیک دریایی، سریع‌ترین جایگزین به جای سایر شیوه‌ها یعنی دریایی و ریلی محسوب می‌شود.

با توجه به این موضوع که چین از نظر مسافتی، فاصله زیادی با ایران دارد، جابه‌جایی کالا با کشتی های باری روش موثری خواهد بود. کشتی های باری با سرعت قابل قبولی حرکت می‌کنند. اغلب انتقال بار بین قاره‌ای در چندین ساعت انجام می‌شود.

واردات دریایی ایمن‌تر از چیزی از که فکر می کنید

آیا دریافت به موقع کالایی که قرار است از طریق وانیکس از کشور چین سفارش دهید، برای شما در اولویت قرار دارد؟! باید یادآوری کنیم که حمل و نقل دریایی بسیار مورد اعتماد است و بیشتر خطوط دریایی که از چین به ایران باربری انجام می‌دهند، همیشه سعی می‌کنند که بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان ممکن بار انتقال یابد.

جالب است بدانید حتی اگر یک پرواز را هم از دست برود یا با تاخیر همراه باشد، باز هم زمان زیادی از دست نمی‌دهید، زیرا بیشتر خدمات حمل و نقل دریایی طبق برنامه های روزانه و اغلب با پروازهای ساعتی انجام می‌شوند. بنابراین از این نظر جای هیچ نگرانی وجود ندارد و فرد واردکننده می‌تواند با اعتماد به وانیکس واردات دریایی از چین را به راحتی انجام دهد.

کالاها از دوردست‌ترین نقاط دنیا هم با کشتی ارسال می‌شوند

معمولا برخی تصور می‌کنند که چین فرسنگ‌ها با ایران فاصله دارد و چگونه می‌توان از آنجا در هر زمانی کالا وارد کرد؟! شیوه لجستیک دریایی سال‌هاست که به عنوان یک روش رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد و امروزه از دورترین نقاط دنیا هم با کشتی بار ارسال می‌شود.

حالا تصور کنید که چین از این غافله عقب بماند. کشوری که جزء برترین‌ها در عرصه تولید است و همواره تلاش می‌کند سرانه صادرات خود را افزایش دهد. چین اژدها نشان نباید شوخی بگیرید. همه نوع شیوه لجستیک در این کشور وجود دارد و همواره درصدد است که تاجران و بازرگانان با چالش‌ها و مشکلات کمتری همراه شوند.

بسیاری از خطوط دریایی دارای شبکه گسترده‌ای از مقاصد هستند که تقریباً کل جهان را پوشش می‌دهند. این یعنی امکان حمل و نقل دریایی در هر گوشه و نقطه‌ای از جهان وجود دارد.

امنیت، حرف اول را در حمل و نقل دریایی می‌زند

آیا قصد وارد کردن گروهی از کالاهای حساس و خاص را از چین به ایران دارید؟! بهترین شیوه، حمل آن‌ها به صورت دریایی و با کشتی است. زیرا کالاهایی که از طریق دریایی حمل می‌شوند کمترین میزان جابه‌جایی را دارند.

در فرودگاه، کنترل‌های ایمنی بر روی محموله ها با سخت‌گیری زیادی مدیریت می‌شوند وبیشتر کالاها در عرض چند ساعت برگه ترخیص از گمرک را دریافت می‌کنند. برای مثال در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی فرآیند ترخیص در زمان کمی انجام می‌شود و معمولا واردکنندگان با تاخیری روبه‌رو نیستند. این امر نیز باعث می‌شود تا خطر سرقت و آسیب به کالاها کاهش یابد.

خوب است بدانید علاوه بر آنکه خدمات باربری آبی زیاد است و همین موضوع باعث تامین امنیت بیشتر کالاهای سفارشی واردکننده می‌شود، به نسبت شیوه‌های دریایی و ریلی کمتر به کالا آسیب می‌رسد. با توجه به اینکه مسیر دریایی چین تا ایران زیاد است و از طرفی بین ۳۰ تا ۳۵ روز زمان می‌برد که کالا وارد شود، این امکان وجود دارد که در طول مسیر با برخی مشکلات روبه‌رو شوند.

هزینه‌های بسته‌بندی و حتی بیمه و انبارداری نیز کاهش می‌یابد

این پاراگراف را مختص کسانی تالیف می‌کنیم که همواره به دنبال کاهش هزینه‌های غیر ضروی واردات از کشور چین یا هر مقصد دیگری هستند. وقتی ارسال بار با کشتی انجام می‌شود، در مقایسه با سایر روش‌ها نیاز به هزینه‌های بسته‌بندی و حمل و نقل کمتری دارد.

با توجه به اینکه زمان تحویل هم سریع‌تر است، فرد واردکننده کمتر نیاز به انبار پیدا می‌کند و از این بابت هم هزینه‌های انبارداری و به دنبال آن بیمه را کاهش می‌دهد. این یعنی شخص تاجر می‌تواند از این طریق به اندازه چشم‌گیری در هزینه‌های واردات صرفه‌جویی کند.

پیگیری محموله‌ها و بارهای دریایی آسان‌تر است

یکی از مهم‌ترین مزایای واردات دریایی از چین، امکان ردیابی آنلاین و آسان محموله‌هاست. کافی است که شخص واردکننده به سایت ایرلاین برود و در آنجا کد رهگیری را وارد کند، به همین آسانی می‌تواند دریابد که محموله‌های او در چه مرحله‌ای هستند و در چه ساعتی به ایران می‌رسند.

به هر حال زمانیکه وانیکس، شرکت بازرگانی معتبر را انتخاب می‌کنید، متخصصان و مشاوره مجموعه خود همه این فرآیند را انجام می‌دهند و نیازی نیست که شخص واردکننده خود درگیر این مسایل سازد. آن‌ها به خوبی از همه این فرآیند آگاهی دارند و می‌توانند در هر زمانی به مشتریان خود آمار بدهند.

این مجموعه فعال در عرصه واردات بیش از ۱۰ سال سابقه دارد و برای جلب رضایت کسانی که به آن‌ها اعتماد می‌کنند، همواره در تلاش است.

بنابراین متوجه شدیم که واردات دریایی از چین چه مزایایی را نصیب واردکنندگان متعدد می‌کند و جزء ایمن‌ترین شیوه‌های لجستیک در سراسر دنیا اعلام می‌شود. برای تجارت بین‌الملل هم فواید زیاد به همراه دارد.

چگونه واردات بدون گمرک با وانیکس امکان‌پذیر است؟

وقتی تصمیم می‌گیرید که تجارت بین‌المللی یعنی واردات را تجربه کنید، باید از همان ابتدا بدانید که گذر از گمرک و دریافت برگه ترخیص کالا بخش مهمی از فرآیند است. اما وانیکس آمده تا به کسانی کمک کند که عبور از این مرحله را دوست ندارند و از طرفی هم مهیا کردن شرایط مورد نظر برای آن‌ها دشوار است.

اگر به فکر واردات بدون گمرک با وانیکس هستید، روی لینک قرار داده شده کلیک کنید و از خدمات شرکت وارداتی وانیکس استفاده کنید.

واردات بدون گمرک از چین به ایران از راه دریا

باید اشاره کنیم که واردات بدون گمرک برای کسانی ممکن است که یا کارت بازرگانی معتبری به همراه داشته باشند یا از طریق یک شرکت وارداتی واسطه عملیات انتقال محموله را به انجام برسانند. در غیر این صورت باید همه شرایط و ضوابط گمرک را داشته باشید تا بتوانید موفق به دریافت برگه ترخیص کالا شوید.

برای ترخیص هم لازم است تا نکاتی را مد نظر قرار دهید، مثل ارزش‌گذاری صحیح کالاهایی که وارد می‌کنید. پرداخت هزینه‌ای بابت عوارض ورود به کشور.

همیشه و همه‌جا مرسوم است که برای دفاع از تولید داخلی، در بخش واردات عوارض دریافت می‌کنند. همانگونه که افراد برای خروج از کشور باید هزینه‌ای جداگانه‌ای بابت آن بپردازند، واردات نیز مشمول این بخش می‌شود. یکی از بخش‌های مهم هزینه‌های گمرکی، مالیات است.

یعنی کالای وارداتی که قرار است از چین یا هر کشور دیگری به ایران برسد، علاوه بر آنکه مشمول عوارض می‌شود، بخشی از هزینه‌ها نیز به عنوان مالیات در نظر گرفته می‌شود.

با این حال اگر واردکننده بی‌تجربه‌ای هستید و از طرفی هم از قوانین گمرکی اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که شیوه دوم یعنی اعتماد به یک شرکت بازرگانی واسطه انتخاب کنید. در این صورت نه تنها مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی که از آن‌ها آگاهی ندارید نمی‌شوید، بلکه با خیال آسوده منتظر دریافت محموله‌های خود در انبار خواهید ماند.

نکته جالب توجهی که باید بدانید این است که برای تک تک محصولاتی که قصد وارد کردن آن به ایران را دارید، باید اطلاعات مهمی ارایه دهید. اطلاعاتی مثل داشتن گواهینامه‌های معتبر در جهت سلامت کالا، تخمین حدودی قیمتی که در بازار داخلی عرضه شود.

گاهی مواقع حتی ممکن است از واردکننده سند رسمی مبنی بر اینکه کالاها در کشور تولید شده تایید شده‌اند یا خیر نیز درخواست شود.

با همه این تفاسیر شخصی که قصد دارد واردات بدون گمرک را تجربه کند، باید قدرت اعتماد به شرکت بازرگانی واسطه را داشته باشد. در چنین دیگر هیچ درگیری از بابت برگه ترخیص و عبور از گمرکی نخواهد داشت و هزینه‌های اضافی  غیر قابل پیش‌بینی را نیز کاهش می‌دهد.

خود را برای واردات از چین با سرمایه کم با وانیکس آماده کنید

چین، این کشور اژدهانشان سراسر دنیا را با تولید محصولات منحصربه‌فرد به قیمت ارزان شگفت‌زده کرده است. به اندازه‌ای تولیدکنندگان چینی در این شیوه خبره هستند که تاکنون کشور دیگری نتوانسته خود را به آن‌ها برساند.

برای مطالعه بیشتر درباره واردات از چین با سرمایه کم روی لینک کلیک کنید.

واردات بدون گمرک از چین به ایران از راه دریا

اگر سرمایه شما برای واردات اندک است، به جای خوبی مراجعه کرده‌اید و انتخاب تولیدکننده‌های چینی کاملا هوشمندانه است. اما این همه ماجرا نیست، شما باید برای سرمایه اندک خود نیز حسابی برنامه‌ریزی و تحقیق کنید.

زمان بگذارید و لیستی از کالاهای ارزان‌قیمت و خوش فروش و مهم‌تر اینکه با حاشیه سود بالا بیابید. باید قدم‌های محکم و سنجیده بردارید تا واردات از چین با سرمایه کم به یک تجارت سودآور بدل شود.

در نظر داشته باشید که همیشه داشتن سرمایه زیاد، رمز موفقیت در واردات محسوب نمی‌شود. پیش از هر چیزی باید نیاز بازار داخلی خود را متناسب با سرمایه خود بیابید و سپس وارد پروسه واردات شوید.

معمولا تولیدکنندگان چینی که با سابقه هستند را نیز می‌توانید با کمی چانه‌زنی متقاعد سازید و از آن‌ها یک تخفیف فوق‌العاده بگیرید. اما اینکه به خاطر سرمایه کم، به کلی واردات را فراموش کنید، شیوه غیر حرفه‌ای تلقی می‌شود.

برخی از کالاهایی که در چین تولید می‌شوند، قیمتی کمتر از یک دلار به فروش می‌رسند. این یعنی اوج سودآوری برای واردکننده‌ای که بودجه در دست دارد. کافیست که به وانیکس اعتماد کنند و برای واردات هم خود مستقیما عمل نکنند.

پیش از انتخاب نوعی کالاهایی که قصد وارد کردن آن‌ها را دارند نیز می‌توانند از مشاوره متخصصان مجموعه نیز کمک بگیرند. آن‌ها با توجه به تجربه شناخت بازار داخل و آشنایی با کالاهای قیمت‌مناسب و پس از آن هم یافتن تامین‌کنندگان چینی که به دنبال بازار رقابتی هستند، می‌تواند به خوبی به این دست از افراد کمک کنند.

این امکان را هم در نظر می‌گیریم که شاید نتوانید به یک شرکت بازرگانی واسطه اعتماد کنید و همان سرمایه حداقلی خود را به آن‌ها بسپارید. اما نقطه قوت و وجه تمایز وانیکس نیز در همین بخش است، آن‌ها برای راحتی خیال شما چک ضمانت ارایه می‌دهند.

بدون نظر

ورود