اقدام عجیب معلم لرستانی برای دلجویی از دانش آموزان + ویدیو

اقدام عجیب معلم لرستانی برای دلجویی از دانش آموزان + ویدیو

در روزهای گذشته ویدیویی از یکی از مسئولین یک مدرسه منتشر شد که در آن در حیاط مدرسه با خشونت تمام موی سر دانش آموزان پسر را با قیچی کوتاه می‌کرد؛ ویدیویی که جنجال‌های زیادی به پا کرد و با واکنش‌های منفی بسیاری از کاربران شبکه‌ های اجتماعی روبه‌رو شد. حالا در اقدامی دلجویانه معلم یکی از مدارس پسرانه لرستان با کوتاه کردن موهای خود سعی در تلطیف اوضاع دارد.

پیش از این صادق ستاری فرد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در خصوص ماجرای کوتاه کردن موهای سر دانش‌آموزان در یک مدرسه این‌طور نوشت:

«وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ» و ما فرزندان آدم را بسیار گرامی داشتیم؛ رفتار فرد خاطی با دانش‌آموزان عزیز مطابق ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات اداری؛ «اعمال و رفتار خلاف شؤون اداری یا شغلی است» که از طریق هیأت رسیدگی به تخلفات اداری و تنبیهات موضوع ماده ۹ قانون مذکور رسیدگی می‌شود.

معلم لرستانی در اقدامی عجیب از دانش آموزان دلجویی کرد

در اقدام بعدی علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از استعفای مسئولان مدرسه متخلف در قیچی موی سر دانش آموزان خبر داد و در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

‏متخلفی که کرامت دانش‌آموزان را حفظ نکرده بود به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شد، مدیر و معاون ‎مدرسه نیز استعفا دادند. سوء رفتارهای شخصی و خارج از ضابطه قابل انتساب به جامعه خدوم فرهنگیان نیست.

واکنش چهره های معروف به فیلم قیچی کردن موی سر دانش آموزان

رامبد جوان با حمله به معلمی که دست به این کار زده، در صفحه شخصی خود نوشت:

خجالت بکش آقای کم‌هوش و کم‌سواد و وحشی. این‌ها شاید پروفسور سمیعی و استاد شفیعی کدکنی و استاد شجریان و استاد علی دایی و استاد فیروز نادری هستند که این‌قدر ساکت و مظلوم زیر دست‌ها و نگاه ابله و حقیر تو قرار گرفتن. واااای به حال مملکتمون وااااای به حال آیندمون.

معلم لرستانی در اقدامی عجیب از دانش آموزان دلجویی کرد

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) نیز با انتشار این فیلم در صفحه اینستاگرامش این‌طور نوشت:

واقعا متاسفم! ای کاش قبل از انجام هر عملی در خصوص کودکان و نوجوانان به عواقب و تبعات روحی و روانی آن نیز فکر می‌کردیم! در جایی که قرار است به فرزندان‌مان علم و تربیت بیاموزند دیدن چنین صحنه‌های به شدت آزاردهنده و ناامیدکننده است… آقای محترم اسم این بچه‌ها دانش‌آموز است نه… که با قیچی افتادید به جانشان. کمی به غرور از دست رفته این بچه‌ها فکر کنید که با این رفتار ناشایست چه ضربه غیرقابل جبرانی به شخصیت آن‌ها می‌زنید. تاسف، تاسف، تاسف.

ویدیوی دلجویی معلم لرستانی از دانش آموزان را در ادامه ببینید:

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۸۴ نظر

ورود

  • وحید اردیبهشت ۱, ۱۴۰۱

    وحشی و بیسواد کم هوش خودت وامثالت هستن که از یک موضوع کوچک کوه درست کردین اگه راست میگی فقط یک روز یک مدرسه رو اداره کن فقط یک روز

  • پرویز اردیبهشت ۱, ۱۴۰۱

    متاسفم از ادبیات سخیف و ادبانه این به اصطلاح دو هنرمند بی هنر

  • عسل اردیبهشت ۱, ۱۴۰۱

    مگه ارتش قانون ندارد. بانک قانون ندارد. بیمارستان قانون ندارد… مدرسه هم قانون دارد… دانش اموز باید قوانین مدرسه را رعایت کند ان سلیبریتی های که فعلادر مورد همه چیز نظر می هند بفرمایید همه کشور های دنیا برای مدرسه قانون و چهار چوب دارن حتی در پوشش و.مدل مو…… معلم باید از اقایون و خانم های بازیگر کسب تکلیف کند برای تعلیم و تربیت….. بازیگر ی که زندگی خودش هم بازی و ویترین است. .

    • دریا اردیبهشت ۱, ۱۴۰۱

      این چندتا بالایی همشون معلم هستنا…..بله بانک وارتش قانون داره..ولی اونا با بچه وروحیه حساس طرف نیستن….خوب کاری باهاشون کردن

  • جواد اردیبهشت ۱, ۱۴۰۱

    رامبز جان
    شما برو فعلا بچه هاتو خارج به دنیا بیار و همونجا پول مردم ایران رو خرج کن

    تنبل خان

  • یک هموطن اردیبهشت ۱, ۱۴۰۱

    همین معلمان بودند که
    استاد کنی ها ، استاد شجریان ها، استاد علی دایی ها ،استاد محمد علی کشاورز ها ، شهیداستاد روشنی ها و بیش از ۲۲۰ هزار شهید عالی قدر و شهید پرور پرورش دادند. استاد رامبد عزیز دور ور خودت رو خوب نگاه کن تمام این اساتید در چنین دوره ای درس خواندن بعد قضاوت کن پس خواهشی که از شما دارم شما در ادبیات سخن گفتن محجوب باشید.

  • قلی اردیبهشت ۱, ۱۴۰۱

    معلم اگر سواد داشته باشه ودانش آموز را باسواد بالا بیاره تنبیهات غیر خشونت آمیز برای رعایت نظم نیازه زمان ما تنبیه بدنی بود قبلش فلک کردن بود حالا کسی جرات نمیکنه به بچه بگه پشت چشت ابروست هرچند کارمعلم خوب نبکد ولی رامبد حرف زدنش مشخصه آدم بیدتربیتیه عمو پورنگ برای برنامه های دوزاریش حق نداره به یک معلم هرچند خاطی انتقاد کنه خودش وبرنامش ابکیه ازکار دیگران ایراد میگیره

  • صادق اردیبهشت ۱, ۱۴۰۱

    زدن موی سر از قدیم وجود داره اونم به خاطر بهداشت که قدیم‌ها کم بود
    ولی متاسفانه الان بعضی از معلمها عقده های حقوق نگرفته خودشون رو از موی دانش آموزان در میارن
    انگار نه انگار که دوسال تعطیل بودن و حقوق گرفتن