جیسون موموآ نیز حمایت ضمنی خود را از جانی دپ اعلام کرد

جیسون موموآ نیز حمایت ضمنی خود را از جانی دپ اعلام کرد

چندین سلبریتی هالیوودی در مورد یکی از داغ ترین موضوعات دنیای سلبریتی ها در هفته های اخیر اظهارنظر کرده اند: دادگاه جنجالی و پرحادثه جانی دپ و همسر سابقش، امبر هرد. از زمان جدایی شان، سلبریتی های بسیاری در این دعوای حقوق طرف یکی از آن ها بود اما دستکم یک نفر بود که انتظار می رفت طرف امبر هرد را بگیرد اما در عمل طرف جانی دپ را گرفته است. جیسون موموآ همبازی امبر هرد در سری فیلم های آکوامن به شکلی ظریف و زیرپوستی از دپ حمایت کرده است. شایعاتی بود مبنی بر اینکه موموآ از هرد حمایت خواهد کرد اما موموآ به تازگی حساب اینستاگرامی ستاره فیلم های دزدان دریایی کاراییب را دنبال کرده است، درست پس از آنکه دادگاه دپ و هرد آغاز شده بود.

جیسون موموآ نیز از جانی دپ حمایت کرد

بسیاری این کار را نشانه حمایت جیسون موموآ از جانی دپ دانسته اند. از دیگر سلبریتی های شناخته شده ای که حمایت خود را از جانی دپ اعلام کرده اند می توان به پنه لوپه کروز، خاویر باردم، جی کی رولینگ، سیا و پل بتانی اشاره کرد. در همین اثنا، ایلان ماسک و جیمز فرانکو که قرار بود از طرف امبر هرد در دادگاه حضور یافته و به نحوی از وی حمایت کنند اعلام کردند که در دادگاه حضور نخواهند یافت. بسیاری مدعی شده اند انصراف ماسک و فرانکو به دلیل شواهد و مدارک زیادی بوده که در روزهای اخیر در دادگاه ارائه شده و نشان داده که بسیاری از ادعاهای هرد دروغ بوده و در بسیاری از موارد این دپ بوده که مورد خشونت قرار گرفته است.

جیسون موموآ نیز از جانی دپ حمایت کرد

در این شرایط کارزاری در شبکه های اجتماعی راه افتاده تا از حضور هرد در فیلم Aquaman 2 و نقش مرا جلوگیری شود و بسیاری نیز مدعی شده اند سوفی ترنر بازیگر نقش سانسا در سریال بازی تاج و تخت جایگزین هرد در این نقش خواهد شد. در بیانیه این کارزار اینترنتی آمده است: «مردان نیز مانند زنان قربانی خشونت خانگی هستند. این مسئله باید به رسمیت شناخته شود و برای جلوگیری از تجلیلی از یک آزارگر تایید شده در صنعت فیلمسازی باید اقدامی صورت گیرد. کار درست را انجام دهید. امبر هرد را از Aquaman 2 حذف کنید». پشتیبانی ضمنی جیسون موموآ از جانی دپ در حالی است که بسیاری جدایی اخیر او از همسرش را نتیجه همبازی شدنش با هرد دانسته و بسیاری نیز مدعی شده بودند که جیسون موموآ با امبر هرد به همسرش خیانت کرده است. این شایعات هیچ وقت تایید نشده و برخی نزدیکان موموآ و همسرش از بازگشت آن ها به زندگی مشترک خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

فایل صوتی جانی دپ خطاب به امبر هرد: «همه چیزم را گرفته ای، خونم را هم بریز!» + ویدیو

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲۱ نظر

ورود

  • مهلقا اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۱

    گور بابای جانی دپ مفنگی معتاد الکلی…. امبر هرد کتک خورده فیلمشم هست.. اون پیرسگ خرفت چاق چرا دست از سر امبر بر نمیداره؟ شمام اخبارو یه طرفه نزن

    • نیما اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۱

      قبل از اینکه اسمتو ببینم فهمیدن دختری. واقعا برات متاسفم برای شماها که چشماتون رو رو واقعیت بستد و فقط به فکر خودتونید. فمنیستای …

      • ماکادمیا اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۱

        این فمینیسم نیست عقده س ،وقتی ناخونکارا فمینیست بشن همینه

      • داریوش اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۱

        موضوع اینه که کلی از ادعا ای امبر رد شده! در حالی که بعضی ادعاهای جانی دپ رو خود امبر آخرش اعتراف کرده!نمی گه همه زنا بدن ولی آزارگر ها همیشه مرد نیستن!

    • مراقب باشید اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۱

      ⚠️ خطر حمله و گاز گرفتن فمینیست هار ⚠️

    • ناشناس اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۱

      فمنیست بد ذات!اسم همه زنا رو خراب نکن چون تو بدذات هستی! چه مرد چه زن همشون میدونن امبر دیوونه هست حالا برو فشارتو بخور!

    • نکبته نژاد پرست اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۱

      حق

    • علی اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۱

      تموم شد ، خیلس تاثیر گذار بود

    • Maed اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۱

      شاهد فشار خوردن دوست عزیز هستیم

    • Cares اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱

      برو بابا واسه خودت حرف مسخره نزن حق با جانی دپ است جانی مورد ضرب و شتم خرد قرار گرفته اینا همش دروغ است

    • Amir اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۱

      محض اطلاع امبر تاسیا ون ری (نامزد سابقش) رو تو فرودگاه به باد کتک میگیره و بعد پلیس امبر رو به علت تعر*ض دستگیر میکنه…. حالا فشار بخور??

  • پری اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۱

    یکیم بیاد یه کارزار بزاره واسه خفه کردن بعضیا?اخه تویی که هیچی از یه بازیگر نمیدونی چرا میای زر میزنی?

  • ناصر اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۱

    آخی … فیلمشم هست .؟؟؟ حتما مثل فیلم عصبانیت جانی ؟ نه ؟؟؟ بعد این وسط احتمالاً یه قسمت از انگشتش کنده نشده ؟؟؟ یا مثلا جانی نرفته مدف.وع کنه روی تختش ؟؟؟ یا مثلا صدای ضبط شده جانی دپ پخش نده که میگه در اصل من کسی هستم که کتک میزدم ؟؟؟ خوووو یکم عقل هم خوبه

  • .. اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۱

    سعی کن قضاوت بیجا نکنی?

  • هیچی اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۱

    درسته حقوق زن ها مهمه ولی در رابطه با این موضوع همه می‌دونن که امبر گناهکاره

  • ناشناس اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۱

    جانی چاق نیست یه وزن طبیعی و متناسب با قدش داره.
    پیر نیست، میانساله.
    معتاد نیست ترک کرده.
    کسی رو آزار نداده آزار دیده.

  • م اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۱

    نمونه بارز یک فمنیست از خود راضی

  • Cares اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱

    برو بابا واسه خودت حرف مسخره نزن حق با جانی دپ است جانی مورد ضرب و شتم خرد قرار گرفته اینا همش دروغ است

  • سپهری اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۱

    این همان دنیای ایده ال غرب هست که در آن قوانین از مردان حمایت میکند و زن سرشناسی چون امبر هرد با داشتن ادله و مدرک محکوم به فناست زیرا حقوق بشر غرب به نفع بزرگان است و هر چه بزرگتر و قویتر باشید برنده تر هستید . این همان جامعه زیبای غرب است که یک زن یکطرفه عشق میورزد و مهر و محبت ارزانی میکند و در آخر خرد و ذلیل در جامعه رها میشود . زنی که خودش به خاطر عشقش ؛ ریشه و هویت و اصالت خودش را تحقیر و نابود کرده است

    • Amir اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۱

      چه حرف چرت و مزخرفی زدی 🙂 امبر هرد به خاطر کتک زدن دوست دختر سابقش تو مکان عمومی توسط پلیس دستگیر شده!! یکی دیگه از دوستای سابق امبر شهادت داد امبر تو خیابون مشت کوبونده تو صورتش 🙂 دادگاه هم که چه عرض کنم کلیییی سوتی داد یعنی کسی که فیلم دادگاه رو نگاه کرده باشه بازم بخواد به امبر رای بده یه بی مغزه و اگه هم نگاه نکرده و همینطوری داره قضاوت میکنه و چرت میگه بازم یه بی مغزه 🙂 !

  • علی دی ۱۳, ۱۴۰۲

    …چن سال گذشته و مشخص شد جانی دپ کاملا بیگناه بوده. فقط الان دوس دارم یه …