رضا رویگری به خانه جدیدش منتقل شد + ویدئو

رضا رویگری به خانه جدیدش منتقل شد + ویدئو

رضا رویگری که دو هفته قبل از بستری شدنش در آسایشگاه سالمندان کهریزک خبر داده بود، امروز به خانه ی جدیدی که برای او تهیه شده، منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان که اولین بار ویدئوی درخواست کمک رضا رویگری از خانه سالمندان را منتشر کرده بود، حالا با انتشار ویدئویی اعلام کرده این بازیگر پیشکسوت امروز با مساعدت صدا و سیما از خانه سالمندان مرخص شد و به خانه ی جدید خود رفت.

محسن پزشکی، مسئول روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک نیز اعلام کرد رضا رویگری با همکاری تعدادی از هنرمندان نیکوکار و صدا و سیما به منزل جدید خود منتقل شده است.

محسن پزشکی افزود: «رضا رویگری امروز یکشنبه با هماهنگی مراجع قضایی و با کمک وکیل، تعدادی از هنرمندان نیکوکار و صدا و سیما، به منزل جدید خود که تهیه شده است، منتقل شد.»

وی یادآور شد: «وکیل رویگری به نام آقای وفایی نامه ای از دادستان داشت که بر اساس آن برای ترخیص این هنرمند اقدام شد.»

پزشکی اظهار داشت: «علی رام نورایی یکی از این هنرمندان نیکوکار بود که در جریان ترخیص رویگری وکیل وی را همراهی می کرد.»

مسئول روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک اعلام کرد: «با توجه به بررسی های پزشکی قانونی برای تأیید سلامت روان این هنرمند، وی تصمیم گرفت تا از وکالت مبرا باشد و به این طریق با کمک هنرمندان نیکوکار و صدا و سیما که منزلی برایش مهیا کرده بودند، ترخیص شد.»

وی خاطرنشان کرد: «پیش از ترخیص وی، تمام معاینات پزشکی جسمی و روانی لازم انجام شد و با تأیید و اعلام پزشکان، این هنرمند در شرایط جسمی و روحی بهتری به نسبت زمان ورودی به آسایشگاه داشت.»

به گفته ی پزشکی، همسر رضا رویگری در جریان این ترخیص و انتقال حضور نداشت.

روز پنجم اردیبهشت ماه ویدئویی از رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک منتشر شد. او در این ویدئو اعلام کرد یک هفته ای است برخلاف میل خود و توسط همسرش در خانه سالمندان بستری شده و هیچ راه تماسی هم با دوستان و آشنایان خود ندارد. او در ادامه از طرفداران خود درخواست کمک کرد.

پس از انتشار این ویدئو که بازتاب زیادی داشت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور رسیدگی به مشکلات این هنرمند را صادر کرد و جمعی از چهره های مشهور با حضور در آسایشگاه کهریزک، ضمن عیادت و دلجویی از رضا رویگری قول فراهم کردن یک آپارتمان و همینطور پرستاری تمام وقت برای وی را دادند.

همچنین تارا کریمی، همسر رضا رویگری علت انتقال وی به خانه سالمندان را وخامت حال این هنرمند و نبود امکانات و توان مالی کافی برای رسیدگی به بیماری اش اعلام کرد.

رضا رویگری که حالا ۷۶ سال دارد، در سال ۹۲ دچار سکته مغزی و از آن زمان به دلیل بیماری، خانه نشین شد.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود