افشاگری کارگر سابق رستوران لندن نصرت گوکچه درباره کلاهبرداری های آشپز معروف

افشاگری کارگر سابق رستوران لندن نصرت گوکچه درباره کلاهبرداری های آشپز معروف

مردی که مدعی است قبلاً در رستوران لندن نصرت گوکچه مشغول کار بوده، آن را «مک دونالد پولدارها» توصیف کرده است، به این خاطر که گوکچه برای مشتریان خود سیب زمینی های نیمه آماده ی منجمد سرو می کند.

گیلمورو پرز گفته در رستوران لندن نصرت گوکچه مسئول ارائه ی نوشیدنی به مشتریان بود، تا اینکه در ماه ژانویه ی سال جاری میلادی از آنجا اخراج شد. او این رستوران را به دلیل قیمت های بالایش «پلید» دانسته است. به گفته ی او، رستوران نصرت گوکچه شراب ۱۰۰۰ یا ۱۴۰۰ پوندی را با قیمت ۳۰۰۰ یا حدود ۴۰۰۰ پوند به مشتریان خود ارائه می دهد.

نصرت گوکچه معروف به سالت بی (Salt Bae) که در سال ۲۰۱۷ به خاطر پاشیدن اغراق آمیز نمک بر روی یک تکه گوشت در فضای مجازی به شهرت رسید، سپتامبر سال گذشته رستوران خود به نام «نصرت» را در لندن افتتاح کرد. این رستوران به دلیل قیمت های بالایش خیلی زود توجه ها را به خود جلب کرد. در این رستوران یک پرس استیک ۸۵۰ دلار و یک قوطی نوشیدنی ردبول ۱۵ دلار قیمت دارد. برخی کاربران شبکه های اجتماعی قیمت های رستوران گوکچه را «سرسام آور» دانسته اند.

پرز گفته: «یک روز یک کیسه بزرگ سیب زمینی دیدم و با خودم گفتم: “واقعاً؟ این چیزی است که برای مردم سرو می کنیم؟ آن ها از کچاپ و مایونز هاینز استفاده می کردند که در هر فروشگاهی پیدا می شود.”»

پرز که ۳۰ سال دارد و اهل مادرید است، همچنین گفته به مدت ۸ سال به عنوان مسئول ارائه ی نوشیدنی به مشتریان مشغول کار بوده است و مدعی است به خاطر خوردن آوکادو و برنج حین شیفت کاری اش از رستوران نصرت گوکچه اخراج شد. به گفته ی پرز، کارگران این رستوران اجازه ندارند از بعد از ساعت ۵/۳۰ بعد از ظهر در سالن ناهارخوری کارکنان چیزی بخورند و با اینکه غذایی که مشغول خوردنش بود متعلق به خودش بود، اما نیم ساعت بعد به او گفتند به پیش مدیر منابع انسانی رستوران برود.

در آن جلسه به پرز گفته شد از روز بعد دیگر سر کار نیاید و مدیر منابع انسانی رستوران پس از اصرارهای فراوان پرز برای ذکر علت اخراجش، در نهایت گفت فروش نوشیدنی اش به اندازه ی کافی نبوده است.

پرز در ادامه گفت قرار است به زودی به عنوان مسئول ارائه ی نوشیدنی به مشتریان در یک شرکت کشتی های تفریحی لوکس، مشغول کار شود.

علیرغم انتقادها، رستوران نصرت گوکچه کماکان از محبوبیت زیادی در میان سلبریتی برخوردار است. چهره های مشهور از جمله دیوید بکهام و جیسون استاتهام در اینستاگرام شان تصاویری از خود در کنار نصرت گوکچه در رستوران هایش منتشر کرده اند.

منبع: insider
دیجیاتو
بدون نظر

ورود