سلبریتی های هالیوودی که عادت های غذایی عجیب و غریبی دارند

سلبریتی های هالیوودی که عادت های غذایی عجیب و غریبی دارند

بعضی از ما عادت های غذایی خاصی داریم که شاید برای دیگران عجیب باشند اما خودمان به آن ها عادت کرده ایم و در هر حال، آن ها جزئی از برنامه غذایی روزانه ی ما هستند. سلبریتی های هالیوودی که در ادامه از آن ها صحبت خواهیم کرد هم عادت های غذایی نامتعارفی دارند که برای دیگران جالب هستند.

کریسی تیگن

کریسی تیگن درباره ی عادت غذایی عجیب و غریب خود گفته: «یک دانه چیپس برمی دارم، اما به جای اینکه آن را بخورم، چاشنی پنیر ناچو مزه می کنم و بعدش چیپس را برمی گردانم سرجایش. مزه اش همان است، اما دیگر کربوهیدرات مصرف نکرده اید.»

آنجلینا جولی

شاید باور نکنید اما آنجلینا جولی و فرزندانش حشراتی مانند کرم و عنکبوت می خورند. او در اینباره گفته: «فکر می کنم حشرات همیشه در رژیم غذایی انسان ها بوده. وقتی چیزی برای خوردن پیدا نمی شد، می توانستند با چنین چیزهایی خود را زنده نگه دارند و همین کار را هم می کردند.»

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا در نوشیدنی های خود نمک صورتی هیمالیا می ریزد. او درباره ی علت این کار گفته: «من قند و فشار خون پایینی دارم و اگر به اندازه ی کافی نمک مصرف نکنم خیلی بی حال می شوم. وقتی یوگای داغ (Hot Yoga) می کنم، آب ساده کفافم را نمی دهد. باید آب نمک دار یا آب نارگیل بخورم.»

رنی زلوگر

رنی زلوگر عادت غذایی ای دارد که شاید بعضی ها را نگران کند. او گفته به عنوان میان وعده و برای پر کردن معده اش، یخ می خورد. او در اینباره گفته: «تا وقتی که آن حس دائم خوردن را داشته باشم، تا حدی قابل تحمل است.»

ریس ویترسپون

رژیم غذایی ریس ویترسپون به قدری سختگیرانه است که امکان ندارد اغلب مان بتوانیم همیشه چنین رژیمی داشته باشیم. یکی از چیزهایی که در رژیم غذایی او وجود دارد، غذای بچه است که شاید عجیب به نظر برسد اما حاوی مواد مغذی و ویتامین های ضروری است.

جسیکا بیل

جسیکا بیل علاوه بر بازیگری، یک مادر هم هست و به همین دلیل خیلی اوقات مجبور است همزمان با خوردن غذا، کارهای دیگری هم انجام دهد، به همین خاطر از خوردن لبنیات، گندم و گلوتن خودداری می کند. با این حال، او نه پشت میز غذاخوری، بلکه زیر دوش غذا می خورد. او در اینباره گفته: «زندگی مادرها همین گونه است دیگر. وقت برای غذا خوردن ندارم. برای هیچ کاری وقت ندارم.»

اد شیرن

اد شیرن به قدری سس کچاپ دوست دارد که اعضای گروهش باید هر جا که او می رود یک بطری از آن را به همراه داشته باشند تا بتواند با همه چیز، از سوسیس صبحانه اش گرفته تا شام گران قیمتش، سس کچاپ بخورد.

ماریا کری

ماریا کری رژیم غذایی منحصر به فرد اما بسیار مؤثری دارد. او ۳ روز در هفته مواد غذایی بنفش رنگ مانند آلو، انگور و بادمجان می خورد. به این شیوه، رژیم غذایی بنفش گفته می شود که این روزها رواج پیدا کرده است.

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس از خوراکی محبوبش گفته و آن را بهترین اختراع غذایی دانسته است. او در اینباره گفته: «اسمش ساندویچ پیتزای چیلی است. یک قاچ پیتزا برمی دارید و رویش فلفل چیلی می گذارد؛ فلفلی چیلی جنوب با نودل. بعدش یک قاچ پیتزای دیگر را رویش می گذارید و اینطوری مثل ساندویچ می شود.»

شایلین وودلی

شایلین وودلی، بنتونیت خاک رس و رز کوهی می خورد. او در اینباره گفته: «من فهمیده ام که خاک رس برای ما خیلی مفید است چون بدن آن را جذب نمی کند و از قرار معلوم یک انرژی منفی ایجاد می کند و به همین دلیل با ایزوتوپ های منفی پیوند برقرار می کند.»

چنینگ تیتوم

چنینگ تیتوم برای خود یک ساندویچ مخصوص، با کره بادام زمینی، مربای انگور، چیپس و نان سفید درست می کند که همگی هم مزه ی قوی ای دارند. او در اینباره گفته: «این ساندویچ یا فوق العاده است یا حال به هم زن. باید بخورید تا بفهمید کدام شان است.»

منبع: brightside
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • چیز خرداد ۱, ۱۴۰۱

    منم حشره خوراکی خیلی دوست دارم امتحان کنم اما متأسفانه تو ایران پیدا نمیشه انگار ، و در دسترس عموم به صورت بهداشتی قرار نگرفته نمی‌دونم چرا ؟؟؟ می‌دونم که بدنسازا عاشقش پروتویین خالصش میشن ?