۸ سلبریتی هالیوودی که صادقانه از علت تصمیم شان برای بچه دار نشدن گفته اند

۸ سلبریتی هالیوودی که صادقانه از علت تصمیم شان برای بچه دار نشدن گفته اند

تحقیقات نشان داده کسانی که فرزندی ندارند به همان شادی کسانی هستند که طعم پدر و مادر شدن را چشیده اند. این روزها هم زوج های بیشتری خودخواسته تصمیم به بچه دار نشدن می گیرند. برخی ترجیح می دهند توجه خود را به جای زندگی خانوادگی به شغل خود معطوف کنند، برخی هم صرفاً علاقه ای به بچه دار شدن ندارند. دلیلش هرچه باشد، این افراد معتقدند فرزندآوری رسالت غایی انسان نیست و هر کس می تواند سرنوشت منحصر به خودش را داشته باشد و تنها باید کاری را انجام داد که خوشحال مان می کند.

برخی ستاره های هالیوودی هم بدون ترس از قضاوت از علت تصمیم شان برای بچه دار نشدن گفته اند که در این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت.

کیانو ریوز

کیانو ریوز وقتی ۳۶ سال داشت در آستانه ی پدر شدن بود اما متأسفانه فرزند او و نامزد آن زمانش مرده به دنیا آمد. ریوز هرگز پدر نشد و از قرار معلوم قصد تغییر این وضع را هم ندارد. او ۵ سال قبل در اینباره گفت: «خیلی دیر شده. دیگر تمام است. من ۵۲ سالم است. دیگر نمی خواهم بچه دار شوم.»

هلن میرن

هلن میرن در سال ۲۰۰۷ وقتی ۶۱ سال داشت، در گفتگویی با صراحت نظرش را درباره ی مادر شدن بیان کرد. او در اینباره گفت: «علاقه ای به این کار ندارم. هیچ غریزه ی مادری در من نیست. فکر هم نمی کنم خیلی عجیب و غریب باشم. من خیلی خوشحالم که بچه ندارم. اما عاشق بچه ها هستم و تشکیل خانواده داده ام.»

جرد لتو

جرد لتو چند سال قبل گفته بود آمادگی پدر شدن را ندارد. او پدر شدن را مسئولیت بزرگی دانسته بود که آن زمان توان به عهده گرفتن تمام و کمال آن را نداشت. او همچنین گفته بود: «فکر می کنم اگر بچه داشته باشید باید همه ی حواس تان به آن ها باشد. من مشغله زیاد دارم.»

سارا پلسون

سارا پلسون در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه ای در کمال صداقت از دلیل خودداری اش از مادر شدن گفت. او در اینباره گفت: «دلم نمی خواهد سختی بکشم.» او گفت دلش نمی خواهد به فرزندش نگاه کند و به خاطر سختی هایی که به واسطه ی بچه دار شدن متحمل شده، از داشتن او احساس پشیمانی کند. او همچنین اذعان کرد که شاید بعضی ها تصمیمش را خودخواهانه بدانند اما او فکر می کند که گرچه خودخواهی را بد می دانند اما واقعاً اینگونه نیست.

وینونا رایدر

وینونا رایدر در سال ۲۰۱۴ وقتی ۴۲ سال داشت در مصاحبه ای گفت: «پارسال یک بار که داشتم با پدرم حرف می زدم، پرسیدم اگر نتوانم بچه دار شوم چه می شود. او به من گفت راه های دیگری هم برای بچه دار شدن در زندگی ام دارم.»

اپرا وینفری

۳۶ سالی از آغاز زندگی مشترک اپرا وینفری ۶۸ ساله می گذرد اما او گفته از تصمیمش برای بچه دار نشدن پشیمان نیست. او در اینباره گفته: «مادر خوبی برای بچه هایم وقتی که نوزاد بودند نمی شدم. حوصله اش را ندارم. حوصله ی توله سگ ها را دارم ولی آن ها خیلی زود بزرگ می شوند.»

دالی پارتون

دالی پارتون با آنکه خود هرگز فرزندی نداشته اما همیشه رابطه ی قوی با بچه ها داشته و به حضور بچه ها در اطرافش عادت دارد. او در اینباره گفته: «من در یک خانواده ی پرجمعیت با ۸ بچه بزرگ شدم. خیلی وقت ها فکر می کنم من قرار نبود بچه دار شوم پس بچه های بقیه می توانند بچه ی خودم باشند.»

لئوناردو دیکاپریو

وقتی از لئوناردو دیکاپریو که فعال محیط زیست هم هست، سؤال شد که آیا قصد دارد در آینده بچه دار شود، در پاسخ گفت: «منظورتان این است که آیا دلم می خواهد بچه ای را به چنین دنیایی آورم؟» با این حال، از قرار معلوم او تصمیم قطعی اش را نگرفته است. او در ادامه گفت: «اگر اتفاق بیافتد، دیگر افتاده است.»

منبع: brightside
مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • محمد خرداد ۱۲, ۱۴۰۱

    خیلی جای تاسف دارد که همچین مطلب بیخودی رو میارید کار میکنید
    اون سلبریتی های که کلی بچه دارن رو کار نمیکنید
    این کار شما قطعا بی غرض نیست
    حدا هدایتتون کنه