مجله اینترنتی گهواره چیست

مجله اینترنتی گهواره چیست

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مادر و پدر بودن کار آسانی نیست به ویژه اگر در حال تربیت اولین فرزند خود باشید. همه چیز جدید است و شما تجربه‌های کافی را ندارید. اینجاست که وجود یک مشاور حرفه‌ای می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. متاسفانه در مورد کودکان گاهاً مشاوره‌ی افراد ناوارد و غیراصلح می‌تواند مشکلات زیادی را در روند تربیت و پرورش بچه ایجاد کند. به ویژه نصایحی که پدر و مادرهای دیگر یا بزرگتر از شما ممکن است داشته باشند که همگی لزوماً درست نیستند و حتی می‌توانند آسیب‌رسان باشند. شما به مشاور حرفه‌ای و البته متخصص در زمینه‌ی پرورش کودک نیاز دارید.

گاها استفاده از متخصص می‌تواند در بسیاری از مواقع هزینه‌بردار باشد و شاید همه نتوانند از پس هزینه‌هایش برآیند. اینجاست که ما به کمک شما می‌آییم. مجله‌ی گهواره یک منبع موثق، معتبر و البته رایگان است که در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این مجله‌ی علمی نکات بسیار خوبی در زمینه‌ی پرورش کودک و البته روانشناسی خانواده در اختیار شما قرار داده می‌شود..

سبک زندگی و داشتن زندگی شادتر

اولین موضوعی که در مجله‌ی گهواره به آن پرداخته می‌شود موضوع ایجاد یک سبک زندگی برتر است. که در این سبک باید به جنبه‌های مختلف یک زندگی از جمله مسائل زناشویی و روانشناسی خانواده پرداخته ‌شود. چون اولین گام در تربیت کودک، داشتن یک محیط خانوادگی سالم، آرام و پر از عشق است. نکاتی از جمله روابط بین والدین، و روابط بین والدین و فرزند در این بخش توضیح داده می‌شود. بعلاوه با آموزش نکاتی در مورد سرگرمی، دانستنی‌های قبل از ازدواج، خانه‌داری، گردش و سفر و … در این بخش سعی داریم جو شادتری برای خانواده‌ی شما ایجاد کنیم.

مجله اینترنتی گهواره چیست

سلامت و بهداشت

در نگهداری از کودک یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که نیاز به آموزش دارد، بحث سلامت و بهداشت کودک است. شما باید نسبت به انواع بیماری‌های شایع و روش‌های مقابله با آنها آشنایی داشته باشید. باید در مورد داروهایی که به کودک خود می‌دهید اطلاع داشته باشید. به جز این شما باید در مورد سلامت خود نیز نگران باشید زیرا سلامت شما به همان اندازه مهم است و مادری که سلامت فیزیکی نداشته باشد، نمی‌تواند از کودک خود نیز به خوبی نگهداری کند. در بخش سلامت و بهداشت مجله‌ اینترنتی گهواره نه تنها این نکات تحت پوشش قرار می‌گیرد، بلکه به دیگر مسائلی از جمله بهداشت فردی، خواص خوراکی‌های مختلف، موضوع اعتیاد و … نیز پرداخته می‌شود.

تناسب اندام

بعد از پایان بارداری یکی از نکاتی که بسیار مهم است برگشت به وزن سابق است. بسیاری از والدین این روند را یک چالش مهم می‌دانند. بعد از مدتی طولانی غذا خوردن به جای دو نفر حالا باید به روند قبلی برگردید. بعلاوه شیردهی می‌تواند رژیم گرفتن را برایتان دشوار کند یا فکر کنید با وجود کودکتان نمی‌توانید ورزش کافی داشته باشید. اما ما در بخش تناسب اندام مجله‌ی اینترنتی گهواره در مورد انواع ورزش و روش‌های تغذیه‌ای مناسب به طور کامل توضیح می‌دهیم تا بتوانید این روند را با سرعت هر چه بیشتر و راحتتری طی کنید.

زیبایی و رسیدگی به خود

به عنوان یک مادر شما اکنون اولویت‌های مهم و جدیدی در زندگی خود پیدا کرده‌اید. این موضوع ممکن است به رسیدگی بر خودتان تاثیر بگذارد و دیگر مثل سابق برای زیبایی خودتان وقت نگذارید. اما این حق شماست و بعلاوه باید الگوی خوبی از این نظر برای فرزندتان باشید. از این رو در بخش زیبایی مجله‌ی گهواره می‌توانید نکات بسیار کاربردی برای داشتن پوست و موی بهتر بخوانید که می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

مجله اینترنتی گهواره چیست

آشپزی و پخت و پز

موضوع آشپزی هم یکی دیگر از موضوعات مهمی است که در مجله‌ی اینترنتی گهواره به آن پرداخته می‌شود. به عنوان یک مادر شما باید با شیوه‌های مناسب تغذیه‌ی نوزاد خود آشنا شوید. به جز این باید طرز تهیه‌ی انواع غذاهای خوشمزه‌ی ایرانی و خارجی را یاد داشته باشید تا بتوانید زمانی که وقتش فرارسید کودک خود را با طعم‌های جدید آشنا کرده و همزمان غذاهای مقوی را وعده‌های غذایی‌اش بگنجانید. در بخش آشپزی مجله‌ی ما جدا از آموزش انواع غذاهای خوشمزه و مقوی برای خود و فرزندتان، تهیه‌ی انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، غذاهای رژیمی (به ویژه برای زمانی که در حال کم کردن وزن بارداری هستید) و دسر و شیرینی آمده است که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

زنان شاغل

در این بخش از مجله، نکات بسیار مهمی در اختیار مادران شاغل قرار می‌گیرد. کسانی که نمی‌توانند در طول روز با فرزندشان باشند و نمی‌دانند چطور می‌توانند در زمان باقی مانده وظایف مادری خود را ایفا کنند. وقتی شاغل باشید، نقش‌های مادری از شما برداشته نمی‌شود و باید یاد بگیرید چطور می‌توانید بین وظایف شغلی و وظایف مادریتان یک تعادل ایجاد کنید که به هیچ بخشی ضربه وارد نشود. در این بخش نکات آموزشی مفیدی در این زمینه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

بدون نظر

ورود