صفر تا صد ثبت شرکت و ثبت برند با الی ثبت در سال جدید

صفر تا صد ثبت شرکت و ثبت برند با الی ثبت در سال جدید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه شرکت‌های زیادی راه‌اندازی شده‌اند که برای ادامه فعالیت و استفاده از بعضی خدمات، نیاز به ثبت دارند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم به جزئیات ثبت شرکت و همینطور ثبت برند در سال ۱۴۰۱ بپردازیم. همانطور که می‌دانید در نظر گرفتن ثبت یک شرکت، هم می‌تواند توسط خودتان به عنوان مدیر شرکت و هم به‌وسیله‌ی یک موسسه معتبر انجام شود، اما به هزاران دلیل از شما خواهش می‌کنیم که این کار را با استفاده از خدمات یک موسسه معتبر پیگیری کنید. در حال حاضر موسسه‌های مختلفی برای ثبت شرکت وجود دارد که یکی از بهترین‌ها در این زمینه شرکت الی ثبت است. حال اجازه دهید شما را در این مطلب با خدمات گسترده‌ی این شرکت آشنا کنیم.

ثبت شرکت الی ثبت

ثبت برند به چه صورت است؟

قبل از آنکه به بحث ثبت شرکت ورود کنیم، باید به موارد مرتبط با ثبت برند بپردازیم. همانطور که می‌دانید یک شرکت برای به ثبت رسیدن نیاز به انتخاب یک برند دارد که مطابق با موضوع فعالیت شرکت باشد. اما احتمالاً با دردسرهای ثبت برند آشنایی دارید؛ برای این منظور به کارگیری یک تیم تخصصی الزامی به نظر می‌رسد. ما در ادامه به مراحل ثبت یک برند خواهیم پرداخت تا با جزئیات این کار آشنا شوید:

  •  انتخاب نام برند: نام انتخابی به عنوان برند برای یک شرکت نباید تکراری باشد و محدودیتی نیز برای ثبت نداشته باشد. در واقع آشنایی با دستورالعمل ثبت یک برند از جمله مواردی است که باید قبل از هر گونه اقدام به آن توجه داشت. برای این منظور ممکن است استفاده از تیم‌ تخصصی الی ثبت شرایط ویژه‌ای را برایتان رقم بزند.
  • استعلام برند: پس از انتخاب نام برند، باید به استعلام آن بپردازید تا از قبل به ثبت نرسیده باشد. این کار را نیز می‌توانید به متخصصان ثبت شرکت الی ثبت بسپارید چرا که در این حوزه تجربه و دقت نظر بسیار خوبی دارند و احتمال زودتر انجام شدن آن نیز افزایش می‌یابد.
  • تکمیل مدارک: در وهله‌ی بعدی باید مدارک مربوط به ثبت برند را آماده کنید. اگر اطلاعی از اینکه چه مدارکی را باید حاضر کنید، ندارید، کافی است که از مشاوران الی ثبت استفاده کنید. به طور کلی پس از تکمیل مدارک، کارهای ثبت یک برند آغاز می‌شود که بسته به نوع موسسه به کارگیری شده زمان ثبت تعیین خواهد شد.
  • ثبت اظهارنامه علامت تجاری: انجام این کار نیز نیاز به تخصص دارد و باید در سایت مرکز مالکیت معنوی در نظر گرفته شود. بنابراین اگر فکر می‌کنید که ممکن است نتوانید به صورت دقیق آن را انجام دهید، توصیه ما استفاده از خدمات موسسه الی ثبت است.

هزینه ثبت برند چقدر است؟

نمی‌توان به صورت دقیق برای همه‌ی شرکت‌ها یک هزینه‌ی ثابت را برای این موضوع در نظر گرفت. به همین جهت در ادامه به بررسی هزینه‌های ثبت کردن برند خواهیم پرداخت:

  1. هزینه‌های مربوط به سامانه ثبت برند؛ این مورد شامل چندین دسته است که مهم‌ترین آن به هزینه ثبت اولیه پرونده بر می‌گردد که بر اساس تعداد طبقات خواهد بود. در وهله‌ی بعدی نیز هزینه ثبت آگهی در روزنامه رسمی است که در دو نوبت انجام می‌پذیرد و در انتها نیز هزینه حق الثبت است که این مورد نیز با در نظر گرفتن تعداد طبقات تخمین زده می‌شود.
  2. هزینه‌های مربوط به موسسه ثبت شرکت؛ در این خصوص نیز هزینه‌های مختلفی برای ثبت برند در نظر گرفته می‌شود که شامل مواردی مانند وکالت‌نامه وکیل، حق التمبر دادگستری و حق الزحمه موسسه است. به طور کلی کلیه‌ی (تمامی) هزینه‌های ثبت یک برند باید توسط مشاوران الی ثبت کامل در نظر گرفته شده و به استحضار شما عزیزان برسد.

ثبت برند الی ثبت

مدارک مهم برای ثبت برند شرکت

اینکه چه مدارکی باید برای ثبت برند در نظر گرفته شود را می‌توانید با مدیریت الی ثبت در میان بگذارید اما به طور کلی برای این مورد نیاز به مدارک زیر است که به اختصار آورده شده‌اند:

  1. تصویر مدارک شناسایی
  2. کارت بازرگانی (اگر برند لاتین است)
  3. گواهی امضا از دفترخانه رسمی
  4. ارائه مجوز فعالیت

گفتنی است که برای شرکت‌های تجاری ممکن است بعضی از مدارک دیگر نیز احتیاج باشد که بهتر است از مشاوران الی ثبت استعلام گرفته شود. ضمناً برای تمدید برند نیز شرایطی خاصی وجود دارد که بهتر است در این خصوص با افراد متخصص مشورت کنید. همچنین برای ثبت تغییرات شرکت نیز اطلاعات جامعی را می‌توان از موسسه الی ثبت دریافت کنید تا به طور کامل در جریان این موارد قرار بگیرید. حال اجازه دهید به موارد مربوط به ثبت یک شرکت اشاره کنیم.

انواع شرکت با قابلیت ثبت

در اولین اقدام برای ثبت شرکت باید نوع کسب و کارتان را بررسی کنید تا از بین انواع شرکت‌هایی که وجود دارد، مناسب‌ترین گزینه در نظر گرفته شود. در حال حاضر انواع شرکت برای ثبت وجود دارد که از جمله می‌تون به موارد زیر اشاره کرد:

  • شرکت با مسئولیت محدود: این نوع شرکت‌ها از جمله محبوب‌ترین‌ها برای به ثبت رسیدن هستند. تعداد شرکا در این نوع شرکت‌ها محدود بوده و با حداقل دو نفر نیز می‌توان آن را راه‌اندازی کرد. ضمناً به پرداخت هزینه‌ای از بابت سرمایه‌ای که اعلام می‌کنید نیاز نخواهد بود و فقط کافی است که مبلغ را در اساس‌نامه ذکر کنید. ضمناً در نظر داشته باشید که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود می‌توانید تعیین اعضای هیئت مدیره را به یک زمان محدود تعیین کنید تا در زمان لزوم به تغییرات آن اقدام کنید.
  • شرکت سهامی خاص: برای ثبت این نوع شرکت نیاز به حداقل ۵ شریک است که ۳ نفر باید به عنوان سهام‌دار اصلی و ۱ نفر به عنوان بازرس ۱ نفر هم به عنوان علی البدل در نظر گرفته شود. ضمناً سرمایه‌ای که به اداره ثبت برای این منظور اعلام می‌کنید، ۳۵ درصد آن را نیز باید به حساب شرکت واریز نمایید. همچنین تعیین مدیران در این نوع شرکت‌ها حداکثر ۲ سال خواهد بود.
  • موسسه غیر انتفاعی: اگر در فعالیت‌تان در این نوع موسسات، امور تجاری دخالت ندارد، می‌توانید به ثبت شرکت یا موسسه غیرانتفاعی اقدام نمایید. معمولاً این نوع موسسات برای ارائه خدمات به ثبت می‌رسند. مراحل ثبت این نوع شرکت‌ها نیز فقط در ارائه گواهی عدم سوء پیشینه متفاوت است و نیازی هم به واریز مبلغ از سرمایه شرکت نیست.

از دیگر انواع شرکت‌ها که برای ثبت کردن‌شان نیاز به بررسی‌های مختلف است می‌توان به شرکت‌های بازرگانی، تعاونی، تضامنی و نسبی اشاره کرد که ممکن است هر کدام به نسبت سایر شرکت‌ها تفاوت‌هایی داشته باشند که برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص توصیه می‌کنیم که با کارشناسان الی ثبت در ارتباط باشید.

ثبت تغییرات شرکت الی ثبت

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت

پس از اینکه نوع شرکت مدنظرتان تعیین شد باید به آماده‌سازی مدارک بپردازید که در ادامه به مدارک لازم برای دو شرکت سهامی عام و شرکت با مسئولیت محدود اشاره می‌کنیم:

  • مدارک لازم شرکت سهامی عام

  1.  دو نسخه از اساسنامه تصویب شده به‌وسیله مجمع عمومی
  2.  دو نسخه صورت‎جلسه مجمع عمومی
  3.  دو نسخه مجمع صورت‌جلسه هیأت مدیره
  4.  اصل گواهی بانکی (پرداخت ۳۵ درصد سرمایه شرکت)
  5.  اصل مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار
  • مدارک لازم شرکت با مسئولیت محدود

  1.  دو نسخه از اساس‌نامه، شرکت‌نامه و تقاضانامه
  2.  آماده‌سازی فرم تعیین نام شرکت به همراه فیش واریزی
  3.  اصل مجوز شرکت
  4.  کپی مدارک احراز هویت کلیه شرکای شرکت
  5.  دو نسخه از صورت‌جلسه هیأت مدیره و مجمع عمومی
  6.  اصل وکالت‌نامه وکیل دادگستری البته اگر ثبت شرکت به‌وسیله وکیل انجام شده باشد

گفتنی است که برای آماده‌سازی مدارک دیگر انواع شرکت‌ها برای به ثبت رسیدن، کافی است که اطلاعات لازم را از مشاوران همیشه فعال الی ثبت درخواست کنید تا با جزئیات کامل در جریان مدارک مورد نیاز قرار بگیرید.

اهمیت دریافت کد ثنا در زمان ثبت شرکت

در حال حاضر و طبق تصویب قانون جدید برای ثبت کردن شرکت، کلیه اعضای هیئت مدیره شرکت باید در سامانه ثنا ثبت نام کرده و کد مربوطه‌شان را دریافت کنند. گفتنی است که این قانون اجباری بوده و برای شرکت‌های تازه تأسیس اجرایی خواهد بود. ضمناً ناگفته نماند که اگر پس از تصویب این قانون نسبت به ثبت شرکت اقدام کرده باشید در حالی که کد ثنا اعضای هیئت مدیره را دریافت نکرده باشد مدارک‌تان از طرف اداره ثبت برگشت خواهد خورد. بنابراین توصیه می‌کنیم که قبل از هر گونه اقدام در خصوص ثبت کردن شرکت حتماً کد ثنا را دریافت کنید. اگر در این زمینه دچار ابهام یا سوالی هستید، کافی است که با مشاوران الی ثبت در تماس باشید.

 

اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت الی ثبت

هزینه‌های ثبت کردن شرکت

پر واضح است که برای ثبت شرکت باید هزینه‌های مختلفی را در نظر گرفت که برای این منظور باید از تیم‌ها و موسسه‌های تخصصی استعلام گرفته شود. به همین منظور ما در ادامه و مختصر به شرایط هزینه ثبت کردن شرکت خواهیم پرداخت:

  • پرداختی‌های مربوط به اداره ثبت

بخشی از هزینه‌هایی که برای ثبت یک شرکت در نظر گرفته می‌شود، مربوط به اداره ثبت است. این مورد در قالب چندین گزینه خواهد بود که از جمله می‌توان به حق الثبت (متناسب با میزان سرمایه اولیه)، مبالغ جزئی اداره، پست و تعیین نام اشاره کرد. هر کدام از این موارد بسته به نوع شرکت با هزینه‌هایی همراه خواهد بود که برای دریافت اطلاعات تکمیلی نیاز به مشاوران شرکت الی ثبت خواهید داشت.

  • انتشار آگهی روزنامه

همانطور که می‌دانید برای ثبت قانونی یک شرکت، حتماً باید آگهی ثبت نیز در روزنامه رسمی انتشار پیدا کند و دلیل این کار معترض نبودن به نام شرکت توسط شرکت‌های خاص است. ضمناً گفتنی است که در مراحل آخر ثبت شرکت نیز یک آگهی دیگر در روزنامه کثیرالانتشار به چاپ خواهد رسید که هزینه‌ی آن با توجه به موارد زیر تعیین خواهد شد:

  1. اندازه کادر آگهی
  2. اندازه قلم آگهی
  3.  رنگی یا سیاه و سفید بودن آن
  4.  نوع روزنامه انتخاب شده
  • مشاوره و خدمات

از دیگر هزینه‌هایی که برای ثبت یک شرکت ضروری است استفاده از خدمات یک موسسه ثبت شرکت است که در این خصوص پیشنهاد ما استفاده از مشاوران حرفه‌ای الی ثبت است. در واقع با به کارگیری مشاوره‌های چنین موسساتی با دغدغه‌ی کمتری به اهداف‌تان در این خصوص خواهید پرداخت. ضمناً ناگفته نماند تخمین هزینه ثبت یک شرکت با در نظر گرفتن نوع شرکت و دیگر مواردی که مشاوران الی ثبت با شما در میان خواهند گذاشت، در نظر گرفته خواهد شد.

ثبت شرکت و ثبت برند با خدمات الی ثبت

همانطور که می‌دانید فعالیت رسمی شرکت‌ها، زمانی آغاز می‌شود که به ثبت رسیده باشند و برای این منظور نیز احتیاج به موسسات و شرکت‌های باتجربه در این خصوص است که پیشنهاد ما استفاده از خدمات تیم تخصصی الی ثبت است. در واقع این شرکت با دارا بودن مشاوران متخصصان که در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند و ثبت تغییرات شرکت مهارت و تخصص مناسبی دارند، به راحتی می‌توانند شما عزیزان را در این موارد کمک کنند.

ضمناً با توجه به اینکه الی ثبت در اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت‌ها نیز فعالیت دارد، می‌توانید در این خصوص نیز به مشاوران این مجموعه مراجعه کنید. حال برای اینکه بتوانید از کلیه خدمات این شرکت بهره ببرید کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در انتهای مطلب با مدیران یا مشاوران این مجموعه در تماس باشید.

https://elisabt.ir/

۰۲۱۲۶۷۱۰۶۴۶

دیجیاتو
بدون نظر

ورود