صحبت های جدید جاستین بیبر پس از اعلام خبر فلج شدن نیمی از صورتش

صحبت های جدید جاستین بیبر پس از اعلام خبر فلج شدن نیمی از صورتش

جاستین بیبر ، بعد از فلج موقت صورتش، با طوفان وحشتناکی از نگرانی طرفداران و ترس از فلج کامل صورتش روبه رو شد. او آنها را از آخرین وضعیت سلامت خود باخبر کرد.

این خواننده جوان و پرطرفدار توضیح داد که چگونه در نبرد با سندرم رمزی هانت با یک “طوفان وحشتناک” روبرو شده است، اما اصرار دارد که روز به روز بهتر می شود.

جاستین بیبر در حالی که طرفدارانش را از آخرین وضعیت خود در رابطه با تشخیص ترسناک فلج صورتش به روز کرده بود، حضرت عیسی مسیح را شکر می کرد.

خواننده ۲۸ ساله امریکایی روز جمعه فاش کرد که از سندرم رمزی هانت رنج می برد. این سندروم منجر به فلج موقت صورت او شده است.

او این ویدئوی سه دقیقه‌ای را پس از اینکه مجبور شد از تعدادی کنسرت‌های آینده خود کنار بکشد، در شبکه‌های اجتماعی آپلود کرده بود.

اما جاستین بیبر در یک خبررسانی مثبت، به ۲۴۱ میلیون فالوور اینستاگرام خود گفته است که روز به روز بهتر می‌شود.

او در استوری اینستاگرام خود نوشت:

«می خواستم اندکی از احساسم را به اشتراک بگذارم. هر روز بهتر می شوم و با وجود تمام ناراحتی ها، آرامش را در کسی که مرا طراحی کرده و می شناسد، پیدا کرده ام.»

«به من یادآوری می شود که او تمام من را می شناسد. او تاریک ترین قسمت های من را می داند که من نمی خواهم هیچ کس درباره آنها بداند و دائماً مرا در آغوش پر مهرش پذیرا می شود.»

«عیسی با من است»

وی ادامه داد:

«این چشم انداز در طول این طوفان هولناکی که با آن روبرو هستم به من آرامش داده است، می دانم که این طوفان خواهد گذشت اما در این بین عیسی با من است.»

او در پیام اصلی خود از هواداران خواسته بود که برای او و سلامتی اش دعا کنند.

جاستین در ویدیوی خود گفت:

«به تدریج غذا خوردن سخت تر می شود که بسیار خسته کننده بود. لطفا برای من دعا کنید.»

این سندرم ترسناک ناشی از ویروسی بود که به عصب گوش و اعصاب صورت او حمله می‌کرد.

 

 

او در این کلیپ این طور گفته است:

«همانطور که می بینید، این چشم پلک نمی زند، من نمی توانم در این طرف صورتم لبخند بزنم، این سوراخ بینی حرکت نمی کند، بنابراین فلج کامل در این طرف صورتم وجود دارد.»

او با تلاش برای لبخند زدن و پلک زدن در حین ضبط، نگاه خود را ثابت نگه داشت.

متأسفانه، فقط یک طرف صورت او پاسخ داد و طرف دیگر ثابت ماند.

او اضافه کرد:

«بنابراین برای کسانی که از لغو برنامه های بعدی من ناامید شده اند باید بگویم من فقط از نظر جسمی قادر به انجام آنها نیستم. همانطور که می بینید این عارضه بسیار جدی است. کاش اینطور نبود، اما بدیهی است که بدنم به من می گوید که باید سرعتم را کم کنم.»

«امیدوارم شما بچه ها متوجه شده باشید، و من از این زمان برای استراحت ، آرامش و بازگشت به حالت ۱۰۰% استفاده خواهم کرد تا بتوانم کاری را که برای انجام آن به دنیا آمده ام انجام دهم. اما در این بین، این نیست.»

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

جاستین بیبر پس از فلج شدن نیمی از صورتش: «لطفا برایم دعا کنید!» + ویدیو

جاستین بیبر می‌خواهد بوکسور شود و برای تام کروز و رئیس UFC هم کری می‌خواند!

اعتراف در اینستاگرام؛ جاستین بیبر از مصرف مواد مخدر و افکار خود برای خودکشی می‌گوید

با «هیلی بالدوین»؛ مدل مشهور و عشق جدید «جاستین بیبر» بیشتر آشنا شوید

منبع: mirror
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود