دو خفت گیری دیگر برای بازیگران در خیابان؛ این بار نوبت وحید آقاپور و محمد شیری شد!

دو خفت گیری دیگر برای بازیگران در خیابان؛ این بار نوبت وحید آقاپور و محمد شیری شد!

پس از روایت سید مرتضی فاطمی تهیه کننده و مجری برنامه «اختیاریه» از خفت گیری خود در اتوبان نیایش اکنون خبر می رسد که دستکم دو سلبریتی دیگر نیز به سرنوشتی مشابه دچار شده اند. تازه ترین مورد خفت گیری به وحید آقاپور، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون باز می گردد که دچار حمله از سوی خفت‌ گیر‌هایی حوالی اتوبان همت و حدّ فاصل حقانی و مدرس شده است.

آقاپور با اشاره به اینکه حالش بهتر است، اما زخمِ عمیقی دارد که بخیه شده و پس از بستری شدنِ چند ساعته در بیمارستان رسول اکرم (ص) به منزل منتقل شده، گفت: «من رفتم به کسی کمک کنم که از او خفت‌گیری می‌شد، این بلا را به سرمن آوردند. موضوع این است سارقان اخیراً احساس می‌کنند کیفرخواستی در انتظارشان نیست و از تلاشگران نیروی انتظامی درخواست داریم که با شدّت و عدّت بیشتری با سارقِ خیابانی برخورد کنند که واقعاً این خفت‌گیری‌ها و سرقت‌ها بیشتر هم شده است». آقاپور افزوده است که بعد از اجرای نمایشِ «باغ» این اتفاق افتاده و خوشبختانه آسیبِ جدی به عصب و تاندون دستش وارد نشده اما بهبودی دستش زمان‌ بر خواهد بود.

پیش تر محمد شیری بازیگر سینما و تلویزیون نیز از خفت گیری خود در خیابان گفته بود. شیری ماجرای خفت گیری خود را چنین شرح داده است:

ساعت ۱۱ و ربع شب، موتورسواری که یک نفر هم ترکش نشسته بود و من فقط در تاریکی شب، تیزی‌ هایشان را می‌دیدم که برق می‌زد.

مرا هم شناختند و یکی از آن‌ها پرسید تویی؟! گفتم گوشی من ارزشی ندارد، اما شماره‌هایش برایم مهم‌اند و اگر مردانگی دارید این را نبرید. چهارصد و خرده‌ای پول داشتم که آن را دادم و یکی از آن‌ها گفت شانس آوردی که دوستت داریم.

آخرش هم اتفاقی افتاد که نمی‌دانستم بخندم یا گریه کنم، برگشتند و ۵۰ هزار تومان از آن پول را پس دادند که بتوانم به خانه بروم.

من تا به حال چهار مرتبه مورد سرقت واقع شده‌ام و هیچ باری هم پولم برنگشته است و در این وضعیت که همه‌مان تجربیاتی در موردش داریم چطور می‌توانم با بازی در سریال‌های طنز مردم را بخندانم؟!

بیشتر بخوانید:

روایت مجری سرشناس صدا و سیما از حمله به او با قمه در اتوبان نیایش

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود