صدور حکم مجرمیت برای سه نوجوان جنجالی اینستاگرامی + ویدیو پشت پرده

صدور حکم مجرمیت برای سه نوجوان جنجالی اینستاگرامی + ویدیو پشت پرده

در پی انتشار پست ها و ویدیوهای غیراخلاقی سه نوجوان اینستاگرامی در اکانتی منتسب به یک پسر ۱۳ ساله که در آنها سعی دارد نقش مردی دو-زنه را بازی کند، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای انتظامی کشور از ورود به این پروند و صدور حکم مجرمیت برای آنها خبر داد.

اخیرا پست های اینستاگرامی یک پسربچه با دو دختر نوجوان بزرگ‌تر از خود که از آنها به عنوان ملکه های زیبایش یاد کرده و خود را قهرمان دنیای چندهمسری معرفی می‌کند، بازخوردهای مختلف و عمدتا منفی زیادی دریافت کرده است. البته نمی‌توان از تعداد بالای دنبال کنندگان این صفحه اینستاگرامی چشم پوشید.

صدور حکم مجرمیت برای دو دختر ویدیوهای جنجالی اینستاگرام + ویدیو پشت پرده

پلیس معتقد است در بسیاری از صفحات شبکه های اجتماعی که دنبال کنندگان زیادی هم دارند، کودکان صرفا بازیگر و دست‌نشانده خانواده خود هستند. معاون پلیس فتا گفت: «اقدام قضایی پلیس علیه فردی که صفحه اصلی اینستاگرامی در این پرونده در اختیار او قرار داشت، در حال انجام است.»

پلیس بر این موضوع تاکید کرد که چون در حوزه کودک و نوجوان هستیم، نوع برخوردمان متفاوت است. معاون پلیس فتا اعلام کرد دو دختر نوجوان حاضر در این ویدیوهای با محتوای غیراخلاقی نیز احضار و تفهیم اتهام شده و برایشان قرار محکومیت صادر شد.

صدور حکم مجرمیت برای دو دختر ویدیوهای جنجالی اینستاگرام + ویدیو پشت پرده

کودکان کار فضای مجازی

انتشار اطلاعات و تصاویر مربوط به پشت صحنه ضبط ویدیوهای این صفحه اینستاگرامی نشان می‌دهد یک تیم حرفه‌ای که احتمالا خانواده این کودکان هم عضوی از آن هستند در حال تولید محتوای این صفحه هستند و این کودکان صرفا مجریان سناریوهای سخیف از پیش تعیین شده‌ای هستند که تیمی متشکل از بزرگسالان برایشان نوشته و در پشت پرده آن تجارتی پرسود نهفته است.

صدور حکم مجرمیت برای دو دختر ویدیوهای جنجالی اینستاگرام + ویدیو پشت پرده

والدین این کودکان از ماه ها پیش و با شیوه های مختلف آزمون و خطا سعی در مطرح کردن کودکان خود و جذب فالوئر داشتند و حالا به نظر می‌رسد با ایده یک کودک دو-زنه به هدف خود رسیده‌اند.

با تماشای تنها یک ویدیو از تعداد بسیار بالای کلیپ های پسربچه اینستاگرامی و دو دختر نوجوان به اوج ابتذال و استثمار کودکان پی خواهیم برد. مشخص است که هدف اصلی از انجام این دست از اقدامات، تلاش برای تبلیغ و دیده شدن و کسب درآمد از این طریق است. کودکانی که تنها تفاوتشان با کودکان کار دنیا واقعی این است که تصویر تمیزتر و موجه تری از آنها ارائه می‌شود.

دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • لی لی خرداد ۲۵, ۱۴۰۱

    اون دوتا دختر چن سالشونه؟

  • نرگس خرداد ۲۶, ۱۴۰۱

    چقدر حال بهم زن مجازی واقعا بد شده همش دروغ ترخدا نظارت داشته باشین چرا هیچ نظارتی نیست

  • بهراد خرداد ۲۷, ۱۴۰۱

    اون دوتا دخترا چند سالشونه؟