معرفی خدمات و محصولات اولین مارکت پلیس طلا ایران برای فروشندگان و مشتریان

معرفی خدمات و محصولات اولین مارکت پلیس طلا ایران برای فروشندگان و مشتریان

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در فضای خرید ‌و فروش هر کالایی گاه مشتری ناراضی است و گاه فروشنده. به نظر شما آیا راه‌حلی وجود دارد برای اینکه معاملات طوری انجام شود که مشتری و فروشنده هر دو راضی باشند؟

چند وقتی است که مارکت ‌پلیس‌ها چنین فضایی را ایجاد کرده‌اند تا مشتریان و فروشندگان زیادی از معامله کردن با یکدیگر حس رضایت و منفعت داشته باشند.

مارکت‌پلیس‌ها همچون یک بازار اینترنتی هستند که تعداد زیادی فروشنده در این بازار، محصولات خود را برای فروش در معرض دید مشتریانی از کل کشور می‌گذارند.

اگر خرید‌وفروش طلا برایتان جذاب است، حتما دوست دارید بدانید که اولین مارکت‌پلیس طلا در ایران به چه برندی تعلق دارد. ما در این مقاله شما را با خدمات و محصولات اولین مارکت پلیس طلا ایران به نام طلاباش آشنا می‌کنیم تا با توجه به نیاز خود خرید‌و‌فروش طلا را در فضایی امن انجام دهید.

معرفی خدمات و محصولات اولین مارکت پلیس طلا ایران برای فروشندگان و مشتریان

 طلاباش اولین مارکت پلیس طلا در ایران؛ ارائه‌دهنده خدماتی متعهدانه و باکیفیت

طلاباش اولین مارکت پلیس طلا را در ایران تاسیس کرد و با ارائه خدمات متعهدانه و دلسوزانه به مشتریان و فروشندگان طلا ‌و ‌جواهر توانسته رابطه‌ای رضایت ‌بخش و سودآور را شکل دهد.

اگر می‌خواهید بدانید که طلاباش چگونه تمامی استانداردهای فروش آنلاین را رعایت می‌کند، در ادامه از شما دعوت می‌کنیم که خدمات و ویژگی‌های طلاباش برای مشتریان و فروشندگان را در قسمت زیر مطالعه کنید.

چرا عضویت فروشندگان در طلاباش کسب‌و‌کارشان را رونق می‌بخشد؟

فروشندگان با عضویت در مارکت‌پلیس طلاباش خدمات ویژه زیر را دریافت می‌کنند و از این طریق سود‌ دهی کسب‌و‌کارشان را افزایش می‌دهند:

  • محصولات شما در ویترین طلاباش در برابر چشمان هزاران مشتری از تمام نقاط کشور قرار می‌گیرد و با این بازدیدهای فراوان مشتری، فروش فروشندگان چندین برابر می‌شود.
  • طلاباش برای آنکه محصولاتتان در نظر مشتریان جذاب‌تر و باکیفیت‌تر دیده شود، محتواهای مختلف تصویری و نوشتاری را مرتبط با ویژگی‌های زیورآلات شما تولید می‌کند و در قبال آن هیچ مبلغی را دریافت نمی‌کند.
  • طلاباش با تبلیغ هوشمندانه محصولات شما در شبکه‌های اجتماعی، فرصت دیده‌شدن و فروش بیشتر را برای زیورآلاتتان فراهم می‌کند.
  • طلاباش به شما آموزش می‌دهد تا از طریق تکنولوژی به‌روز از قیمت لحظه‌ای دلار، طلا‌ و ‌نقره مطلع شوید.
  • به کمک تیم طلاباش می‌توانید ویترینی را طبق نیازهای مشتریانتان طراحی کنید و فرایند فروشتان را با آگاهی و بازدهی بیشتر پیش ببرید.

راهنمای فروشنده‌شدن در طلاباش برای فروشندگان

فروشنده‌شدن در طلاباش تنها چند دقیقه کوتاه زمان می‌برد و اولین مرحله آن ورود به سایت طلاباش و کلیک روی ((از اینجا شروع کن)) در قسمت ساخت ویترین آنلاین طلاباش است.

بعد از کلیک روی قسمت گفته‌شده شما باید اطلاعات شخصی خود را مثل نام و نام‌خانوادگی، شماره‌تماس و ایمیلتان را وارد کنید. علاوه بر اطلاعات شخصی، در این قسمت باید اطلاعات شغلی شما هم مثل نام برند، نوع محصول، اینستاگرام و آدرس سایت فروشگاه ثبت شود.

در طلاباش چه محصولاتی را می‌توان فروخت

بعضی از افراد با شنیدن نام برند طلاباش فکر می‌کنند که فقط در طلاباش می‌توان محصولاتی از جنس طلا را فروخت اما این‌طور نیست؛ در طلاباش محصولات نقره و جواهرات را هم می‌توانید برای فروش بگذارید.

در مارکت‌پلیس طلاباش انواع محصولات زیر را  در دسته‌بندی‌های مختلف زنانه، مردانه و بچه‌گانه می‌توانید بفروشید:

  • انگشتر
  • دست‌بند
  • زنجیر
  • گوشواره
  • انوع ست و نیم‌ست طلا‌و‌نقره
  • النگو
  • اکسسوری‌های مختلف مانند: پابند و سنجاق‌سر برای زنان و دکمه سردست برای مردان

معرفی خدمات و محصولات اولین مارکت پلیس طلا ایران برای فروشندگان و مشتریان

فواید خرید از مارکت‌پلیس طلاباش برای مشتریان چیست

برای آنکه مشتریان در فضای مارکت‌پلیس طلاباش خریدی مطمئن و دلخواه را داشته باشند، طلاباش خدمات زیر را در اختیارشان قرار می‌دهد:

  • مشتریان با خرید از مارکت‌پلیس طلاباش به دنیای متنوعی از زیورآلات با طراحی خاص و کیفیت بالا دسترسی پیدا می‌کنند.
  • در مارکت‌پلیس طلاباش مشتریان این فرصت را دارند که ساعت‌ها تصاویر زیورآلات مختلف را ببینند، توضیحاتشان را بخوانند و در نهایت با مقایسه آن‌ها با اطمینان، آگاهی و فراغ‌بال برای خریدشان تصمیم بگیرند.
  • در طلاباش محصولات با قیمت روزانه و تضمین‌شده به مشتریان فروخته می‌شود.
  • سفارشات مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن به کلیه نقاط ایران ارسال می‌شود.
  • مشتریان برای انتخاب مدل و جنس زیورآلات مد‌نظر خود می‌توانند با پشتیبانی طلاباش مشورت کنند و با کمک نظر تخصصی آن‌ها بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنند.

 با  خدمات و محصولات اولین مارکت پلیس طلا ایران

هنگامی که کلمه اولین را درباره یک برند می‌شنوید چه حسی به شما دست می‌دهد؟

برندهایی که در هر زمینه‌ای با عنوان اولین فعالیت خود را شروع می‌کنند، حسی از نوآوری و سابقه در کسب‌و‌کارشان را در ذهن ما ایجاد می‌کنند.

طلاباش هم اولین برند در زمینه فروش طلا، نقره و جواهر بود که با تاسیس مارکت‌پلیس توانست عنوان اولین مارکت‌پلیس طلا در ایران را از آن خود کند.

خرید‌وفروش در مارکت‌پلیس طلاباش برای مشتریان وفروشندگان نتیجه‌ای رضایت‌بخش را به همراه دارد زیرا طلاباش برای هر دوطرف خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

در مارکت‌پلیس طلاباش فروشندگان می‌توانند محصولاتی از جنس طلا، نقره و جواهر را در معرض دید تعداد زیادی از مشتریان  قرار دهند و مشتریان هم خریدی با تنوع بالا را تجربه کنند. طلاباش محصولات فروشندگان را با معرفی در شبکه‌های اجتماعی و تولید محتواهای باکیفیت متنی و تصویری تبلیغ می‌کند تا احتمال فروش آن‌ها بیشتر شود.

فروشندگان به کمک تیم طلاباش پنلی را طراحی کرده‌اند تا دقیق‌تر و بهتر بتوانند نیازهای مشتریان را پاسخ دهند و محصولاتشان را با قیمت لحظه‌ای بازار طلا، نقره و دلار می‌فروشند.

مشتریان امکان مشاهده و مقایسه خلاقانه‌ترین و خاص‌ترین زیورآلات را در سایت طلاباش دارند تا خریدی آزادانه و مطمئن را داشته باشند.

به‌نظر شما یک مارکت‌پلیس باید چه ویژگی‌هایی را داشته باشد که خرید‌و‌فروش در آن برای فروشنده و مشتری جذاب‌تر شود؟

دیجیاتو
بدون نظر

ورود