فواید همکاری با شرکت حسابداری

فواید همکاری با شرکت حسابداری

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حسابداری در همه جای دنیا وجود دارد و اکثر کسب و کارهای فعال برای رفع نیازهای مالی خود نیاز به حسابدار دارند. حسابداری در سازمانها کمک زیادی به مدیران ارشد و صاحبان کسب و کارها می کند و همچنین باعث تسهیل روابط مشتریان با مجموعه میشود. ساده ترین کاری که یک حسابدار انجام می دهد ارائه گزارش مانده حساب مشتریان است حتی در حجم تراکنش بالا که بدون حسابدار این کار ساده نیست و زمان بر می باشد.

از نکات مثبت وجود حسابداری می رسیم به انتخاب حسابدار که کار نسبتا ساده ای برای کسب و کارها نیست. موقع استخدام حسابدار، کافرما چالش این را دارد که آیا حسابداری که می خواهم استخدام کنم از نظر فنی سطح مطلوبی دارد؟ ازکجا بدانم که حسابدارم معتمد است و سلامت اخلاقی دارد؟ اگر حسابدار بعد از مدتی ترک کار کند چه اتفاقی می افتد و ادامه ماجرا چگونه پیش می­رود؟

این مسائل راه حل مشخصی ندارد و صرفا به مصاحبه استخدامی و سفارش از دوستان و آشنایان و… نمیتوان متکی بود. پس بهتر است به دنبال راه حل دیگری باشیم که این مسائل را حل و رفع کرده باشد. به همین موجب فواید همکاری با شرکت حسابداری را برای شما مطرح می کنیم.

به همین موجب فواید همکاری با شرکت حسابداری را برای شما مطرح می کنیم.

شرکت حسابداری

در مورد مزایای استقرار واحد حسابداری در واحد های اقتصادی و چالش های حضور حسابدار صحبت کردیم. برای حل مشکلات و چالش های حضور حسابدار و راه اندازی بخش حسابداری بهتر است دنبال راه حل باشیم و توصیه ما به کسب و کارها برای داشتن تجربه خوب در امور مالی و مالیاتی، همکاری با شرکت حسابداری است.

شرکت حسابداری بر خلاف اشخاص حقیقی و معمولی که به امور مالی و حسابداری می پردازند، یک شخصیت حقوقی با شناسه مالی معتبر و شماره ثبت هستند که به صورت تخصصی خدمات حسابداری و مالیاتی و… ارائه می­دهند. یک شرکت حسابداری متشکل از مدیران و کارشناسان حسابداری و مالی و مالیاتی و… است که به صورت سیستماتیک و سازمانی خدمات حسابداری و مالیاتی ارائه می­کنند.

شرکت حسابداری با توجه به داشتن کارشناسان با مهارتهای مختلف خدمات جامع در حسابداری و مالیاتی و سایر موارد به مشتریان خود عرضه می کنند و به همین خاطر کارکردن با شرکت حسابداری صرفه اقتصادی نیز برای کسب و کار به همراه دارد. این شرکت ها در کنار خدمات اجرایی، به مشتریان مشاوره نیز می­دهند. مشاوره مالی و مالیاتی از سایر خدماتی است که می توان از موسسات خدمات مالی و مالیاتی دریافت کرد.

شرکت های خدمات مالی و مالیاتی همانند شرکت های حسابداری هستند و فرق زیادی با هم ندارند مگر در نوع ارائه خدمات و جزئیات که در نهایت عملکرد و ویژگی های آنها مانند یکدیگر است و فقط نام های آنها فرق می کند.

شرکت حسابداری با انواع و اقسام روش ها امور مشتریان را پیش می برند و آن بر عهده مشتری است که چگونه بخواهد همکاری داشته باشد. روش های موجود برای انجام امور حسابداری و مالیاتی می تواند به صورت دورکاری، حضوری، تمام وقت، پاره وقت، پروژه ای و… باشد و هر کسب و کار با توجه به شرایط خود با شرکت حسابداری به توافق نهایی دست می­یابد. اعزام حسابدار نیز توسط شرکت های حسابداری انجام می شود. شما نیز در صورت نیاز به حسابدار یا انجام امور حسابداری و مالیاتی خود می­توانید با شرکت حسابداری مالی کده تماس حاصل نمایید و از خدمات این مجموعه بهره­مند شوید.

زمانی که یک حسابدار به مجموعه ای اعزام می­شود، مسولیت اجرای امور و انجام تکالیف ایشان بر عهده آن شرکت حسابداری است و البته مدیران بالا دستی هم به منظور افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری، مراحل اجرای امور را که توسط کارشناس مربوطه انجام می­شود مرتبا بررسی و کنترل می نماید تا در صورت بروز مشکل آن را برطرف کند.

با اعزام حسابدار و استقرار کادر مالی توسط شرکت حسابداری دیگر جای نگرانی برای کارفرما ندارد که اگر حسابدار ترک کار کند چه خواهد شد. زیرا مسولیت با مجموعه است و شرکت حسابداری در صورت چنین اتفاقی فورا حسابدار جدیدی را جایگزین می کند. از نظر معتمد بودن و سلامت اخلاقی، کارشناسان مورد تایید می باشند و امتحان خود را پس داده­اند.

امروزه به خاطر دلایل فوق و فواید همکاری با شرکت حسابداری، بسیاری از کسب و کارها با شرکت های خدمات مالی و مالیاتی یا حسابداری همکاری میکنند و به این اطمینان رسیده­اند که شرکت های حسابداری از اکثر ابعاد چه هزینه ای و چه نتیجه و کیفیت کار انتخاب بسیار خوبی هستند. شما نیز در صورت نیاز به خدمات مالی و مالیاتی می تواند با شرکت حسابداری مالی کده ارتباط برقرار نمایید و برای اجرای امور خود مشاوره تخصصی دریافت نمایید.

به همین موجب فواید همکاری با شرکت حسابداری را برای شما مطرح می کنیم.

خدمات حسابداری

خدمات حسابداری در سرتاسر دنیا یکی از خدمات پر تقاضا و پر کاربرد برای کسب و کارها می باشد. از ویژگیهای مثبت و در مواردی هم الزام وجود حسابداری در سازمانها صحبت کردیم. سوال این است که خدمات حسابداری چه مواردی می تواند باشد؟ خدمات حسابداری را در این قسمت به طور کلی برای شما شرح می دهیم.

قبل از آنکه در مورد خدمات حسابداری صحبت کنیم توصیه میشود که کارفرمایان یا کسانی که به دنبال استقرار کادر مالی یا استخدام حسابدار هستند، متوجه نیازهای کسب و کار خود در راستای جذب حسابدار باشند. اینکه برای چه نیازهایی می خواهند حسابداری خود را راه اندازی کنند؟ چقدر بودجه برای این کار در نظر گرفته­اند و اینکه آیا شرایط و ملزومات حضور کادر مالی را تهیه کرده­اند یا خیر ؟  یا اگر شرایط تهیه این موارد را ندارند چه کار باید کرد؟

زمانی که قرار است خدمات حسابداری دریافت کنیم، خدمات می تواند به این صورت باشد: ارزیابی، محاسبه و ثبت رویدادهای مالی یا همان ثبت سند، کنترل حساب های بانکی و موجودی های نقد و مغایرت گیری آنها، حسابداری دریافت و پرداخت ( خزانه )، حسابداری خرید و فروش، حسابداری دارایی های ثابت و سایر موارد دیگر که با توجه به فعالیت هر مجموعه متغیر است.

سازمانها باید تصمیم بگیرند که حسابدار در داخل مجموعه حضور داشته باشد یا به صورت غیر حضوری امور را کنترل کند. یا مثلا چند روز نیاز به حضور حسابدار است؟ به صورت دایم یا پاره وقت؟ ملزومات مورد نیاز برای انجام امور حسابداری داشتن کامپیوتر، نرم افزار حسابداری، اینترنت، میز کار و قفسه بایگانی و… اگر شرایط تهیه این موارد وجود ندارد و یا هزینه حقوق و دستمزد یک حسابدار تمام وقت یا پاره وقت قابل پرداخت نیست می توان به صورت دورکاری و با حقوق مناسبتر امور حسابداری خود را برون­سپاری نمایید. معمولا در برون­سپاری های حسابداری ملزومات مصرفی را خود حسابدار تهیه می کند مانند سیستم حسابداری و نرم افزار حسابداری.

حالا به این مورد می رسیم که برونسپاری امور حسابداری و مالیاتی را به عهده چه کسانی بسپاریم؟ دو حالت دارد یا اینکه به حسابدار ساده و با شخصیت حقیقی کار شود و یا با شرکت حسابداری همکاری کرد که مزایای همکاری به شرکت حسابداری را در مطالب فوق بیان کردیم. شرکت حسابداری یا خدمات مالی و مالیاتی از نظر اعتبار بهتر از یک شخص حقیقی هستند زیرا به طور رسمی ثبت شده­اند و هم به طور تخصصی این امور را مدیریت می کنند و اگر نیاز به سایر خدمات مالی مانند حسابرسی و مشاوره های مالی و مالیاتی باشد، می توان با همان شرکت کار کرد و از خدمات تکمیلی آنها بهره برد. شرکت حسابداری مالی کده در همین راستا به مشتریان خود خدمات با کیفیت و مطلوبی ارائه می دهد و شما در صورت احساس نیاز به تشکیل یک کادر مالی مجرب و خبره می توانید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید و با مشاوره مالی و مالیاتی در ابتدای کار دریافت نمایید.

شرکت حسابداری می تواند با روش های متفاوت و با توجه به شرایط مشتری خدمات ارائه نماید. حتی می توان به صورت موردی با آنها همکاری داشت مانند صرفا فقط سند زدن یا تکمیل اظهارنامه مالیاتی.

در پایان این بخش یکی از ویژگی های دیگر همکاری با شرکت حسابداری را مطرح می کنیم: اگر یک مجموعه با شرکت حسابداری همکاری نماید به دلیل مسولیت آن شرکت حسابداری در برابر امور ، عملیات اجرایی کارشناسان توسط مدیران ارشد کنترل بررسی و نهایی می شود. به این معنا که عملیات حسابداری توسط حد اقل دو یا سه نفر مدیریت و اجرا می شود. پس کار کردن با یک شرکت حسابداری به طور غیر مستقیم تجربیات یک مدیر مالی را نیز به همراه می آورد.

به همین موجب فواید همکاری با شرکت حسابداری را برای شما مطرح می کنیم.

مشاوره مالیاتی

همانطور که در مطالب پیشین بیان کردیم خدمات مالیاتی یکی از خدمت های مربوط به شرکت های حسابداری و مالی است. مشاوره مالیاتی نیز یکی از خدمات مالیاتی است که امروزه بسیاری از کسب و کارها به آن نیازمند هستند . مشاوران مالیاتی به توجه به قوانین مالیاتی و تکالیف مربوط به آن بازار کار مناسبی دارند و البته به دلیل تغییرات قوانین به طور مستمر و تدوین و پیاده سازی قوانین جدید باعث این شده است که مشاوره مالیاتی بسیار نقش پررنگ تری بیش از پیش داشت باشد.

پیدا کردن یک مشاور مالیاتی نیز کار دشواری است و اعتماد کردن به مشاور کار دشوارتر. امور مالیاتی و حسابداری یک امر تخصصی است و کسانی که متخصص هستند و دارای رزومه کاری مناسب هستند شانس بیشتری برای به دست گرفتن امور را دارند. کارفرما نیز می تواند با بررسی سابقه کاری مشاوران و خوش نامی ایشان امور مالی و مالیاتی خود را به ایشان بسپارد.

مشاوره مالیاتی نیز روش های متفاوتی برای ارائه خدمت دارد مانند مشاوره مالیاتی به صورت تلفنی، مشاوره مالیاتی آنلاین و مشاوره مالیاتی حضوری که بیشتر در مورد آن صحبت می­کنیم

مشاوره مالیاتی آنلاین

این نوع مشاوره مالیاتی یکی از به روز ترین روش های مشاوره است که خیلی مشکلات را حل کرده است. این مشاوره فقط نیاز به اینترنت و یک دستگاه تلفن همراه یا کامپیوتر دارد که بتوان به صورت تصویری یا صوتی با مشاور مربوطه ارتباط برقرار کرد و حتی می شود به صورت گروهی نیز جلسه مشاوره را برگزار کرد. این روش محدودیت جغرافیایی ندارد و از هر جای دنیا با داشتن شرایط فوق مشاوره مالیاتی دریافت کرد. پلتفرم مشاوره آنلاین می تواند گوگل میت، واتساپ یا اسکایپ و… باشد و در محیط های مربوط به آن اسناد و مدارک را نیز به صورت آنلاین می توان برای بقیه ارسال کرد.

مشاوره مالیاتی تلفنی

این روش یکی از رایج­ترین و کم هزینه ترین روشها می­باشد که به صورت صوتی می توان با تلفن همراه با مشاور ارتباط برقرار کرد و مشاوره دریافت کرد. در این حالت نمی­توان به صورت گروهی جلسه را پیاده سازی کرد.

مشاوره مالیاتی حضوری

یکی از متداول ترین و پر هزینه ترین مشاوره، مشاوره مالیاتی حضوری است. این جلسه با هماهنگی طرفین در یک مکان و زمان برگزار می شود که معمولا در محل کار طرفین است. اسناد و مدارک در این روش به صورت فیزیکی بین طرفین رد و بدل می شود و قابلیت بررسی نرم افزار حسابداری نیز وجود دارد و مشاور مالیاتی بهتر می تواند نوع فعالیت و رند کار مشتری را درک کند. این روش به دلیل وقت گیر تر بودن و هزینه های ایاب و ذهاب بیشتر از سایر روش ها هزینه در بر دارد. در مواقعی هم به دلیل مسافت زیاد مشاور و آن کسب و کار امکان جلسه حضوری وجود ندارد و می بایست از دو روش بالا سوال یا مشکل مالیاتی را مرتفع کرد.

اگر به مشاوره مالیاتی نیاز دارید و به دنبال یک مشاور مالیاتی امین و خبره هستید می توانید با مشاوران مالیاتی شرکت حسابداری مالی کده تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره مالی و مالیاتی دریافت نمایید.

بدون نظر

ورود