جزئیات طرح فروش بدون قرعه کشی ۴ محصول ایران خودرو

جزئیات طرح فروش بدون قرعه کشی ۴ محصول ایران خودرو

با آغاز طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو، متقاضیان می‌توانند از امروز نسبت به ثبت نام چهار محصول این شرکت خودروسازی اقدام کنند.

با اعلام وزارت صمت مبنی بر عرضه بدون قرعه کشی آن دسته از محصولاتی که متقاضیانش کمتر از عرضه بوده‌اند، سایپا هفته گذشته و ایران خودرو از امروز طرح فروش بدون قرعه کشی خود را آغاز کرده‌اند.

متقاضیان شرکت در طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو می‌توانند از صبح امروز با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecar.com اقدام به ثبت نام کنند. به این منظور کافی است با مراجعه به سایت ذکرشده، اطلاعات شخصی خود را ثبت کرده، کد کاربری و رمز عبور را از سایت گرفته و سپس نوع خودروی مورد نظر را انتخاب کنید.

شرکت در این طرح تنها از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده گروه خودروسازی ایران خودرو نخواهد بود.

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو به متقاضیان و نمایندگی‌ های مجاز، شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو بدون قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به شرح جداولی است که در ادامه می‌آید.

در طرح فروش فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو چه خودروهایی عرضه می‌شود؟

در طرح فروش بدون قرعه کشی محصولات ایران خودرو، خودروی تارا دستی با مبلغ پیش پرداخت ۱۱۸ میلیون تومان در موعد تحویل شهریور الی اسفندماه ۱۴۰۲ و تارا اتوماتیک با پیش پرداخت ۱۶۶ میلیون تومان در موعد تحویل مرداد الی اسفند ۱۴۰۲ به فروش می‌رسد.

همچنین دنا پلاس توربو شارژ دستی با گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی با پیش پرداخت ۱۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در موعد تحویل مهر الی اسفند ۱۴۰۲ و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با پیش پرداخت ۱۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در موعد تحویل مرداد الی اسفند ۱۴۰۲ در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

جدول طرح مشارکت در تولید برخی از محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی و در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ( تیرماه ۱۴۰۱):

جدول طرح مشارکت در تولید فروش برخی از محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی و در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ویژه متقاضیان عادی (تیرماه ۱۴۰۱):

ایران خودرو همچنین اعلام کرده است که مبلغ پیش پرداخت در این بخشنامه کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی خودرو است و سود مشارکت شش درصدی و سود انصراف دو درصدی در این طرح مدنظر قرار گرفته است.

شراط عمومی و اختصاصی بخشنامه:

۱. به هر کد ملی تنها یک خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال ممنوع بوده و همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر الزامی است.

نکته: درصورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری حداکثر ظرف ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده مستردد می‌شود و هیچ مسئولیتی از باب تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

۳. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۴. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل هزار کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۵. امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۶. خودروهای ثبت نامی از بیمه شخص ثالث برابر اخرین شخص قانونی ابلاغ شده و استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده حاکم بر کشور درزمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود و در صورت افزایش قیمت بیمه شخص ثالث مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود