مرگ غم‌انگیز کودک ۴ ساله در اثر سقوط در چاله ۵۰ متری پارک + ویدیو

مرگ غم‌انگیز کودک ۴ ساله در اثر سقوط در چاله ۵۰ متری پارک + ویدیو

با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس، پارک‌ ها و فضاهای سبز مملو از خانواده هایی است که برای فرار از زندگی آپارتمانی، گذراندن اوقات فراغت و سرگرم کردن بچه ها به این محل ها می آیند. اما گاهی این سرگرم شدن بهای سنگینی برای کودکان و خانواده هایشان دارد؛ بهایی بسیار سنگین و غم انگیز به اندازه سقوط کودک ۴ ساله در چاله عمیق و جان باختن او در هنگام بازی های شیطنت آمیز و جست و خیزهای بی مهابای کودکانه.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روز گذشته، یک کودک ۴ ساله که به همراه خانواده خود به فضای سبزی در منطقه افسریه تهران رفته بود، دیگر به خانه برنگشت و متاسفانه به داخل چاهی عمیق سقوط کرد.

 

در این فضای سبز شهرداری تهران، که در منطقه ۱۵ تهران واقع شده است، چاهی به عمق ۵۰ متر وجود داشته که بدون درپوش مانده است و علیرغم حضور احتمالی مردم و بازی کودکان، توجهی به آن نشده تا جلوی حوادث آتی گرفته شود.

کودکی که غافل از همه جا با اشتیاق گردش و بالا و پایین پریدن در این رمپ فضای سبز شهرداری در حال بازی بوده است، به دلیل نبود درپوش، در چاله ای با عمق ۵۰ متر سقوط می کند.

با تلاش آتش‌نشانی جسم بی جان کودک از گودال بیرون کشیده شده و فورا تحویل نیروهای امدادگر و اورژانس داده می شود.

اما گفته ها حاکی از آن است که در سانحه سقوط کودک ۴ ساله در چاله ، با وجود مداخلات زیاد پزشکی، متأسفانه کودک مذکور فوت شده و شانس زندگی از او گرفته شده است.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

با افراطی ترین حوادث و ماجراهای روی زمین آشنا شوید

گور هسته ای اونکالو؛ اولین زباله دان ابدی ضایعات هسته ای دنیا

ریزش جایگاه تماشاچیان در یک میدان گاوبازی در کلمبیا؛ ۴ کشته و ۷۰ مجروح + ویدیو

فیلم جدید از سقوط هلیکوپتر ارتش آمریکا روی عرشه ناو که جان سه تفنگدار را گرفت + ویدیو

لحظه وحشتناک سقوط صخره‌ عظیم روی سر گردشگران در برزیل + ویدیو

دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • شمس تیر ۲۰, ۱۴۰۱

    لعنت به کسانی که از غم مردم رنجی ندارند

  • صادق تیر ۲۰, ۱۴۰۱

    پارک سهند تو پاسدار گمنام یه فنس داشت قبلا. بهش برق وصل بود. حتی منو برق گرفت. حتی یه تابلو نداشت. یه بار عصر یه بچه رو برق گرفت بردن بیمارستان. تازه برق ژنراتور بود که ضعیفه. همش میگفتن خرگوش میاد و برا اینکه خرگوش نیاد گذاشتن. الان که دو سه ساله برداشتن هیچوقت خرگوش نیومده.