سلبریتی های هالیوودی صرفه جو که اهل ولخرجی و تجملات نیستند

سلبریتی های هالیوودی صرفه جو که اهل ولخرجی و تجملات نیستند

از نظر مردم عادی سلبریتی ها سبک زندگی ای دارند که برای بیشتر ما دست نیافتنی است. آن ها برای ما یادآور تجملات و خرج کردن بی حساب و کتاب پول هستند. اما همیشه هم اینگونه نیست. حتماً تعجب خواهید کرد اگر بدانید بسیاری از سلبریتی های مورد علاقه تان هم مقتصد و صرفه جو هستند و تا گوشی قبلی شان به طور کامل از کار نیافتد، گوشی جدیدی نمی خرند یا کسی را برای آشپزی کردن استخدام نمی کنند.

در ادامه از سلبریتی های هالیوودی خواهیم گفت که اجازه ندادند پول آن ها را عوض کند و هنوز هم افراد متواضعی هستند.

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس قطعاً استطاعت مالی استفاده از مینی بارهای هتل ها را دارد اما همیشه احساس می کند که بیش از حد گران قیمت اند چون طوری بزرگ شده که قدر پول را می داند. او گرچه حالا پول زیادی دارد اما کماکان به ریشه هایش احساس نزدیکی می کند و به همین دلیل در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۳ گفت که هنوز هم از همان ماشین معمولی قبلی اش استفاده می کند و خانه ای نخریده است.

میک جگر

میک جگر خود را فردی مقتصد و صرفه جو توصیف کرده و گفته از آن دست آدم هایی نیست که چیزی را بعد از شکستن به راحتی دور می اندازند. او گفته تا چیزی خراب می شود آن را دور نمی اندازد، بلکه دنبال راهی برای تعمیر آن می گردد.

شایلین وودلی

شایلین وودلی در مصاحبه ای گفته هیچ علاقه ای به پول ندارد به همین دلیل از زمانی که در چند پروژه ی موفق شرکت داشته، زندگی اش تغییر چندانی نکرده است. وودلی گفته چیز تجملی ای ندارد و بنابراین تا به حال ولخرجی نداشته است.

رنی زلوگر

رنی زلوگر همبازی اش دبرا گیلت را با رفتارها ی خاکی اش شگفت زده کرده بود. گیلت در مصاحبه ای دراینباره گفته: «زلوگر مثل بقیه ی عوامل فیلم، روی جعبه ها می نشست و غذایش را از داخل بسته های مقوایی می خورد.» او شوخ طبع هم بود و با همه رفتاری گرم داشت.

لیدی گاگا

لیدی گاگا گفته به ندرت پول خرج می کند چون پول اهمیتی برایش ندارد. او در دوران اوج خود، هنوز در استودیوی کوچک قدیمی اش زندگی می کرد و حتی مدیر برنامه اش نگران شده بود که نکند لیدی گاگا کارت اعتباری اش را گم کرده، اما او صرفاً علاقه ای به پول خرج کردن نداشت.

کیانو ریوز

روایت های زیادی درباره ی شخصیت فروتن کیانو ریوز وجود دارد. در سال ۲۰۱۱ ویدئویی از او در مترو در فضای مجازی فراگیر شد. در این ویدئو او در قطار مترویی روی صندلی نشسته بود و وقتی زنی را دید که ایستاده، جای خود را به او داد. کیانو ریوز بدون لحظه ای درنگ از جای خود بلند شده و بقیه ی راه را ایستاده بود.

جولیا رابرتس

جولیا رابرتس برخلاف تصوری که وجود دارد، نه پرستار بچه دارد، نه آشپز، او می گوید دیگران همیشه از فهمیدن اینکه او خودش آشپزی می کند تعجب می کنند و از او می پرسند که چطور این کار را انجام می دهد. او هم به شوخی می گوید که «گرسنگی بزرگ ترین انگیزه است.»

هالی بری

هالی بری گفته به خاطر ثروتی که از آن برخوردار شده شاکر است اما همیشه نگران است که همه ی آن را در عرض یک ثانیه از دست دهد. به همین دلیل برای ثروت خود برنامه ریزی می کند و پول هایش را به جای خرج، پس انداز می کند. او گفته از آن دست سلببریتی هایی نیست که ۱۰ ها ماشین و تعداد زیادی الماس دارند.

کریس ایوانز

کریس ایوانز از آن دست آدم هایی نیست که گوشی خود را هر ۶ ماه یک بار عوض می کنند. در حقیقت، او تا همین اواخر از یک آیفون S6 استفاده می کرد که در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شده بود.

وقتی بالاخره عمر این گوشی به پایان رسید، ایوانز در پستی اینستاگرامی نوشت: «روح آیفون ۶ شاد. دلم برای دکمه ی “هوم” ات تنگ می شود. دلم برای کشمکش های شبانه در تلاش برای شارژ کردنت تنگ نمی شود. یا عکس های نویزدارت.»

سارا میشل گلار

سارا میشل گلار و همسرش، فردی پرینز جونیور زیاد خرید می کنند به همین دلیل او همیشه به دنبال جنس های تخفیف خورده است. او از کوپن های تخفیف هم استفاده می کند. میشل گلار گفته تخفیف خوردن یک جنس لزوماً معنای بدی ندارد و اگر مثلاً کالایی که می خرید ماهی باشد، احتمالاً به این معنی است که تازه نیست.

 

بیشتر بخوانید:

سلبریتی های هالیوودی که عروسی خود را ساده برگزار کردند

منبع: brightside
دیجیاتو
بدون نظر

ورود