توهین حسن عباسی به اقتصاددانان و توصیه اش برای بستن آن ها به گاری + ویدیو

توهین حسن عباسی به اقتصاددانان و توصیه اش برای بستن آن ها به گاری + ویدیو

حسن عباسی تئوری پردازی است که نام او با اظهارنظرهای عجیب و غریب و تئوری های متفاوت برای مشکلات سیاسی و اقتصادی عجین شده است. حسن عباسی شخصیتی است که همانند علی اکبر رائفی پور تقریباً در همه حوزه ها اظهارنظر کرده و خود را تئوریسین می نامند تا جایی که به عباسی لقب کیسینجر ایران داده شده است. چند روز پیش توهین عباسی به فوتبالیست ها خبرساز شده بود که واکنش بسیاری از فوتبالیست ها را در پی داشت. حسن عباسی ظاهراً در اظهارنظرهایش هر بار گروهی را هدف قرار می دهد و در سخنرانی جدیدی که از وی منتشر شده، او اقتصاددان های ایران را عامل وضع اقتصادی اسفبار امروزی دانسته و مدعی است که اگر اقتصاددان ها را به گاری ببندیم مشکل اقتصاد خودبخود حل می شود.

توهین جدید حسن عباسی به اقتصاددان ها و بستن آن ها به گاری

وی در این ویدیو دو دقیقه ای خطاب به حاضرانی که ظاهراً در یک مسجد برایشان سخنرانی می کند دلیل گرانی در همه جای جهان را توضیح می دهد. او در همان ابتدای صحبت هایش می گوید که گرانی در همه جای جهان رو به افزایش است و بیشتر از همه در آمریکا. عباسی در ادامه ثروت تولید شده در هر کشور را به یک کاسه ماست تشبیه کرده و می گوید که اگر در یک پارچ ریخته شود تبدیل به دوغ خواهد شد و در ادامه مدعی می شود هر چه این ماست یا دوغ در ظرف یا محفظه بزرگ تری ریخته شود از اعتبار و خلوص آن کاسته می شود که همان کاهش ارزش است. حسن عباسی در ادامه سخنان خود در مورد اقتصاد ایران می گوید که در ایران پارچی به نام دلار داریم که پولمان را با آن می سنجیم و برای اینکه اقتصاد ما بچرخد ما ماست نمی توانیم استفاده کنیم بلکه باید دوغش کنیم که همان دلار است.

توهین جدید حسن عباسی به اقتصاددان ها و بستن آن ها به گاری

عباسی در ادامه می گوید که برای استفاده از ثروت ریالی باید آن را با آب داخل پارچی که همان دلار است ترکیب کنیم و هر بار که می خواهیم این کار را بکنیم با محفظه بزرگتری مواجه می شویم که کاهش ارزش پول ملی مان را در پی دارد. البته او به دلیل بزرگ شدن محفظه که همان دلار است اشاره ای نمی کند. عباسی تلویحاً می گوید که هر چه تلاش می کنیم ثروت را بیشتر کنیم و به مردم فشار وارد می شود که کار بیشتر و تولید بیشتری داشته باشند، به دلیل اینکه اقتصاد ما با دلار سنجیده می شود به جایی نمی رسیم و گرانی و کاهش ارزش ریال ادامه دارد. این تئوریسین اصولگرا در پایان صحبت هایش می گوید که چه دلیلی دارد که ما باید ثروت خود را با دلار ترکیب کنیم و مبنای اقتصاد ما دلار باشد؟ او در ادامه می گوید که مملکت باید هر چه فارغ التحصیل دکترا وجود دارد را به گاری ببندد و بیرون بیندازد و اگر می خواهیم اقتصاد درست شود باید هر چه کتاب اقتصاد نوشته شده توسط غربی ها و هر چه فارغ التحصیل اقتصاد غربی، ریش و پشمی و مقنعه ای و لیبرال است را از این اقتصاد بریزید بیرون مشکل حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

حسن عباسی: «چرا گشت ارشاد به فوتبالیست ها و زن هایشان گیر نمی دهد؟» + ویدئو

درخواست عجیب حسن عباسی از تیم مذاکره کننده ؛ زنان کاخ سفید باید باحجاب شوند!

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۷ نظر

ورود

  • حمیدرضا تیر ۲۷, ۱۴۰۱

    یه رسانه کاملا زرد که کاملا دستوری رفتار میکنه، این فیلم تقطیع شده بود، مثل فیلمی که از رائفی پور گذاشتید، اون فیلم صدا و تصویر همخوانی نداشت

  • من تیر ۲۷, ۱۴۰۱

    اتفاقاً بی راهم نمیگه .

  • مهدی تیر ۲۷, ۱۴۰۱

    اگه قراره اقتصاد دانا رو ببندن به گاری
    تو رو که باید یه گاو آهن ببندن به گردن زمین شخم بزنی
    خخخخخخخ

    • اسمال تیر ۲۸, ۱۴۰۱

      مهدی جان شما کاملا درست میگی
      این حسن عباسی معلوم نیست ساقیش کیه
      وگرنه همه ما میدونیم که اقتصاد ایران خیلی هم خوبه
      دم اقتصاد دانامونم گرم
      به به. چه رفاهی . چه اقصادی . به به

      • عبود تیر ۲۸, ۱۴۰۱

        همچین میگی انگار ۴۰ ساله دولتها طبق گفته اقتصاددانها عمل کردند و حالا نتیجه اش شده این. نظامی که اعتقادش اینه که “اقتصاد مال خر است” نهایت راهکارهای اقتصادیش رو امثال همین حسن عباسی تعیین می کنند.

  • مجتبی تیر ۲۸, ۱۴۰۱

    حرفها و در کل خود آقای عباسی را نباید جدی گرفت چون ایشون مغز کوچیکی داره و باید از حرفهای ایشون مثل باد گذشت.