شکایت ۱۰ هزار دلاری زن آمریکایی از یک مرد به خاطر قال گذاشتنش در قرار عاشقانه

شکایت ۱۰ هزار دلاری زن آمریکایی از یک مرد به خاطر قال گذاشتنش در قرار عاشقانه

یک زن اهل ایالت میشیگان ِ آمریکا از یک مرد به خاطر نیامدن به قرار عاشقانه شان و قال گذاشتن او شکایت کرده و خواستار دریافت غرامتی ۱۰ هزار دلاری شده است. جلسه ی رسیدگی به شکایت این زن، پس از آنکه او قاضی را به توهین به شعور خود متهم کرد، به درگیری لفظی میان او و قاضی انجامید.

کیو اِی شونتای شورت از ریچارد جردن به خاطر آنکه او را به عمد متحمل پریشانی عاطفی ساخته، به دادگاه شکایت کرده است.

شورت مدعی است جردن در روز تولد مادرش که به تازگی از دنیا رفته بود، سر قرار حاضر نشد و او را قال گذاشت. به ادعای او، جردن با این کار خواسته بود به عمد او را برنجاند.

جلسه ی دادگاه رسیدگی به این شکایت که به صورت اینترنتی و از طریق تماس تصویری با برنامه زوم برگزار شد، خیلی زود از کنترل خارج شد، زمانی که شورت شروع به فریاد کشیدن بر سر قاضی و از پاسخ دادن به سؤالات او خودداری کرد.

در ویدئویی که حالا از جلسه ی این دادگاه در فضای مجازی منتشر شده، جردن که از قرار معلوم از خانه در جلسه شرکت کرده بود، می گوید از او به خاطر یک قرار بد عاشقانه به مبلغ ۱۰ هزار دلار شکایت شده و کمی هم صحبت های دیگری می کند. شورت نیز به نظر می رسد از یک فرودگاه در جلسه حاضر شده است.

جردن با چهره ای بی حالت به قاضی می گوید: «راستش را بخواهید قربان، فکر می کردم این ماجرا تمام شده باشد. ما یک بار، فقط یک بار باهم قرار گذاشتیم و بعد از آن دیگر هیچ چیزی بین مان نبوده و حالا از من به مبلغ ۱۰ هزار دلار شکایت شده است. فکر می کنم دارید وقت تان را تلف می کنید.»

در ادامه شورت و قاضی بر سر اینکه آیا قال گذاشتن کسی در یک قرار عاشقانه عملی مجرمانه محسوب می شود یا خیر، به تندی با یکدیگر بحث می کنند و در نهایت وقتی شورت شروع به فریاد کشیدن می کند، قاضی نیز ماسکی که روی صورت دارد را می کشد و پاره می کند و بر سر او فریاد می زند.

شورت ادعا می کند جردن درباره ی رفتنش به قراری که با او داشت دروغ می گوید و بنابراین دارد شهادت دروغ می دهد، اما قاضی با عصبانیت می گوید که شورت در جایگاه صادر کردن چنین حکمی نیست.

شورت که از نتیجه ناراضی است می خواهد پرونده ی شکایتش به یک دادگاه استیناف منتقل شود. شورت پشت هم می پرسد: «کارمان اینجا تمام شده؟» و قاضی از درک نادرست او از قانون عصبانی می شود.

در نهایت پس از آنکه صدای شورت و ارتباط او را قطع می کنند، قاضی دستور انتقال پرونده به یک دادگاه استیناف را صادر می کند.

از جردن کاری جز تکان دادن سرش برنمی آید. او سرش را با دو دست گرفته و گیج به نظر می رسد.

شورت حالا باید تمامی هزینه های مربوط به انتقال پرونده شکایتش را پرداخت کند، در غیر اینصورت به شکایت او رسیدگی نخواهد شد و این پرونده مختومه اعلام خواهد شد.

شورت در طرح شکایات بی اهمیت مسبوق به سابقه است، از جمله چندین شکایتی که در سال ۲۰۲۰ داشت و همگی آن ها رد شدند.

منبع: dailymail
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • فتحی تیر ۳۰, ۱۴۰۱

    رفتار این زن اصلا چیز عجیبی نیست. وقتی توی مغزشون کردند که همیشه حق با شماست معلومه که نمی تونه درک کنه چقدر شکایتش مسخره و احمقانه است و چرا قاضی چنین حکمی میده. حالا از فردا راه میوفته هرجا میرسه از زن ستیزی قاضی و سیستم قضایی و اجحاف در حق زنان شکایت میکنه. همفکرانش هم براش کف و سوت میزنند. چهار روز دیگه هم یک سیاستمدار پیدا میشه برای جمع کردن رای زنان قانون میذاره که اگر مردی قرار خودش رو با یک زن بهم بزنه باید جریمه بده. خیلی از قوانین فعلی رو هم که به بهانه حمایت از حقوق زنان تصویب شده برید ببینید به همین اندازه مسخره و غیر منطقیه.

    • Nila آذر ۱۱, ۱۴۰۱

      اما اولیا حضرت، این حقیقت رو خواهشمندیم بپذیرید که قال گذاشتن آدما کار درستی نیست و ناپسنده و موجب خشم فرد میشه.