توضیحات بانک ملت درباره تیزر تبلیغاتی جنجالی مرتبط با جنیفر لوپز + ویدئو

توضیحات بانک ملت درباره تیزر تبلیغاتی جنجالی مرتبط با جنیفر لوپز + ویدئو

به دنبال انتشار تیزری تبلیغاتی از بانک ملت در شبکه های اجتماعی و انتساب آن به شایعه ی ممنوعیت حضور بانوان در تبلیغات، روابط عمومی این بانک توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد، تیزری که تقلیدی واضح از یکی از موزیک ویدئوهای جنیفر لوپز است.

در روزهای اخیر و پس از انتشار شایعه ای درباره ی ممنوع شدن حضور بانوان در تبلیغات، تیزری تبلیغاتی از بانک ملت در فضای مجازی منتشر شده که نسخه ای تقلیدی و مردانه از یکی از موزیک ویدئوهای جنیفر لوپز، خواننده ی مشهور آمریکایی است. این تیزر تبلیغاتی اما قدیمی و مربوط به سال ها قبل بوده و حالا دوباره در شبکه های اجتماعی انتشار یافته است، نکته ای که روابط عمومی بانک ملت نیز در بیانیه ی خود آن را عنوان کرده است.

در بیانیه ی روابط عمومی بانک ملت آمده است:

برخی رسانه های غیر رسمی در شبکه های اجتماعی با انتشار شایعه ای مبنی بر ممنوعیت حضور بانوان در تبلیغات ، تیزری قدیمی مربوط به دهه هشتاد را باز نشر کرده اند و با تعبیری غیر حرفه ای آن را پس لرزه ممنوعیت حضور بانوان در تبلیغات توصیف کردند.

بر این اساس روابط عمومی بانک ملت تأکید می نماید؛ بازنشر این ویدئو فارغ از محتوا و انتساب آن به این بانک و ایجاد پیوند موضوعی نادرست با شایعه موصوف به هیچ عنوان مورد تائید این بانک نبوده و روابط عمومی بانک ملت حق پیگیری حقوقی و قضایی از ناشران و بازنشرکنندگان این مطلب را برای خود محفوظ می دارد.

همچنین تصویری از بیلبورد تبلیغاتی یکی از شرکت های لوازم خانگی داخلی در شبکه های اجتماعی با عنوان ممنوعیت حضور بانوان در تبلیغات دست به دست می شود. اما این بیلبورد تبلیغاتی که دو مرد و دو پسربچه را به تصویر کشیده هم قدیمی است و ارتباطی با شایعات اخیر درباره ی ممنوعیت حضور بانوان در تبلیغات ندارد.

در روزهای گذشته خبری تحت عنوان ممنوع شدن هر گونه استفاده از زنان در تبلیغات از سوی وزارت ارشاد منتشر شد. ماجرا به نامه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خطاب به آموزشگاه های آزاد هنری و سینمایی این استان برمی گشت که در آن عنوان شده بود ساخت هر گونه تبلیغات محیطی و مجازی با حضور بانوان ممنوع است.

پس از آن اعلام شد کبری خزعلی، رئیس شورای فرهنگی-اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در نامه ای خطاب به صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صمت و قوه قضائیه چنین ممنوعیتی را ابلاغ کرده است.

انتشار این خبر سر و صدای زیادی به پا کرد که به دنبال آن دفتر تبلیغات وزارت ارشاد در بیانیه‌ ای اعلام کرد منظور ممنوعیت «استفاده ابزاری» از زنان بوده است و در حقیقت، جا افتادن کلمه ی «ابزاری» در نامه ی کبری خزعلی باعث رقم خوردن این جنجال ها شده بود.

مطالب مرتبط
۳ نظر

ورود

  • جعفری مرداد ۳, ۱۴۰۱

    میدونید این تبلیع مال چند سال پیشه؟! خیییلی سال پیش!

  • Hamideh مرداد ۴, ۱۴۰۱

    خیلی هم تبلیغ خوبیه……هیچ مشکلی هم ندارد ……حتما باید چند تا خانم لخت و بی حجاب باشند تا بگیم تبلیغ خوبه ؟

  • MarnY مرداد ۴, ۱۴۰۱

    جالبه
    تللیغ همحنس گرایی
    خوبه که خوانواده ال حی بی تی دارن درک میشن