نامزد سابق جان سینا از تروما و افسردگی خود پس از جدایی از قهرمان کشتی کج می گوید

نامزد سابق جان سینا از تروما و افسردگی خود پس از جدایی از قهرمان کشتی کج می گوید

نیکی بلا طاقت ازدواج نامزد سابقش جان سینا را نداشت. بعد از جدایی از جان سینا و ازدواج دوم او دچار “تروما” و افسردگی شد. این خانم کشتی گیر حرفه ای تنها چند روز پس از دومین ازدواجش با شای شریعت زاده، جدایی «دردناک» خود از جان سینا را بازتاب داد.

این دومین ازدواج سینا است، او برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ با الیزابت هوبردو، که طبق گزارش ها در دبیرستان با او آشنا شده بود، ازدواج کرد. او پس از  گذر سه سال از زندگی شان در سال ۲۰۱۲ طلاق گرفت.

سینا پس از پایان ازدواج اول خود، یک رابطه ۶ ساله با همکار کشتی کج کارش، نیکی بلا را آغاز کرد. در حالی که آنها در سی و سومین دوره مسابقه رسلمانیا در سال ۲۰۱۸ جایی که سینا حلقه نامزدی را در رینگ کشتی به او هدیه داد، اعلام نامزدی کردند اما تا آخر مسیر پیش نرفتند و این رابطه به ازدواج رسمی ختم نشد.

همسر ایرانی جان سینا کیست؟ همه چیز در مورد شای شریعت زاده

شای شریعت زاده؛ دومین همسر جان سینا

شهرزاد شریعت زاده دختر ایرانی متولد کانادا، در سال ۲۰۱۹ میلادی با جان سینا وارد رابطه شد. او متولد سال ۱۹۸۹ میلادی است و ۱۲ سال از جان سینا کوچک تر است. شهرزاد شریعت زاده تا کنون ازدواج نکرده و فرزندی ندارد. شهرزاد شریعت زاده در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا در رشته الکترونیک دانش آموخته شده و یکی از مهندسان صنعت الکترونیک کانادا محسوب می شود.

آدرس اینستاگرام شهرزاد شریعت زاده همسر جان سینا @shayshariatzadehh قرار دارد. او با نام shay در کانادا شناخته می شود. شهرزاد شریعت زاده در اینستاگرامش فقط صفحه جان سینا را دنبال می کند. در برخی از پست های شهرزاد شریعت زاده در اینستاگرام، وی برای دیده شدن بهتر و بیشتر مطالبش از هشتگ : #johncena استفاده می کند.

جدایی سخت

نیکی در یک مصاحبه جدید گفت که جدایی او از سینا در سال ۲۰۱۸ “سخت” بود زیرا رابطه آنها در پایان هنوز “عاشقانه” بود. تقریبا آرزو می کنید که پایان جدایی بد باشد، زیرا دور شدن  و فراموش کردن بسیار آسان تر است.”

او افزود:

«من فکر می کنم بسیاری از زنان وقتی به این موقعیت می رسند که “من این شخص را دوست دارم، اما نمی دانم که آیا این برای زندگی من مناسب است یا نه.” گاهی اوقات ما با افراد شگفت انگیز ملاقات می کنیم، اما فقط قرار است زندگی متفاوتی داشته باشیم.»

ستاره رئالیتی و کشتی گیر حرفه ای در مورد جدایی آنها گفت:

«هیچ کس فکر نمی کرد من این کار را انجام دهم، اما این به شدت به من ضربه می زد. با وجود اینکه جدایی دردناک و حتی آسیب زا است، اما فقط می دانستم که کار درست همین است.»

بلا و جان ، ۴۵ ساله، در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر آشنا شدند و پنج سال بعد نامزد کردند. اگرچه آنها در آوریل ۲۰۱۸ از هم جدا شدند، اما در اواخر همان سال، هرچند کوتاه، آشتی کردند.

همسر نیکی بلا کیست؟

بلا از آن زمان با آرتم چیگوینتسف، رقصنده حرفه ای برنامه «رقص با ستاره‌ها» واد رابطه شد و در نوامبر ۲۰۱۹ با او نامزد کرد. آنها یک پسر ۱ ساله به نام ماتئو دارند.

سینا به نوبه خود، در سال ۲۰۱۹ عاشقانه خود را با شای شریعت زاده ایرانی دورگه ۳۳ ساله آغاز کرد. آنها در اکتبر سال بعد در یک دفتر وکالت در فلوریدا ازدواج کردند.

هفته گذشته، این زوج یک مراسم عروسی سنتی تر در مقابل خانواده و دوستان خود در کانادا برگزار کردند.

اما بلا، هنوز در حال برنامه ریزی عروسی خود با چیگوینتسف ۴۰ ساله است.

عروس آینده درباره همسر روسی خود توضیح می دهد:

«ما فقط سعی می کنیم کل این موضوع خانوادگی را با آرتم بفهمیم. دعا می‌کنیم که بتوانیم خانواده آرتم را به زودی به آمریکا برسانیم. این هدف ماست.»

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

جان سینا و همسر ایرانی الاصلش برای بار دوم مراسم عروسی گرفتند

همسر ایرانی جان سینا کیست؟ همه چیز در مورد شای شریعت زاده

داستان ازدواج «شهرزاد شریعت زاده» با «جان سینا» در چند قاب

۱۲ نظر

ورود

  • عمو جانی مرداد ۷, ۱۴۰۱

    اول از همه شهرزاد جون یه سفر بیا دماغو عمل کن.
    بعدم این نیکی بلا طوری ننه من غریبم بازی در اورده انگار جان سینا مقصره.
    نمیدونم این چند گذشته چی شده همه مردا مقصرن.
    بین خودمون طرف شوهرشو میزد. ولی تو جمع همیشه میگفت شوهرش دست بزن داره و کتکشون میزنه. پسرشون ۱۵ سالشه. چون ۲۰ سالگی عروسی کردن. پسرش بارها میگفت مامانش کتکش میزنه و حتی پدرشو میزنه. کسی باور نمیکرد. شوهره فیلم مخفی گرفت رفت به قاضی نشون داد. طلاق گرفت. هنوز اون زنه هرجا میشینه میگه شوهرش کتک میزد و طلاق گرفت. یعنی نمیگه شوهر درخواست طلاق داد نه برعکس.

    • ریحانه مرداد ۷, ۱۴۰۱

      چقد تو خاله زنکی کچل. دماغ بقیه به تو چه؟؟!! شاید اون آقا هم مثل جنابعالی همسرش رو مسخره ی ظاهری می‌کرد و حقش بود ک کتک بخوره. نوش جونش ?

      • حسن مرداد ۱۰, ۱۴۰۱

        تهمت زدن براساس (شاید اون آقا) نیست خانم ریحانه، درضمن اگه خانم هم به آقا توهین کنه پس حقشه که کتک بخوره اگه چیزی پرت کنه هم حقشه بمیره یه مثال سادش میشه زنی که با سینی شیشه ای میزنه روی سر اون آقا ولی اون مرد حتی از خودش دفاع هم نمیکنه چون که میدونه با کوچکترین دفاعی اون زن دیگه وجود خارجی نداره درصورتی که میتونه برای دفاع از خودش هر کاری بکنه هیچکسی نمیاد بگه من مقصر بودم همه میگن خیانت کرد،دست بزن داشت،نفقه نمیداد و … دلیل هم داره چون هیچکس سوال دیگه ای ازشون نمیپرسه و دیگه کسی نمیاد خاله زنک بازی دربیاره و فضولی کنه و بگه تو مقصر بودی تا علت واقعی مشخص بشه چون که با هر سوال دیگه ای ازشون همون خانم های دور و برش هم میفهمن که داره دروغ میگه و از خودش درآورده تا خودش رو مثبت نشون بده

    • روژان مرداد ۸, ۱۴۰۱

      خوشحالم ک هنوز ما ایرانی ها هم در تحصیل و هم کار و ازدواج کانون توجه جهانیانیم

      • عبداله منابیه مرداد ۹, ۱۴۰۱

        واقعا پس اگه اینطور هست چرا اون نماینده وقتی گفت دخترای ایرانی برای ازدواج با مردان خارجی مشکلی نداره چرا همتون یکصدا حرفی نموند که نزدید به اون نماینده ؟ الان متوجه جهان شدی یاخیر

    • روژان مرداد ۸, ۱۴۰۱

      ببین جناب دماغ برای کسی مثل تو مهمه ک ب چهره های پلاستیکی عادت کردید

    • شایان مرداد ۸, ۱۴۰۱

      این دختره چقدر ررررر زشته
      حداقل با یک دختر ایرانی زیباتر ازدواج میکرد
      مشخصه سلیقش افتضاحه

  • روژان مرداد ۸, ۱۴۰۱

    خوشحالم ک هنوز ما ایرانی ها هم در تحصیل و هم کار و ازدواج کانون توجه جهانیانیم

  • ناشناس مرداد ۸, ۱۴۰۱

    از کجا میگی سنش بالاست و کچله؟!! همین جور حدس زدی و یه تیری تو تاریکی رها کردی شاید به هدف بخوره؟! شماها که این قدر از این مردهای پابوگندی بی تربیت وحشی بدتون میاد برای چی هی بهشون بله میگید و بعد از یه مدت اکثرتون کارتون به طلاق میکشه؟! خب بگید مریضیم و راحت، شاید هم واقعا بهشون میخورید که بله بهشون میگید، بسه دیگه جمع کنید این بساط مردم آزاری و خل و چلی و مریضیتون را، ضمنا این ویژگی پابوگندی و وحشی و بی تربیت بودن را که گفتم مردها دارند منظورم این نبود که شما ندارید حتما شما هم دارید که با هم ازدواج میکنید از قدیم هم گفته اند که در و تخته به هم جور میشه

  • تتلو مرداد ۸, ۱۴۰۱

    هر کی با زنهای … ایرانی عروسی میکنه پشیمون میشه .باید بگن تقصیر خودتونه ابلها

  • Mm مرداد ۹, ۱۴۰۱

    سلام اگر می شود عکس و مطالبی که در سایت می گذارید از لحاظ إنسانی و اسلامی رعایت شده باشد مثلا حجاب و …

    • Seti مرداد ۹, ۱۴۰۱

      جمع کن ناموصا این چرتوپرتارو
      خارجیا مث تو پیگیر این توهما نیستن