سورپرایز شدن حامد آهنگی توسط همسرش در حین مصاحبه + ویدیو

سورپرایز شدن حامد آهنگی توسط همسرش در حین مصاحبه + ویدیو

حامد آهنگی که به انتخاب بینندگان تی وی پلاس به عنوان محبوب ترین ستاره برنامه جوکر انتخاب شد، به تازگی مهمان اختصاصی شبکه تی وی پلاس بود.

او در نشست خود با میزان برنامه در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد؛ از سختی هایش در آغاز کار تا تقلب های فاحش در سریال شب های مافیا. در خلال این مصاحبه بود که ناگهان با تماس تلفنی همسرش با برنامه سوپرایز می شود.

همسر حامد آهنگی در این مصاحبه از اخلاق این کمدین، زندگی شخصی او، شیوه خرید کردنش، غذاهایی که می پزد، و رفتارش در خانه صحبت می کند.

در ادامه، بخشی از این مصاحبه و سوپرایز شدن حامد آهنگی توسط همسرش را تماشا خواهید کرد.

بیوگرافی حامد آهنگی

حامد آهنگی متولد ۱۷ تیر ۱۳۵۸ در بندر انزلی است که از سن ۱۴ سالگی وارد گروه های نمایشی زادگاهش شد و پس از برنامه جنگ شبانه در سال ۱۳۸۰، به عنوان نویسنده و کارگردان در نمایش های مختلفی حضور داشت.

او در سال ۱۳۸۱ به شبکه باران پیوست. بعد از سال ها کسب تجربه در شبکه استانی، در سال ۱۳۸۹ به اجرای برنامه شب های کیش در جزیره کیش پرداخت. آهنگی به عنوان استندآپ کمدی در برنامه خندوانه حضور یافته و به یکباره به شهرتی قابل توجه دست یافت.

این کمدین محبوب در سال ۱۳۸۶ با صفورا آغاسی که از بازیگران تئاتر اهل گیلان بود ازدواج کرد. حاصل ازدواجشان پسری به نام آراد است که در سال ۱۳۹۲ متولد شده است.

حامد آهنگی در برنامه‌های سرگرمی پربیننده‌ای مانند جوکر و شب‌های مافیا و اجرای برنامه شب آهنگی در یکی دو سال اخیر حضور پیدا کرد. علاوه بر این ، اخیراً اولین تجربه سینمایی خود را با بازی در فیلم چند میگیری گریه کنی ۲ نیز کسب کرده است.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

واکنش جالب دختر کره ای به تقلید صحبت کردن کره ای ها توسط حامد آهنگی + ویدیو

ماجرای بازی حامد حدادی در سریال مختارنامه از زبان خودش + ویدئو

روایت سیروس میمنت از حاشیه های فصل پنجم «جوکر» و ماجرای رنجش علی مسعودی

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود