اِج و هیجانی که تمام شدنی نیست

اِج و هیجانی که تمام شدنی نیست

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مسابقات موتورسواری “سوپر اندرو” اِج در فضایی هیجان انگیز برگزار شد.

رشته موتور‌سواری از میان موانع سخت و طاقت‌فرسا یا همان سوپر اندرو یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین شاخه‌های رشته موتورسواری در دنیا به شمار می‌رود این بار نوشیدنی انرژی زا اِج با شعار “انرژی تمام شدنی نیست” این رشته‌ ورزشی هیجان‌انگیز را به قلب یکی از پر رفت‌ و آمد‌ترین مراکز خرید و سرگرمی تهران، مجموعه بام‌لند، آورده تا نشان بدهد که برای این برند، انرژی واقعا تمام شدنی نیست!

مسابقات موتورسواری "سوپر اندرو" اِج در فضایی هیجان انگیز برگزار شد.

در مسابقات موتورسواری سوپر اندرو اِج که با استقبال چشمگیر علاقمندان به این رشته ورزشی مواجه شد حدود ۳۰ ورزشکار حرفه‌ای در حوزه موتورسواری سوپر اندرو، از سراسر ایران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به نفرات برتر این مسابقات، جوایز ارزنده‌ای از طرف برند اِج اهدا شد تا در کنار لحظات جذاب و هیجان‌انگیزی که موتورسواران ایجاد کردند، خاطرات به یادماندنی هم برای ورزشکاران و هم برای تماشاچیان خلق شود.

نوشیدنی انرژی زا اِج که از سال ۱۳۹۸ با طعم های متنوع و متمایز وارد بازار کشور شده است با برخورداری از کافئین، عصاره جنسینگ، ویتامین های B3, B5, B6,B2  و B12   همراه همه افرادی است که در تمام لحظات زندگی خود به دنبال فعالیت و هیجان هستند.

مسابقات موتورسواری "سوپر اندرو" اِج در فضایی هیجان انگیز برگزار شد.

همزمان با این مسابقه، اج با طعم زغال اخته هم به بازار عرضه شد تا در کنار طعم‌های کلاسیک، کاکتوس، میوه‌های جنگلی, بدون قند و موهیتو تنوع کم‌نظیری را در بازار از یک برند انرژی‌زا تجربه کنیم.

بدون نظر

ورود