نگاهی به خانه جنجالی شکیرا در بارسلونا که در مرکز اتهام فرار مالیاتی او است

نگاهی به خانه جنجالی شکیرا در بارسلونا که در مرکز اتهام فرار مالیاتی او است

در روزهای گذشته به دنبال متهم شدن شکیرا به فرار مالیاتی از سوی مقامات اسپانیا، این خواننده ی مشهور در صدر اخبار قرار گرفت و خانه ی مجلل او در بارسلونا نیز به این ماجرا گره خورده است.

شکیرا به کلاهبرداری مالیاتی ۱۴/۵ میلیون یورویی از دولت اسپانیا در مدت سکونتش در بارسلونا متهم شده است.

مقامات اسپانیا می گویند شکیرا از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ محل سکونت اصلی خود را باهاما عنوان کرده بود اما درواقع بیشتر زمان خود را در اسپانیا سپری کرده بود. بر اساس قوانین اسپانیا هر کس که بیشتر از ۶ ماه سال را در این کشور سپری کند، ملزم به پرداخت مالیات است.

شکیرا که بر بی گناهی خود تأکید دارد، پیشنهاد مقامات اسپانیا برای توافق بر سر این موضوع را رد کرده است. او حالا یک قدم به دادگاهی شدن نزدیک تر شده اما مطمئن است بی گناهی اش اثبات خواهد شد. در صورت متهم شدن شکیرا به کلاهبرداری مالیاتی در دادگاه، ۸ سال زندان در انتظار او خواهد بود.

اما از خانه ی رویایی شکیرا در بارسلونا چه می دانیم؟

شکیرا این خانه را در سال ۲۰۱۵ به همراه شریک زندگی سابق خود، جرارد پیکه، فوتبالیست مشهور خرید. آن ها این خانه را به قیمت ۵/۹ میلیون دلار خریداری کردند و پیش از به دنیا آمدن اولین فرزند خود در ژانویه ۲۰۱۳، آن را بازسازی کردند. شکیرا و پیکه در آنجا به همراه پسران خود، ساشا و میلان زندگی می کردند و پس از جدایی این زوج، شکیرا در این خانه ماند.

خانه ی شکیرا که در یکی از محله های اعیان نشین بارسلونا به نام پدرالباس قرار دارد، یکی از بهترین خانه های این شهر توصیف شده است.

این خانه ی ۳ طبقه با نزدیک به ۱۴۰ متر مربع مساحت، ۷ اتاق خواب، ۲ آشپزخانه، یک استخر و یک باشگاه ورزش دارد.

شکیرا و پیکه بارها تصاویر و ویدئوهایی از خود در این خانه منتشر کرده اند. این تصاویر گوشه هایی از فضای داخلی این خانه ی مجلل را نشان می دهد که بسیار مدرن با دکوراسیونی به رنگ های خنثی به نظر می رسد.

این خانه مجلل یک بار در سال ۲۰۱۸ مورد سرقت قرار گرفت. در زمان وقوع این حادثه، شکیرا و پیکه در خانه حضور نداشتند اما پدر و مادر پیکه در طبقه ی بالا خواب بودند. سارقان در نهایت با مقداری جواهرات و ساعت های گران قیمت گریخته بودند.

 

بیشتر بخوانید:

۸ سال زندان در انتظار شکیرا به دلیل فرار مالیاتی در اسپانیا

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود