تناسب اندام باورنکردنی اسطوره بدنسازی «لی لابرادا» در سن ۶۲ سالگی

تناسب اندام باورنکردنی اسطوره بدنسازی «لی لابرادا» در سن ۶۲ سالگی

اسطوره بدنسازی لی لابرادا در سن ۶۲ سالگی عضلات چهارگوش و تکه تکه ران خود را به نمایش گذاشت. او یکی از موفق ترین ورزشکاران تاریخ بدنسازی است که اجازه نمی دهد گذشت زمان فیزیک او را بدزدد و اندامش را از تناسب خارج کند.

لی لابرادا ترکیبی منحصر به فرد از ظرافت و زیبایی شناسی را به ورزش بدنسازی آورد. این ترکیب به او کمک کرد تا ۲۲ عنوان حرفه ای در دهه ۸۰ و ۹۰ به دست آورد.

او همه اینها را علیرغم اینکه معمولاً حدود ۸۴ کیلوگرم وزن داشت، به انجام رساند. برای در نظر گرفتن این موضوع، او با افرادی مانند مستر المپیا لی هنی رقابت می کرد.

لابرادا امروز حضور پررنگی در صنعت تناسب اندام دارد. او در حال حاضر مدیر عامل شرکت تغذیه ورزشی Labrada Nutrition، سازندگان پروتئین Lean Body، است و پسرش، هانتر لابرادا، نیز در عرصه بدنسازی برای خود نامی دست و پا کرده است.

لی لابرادا در سن ۶۲ سالگی هنوز در وضعیت فوق العاده ای قرار دارد. او در پست اخیر اینستاگرام خود تناسب اندامش را به رخ کشیده است.

در این ویدیو، عضلات چهار تکه پای لابرادا نشان داده است. او برای یک ورزشکار در این سن، در شرایط جسمانی بسیار خوبی به نظر می رسد. بسیار چشمگیرتر از آن این است که او تقریباً ۳۰ سال پس از کناره گیری از این ورزش، تناسب اندام خود را همچنان حفظ کرده است.

دوران حرفه ای لی لابرادا در پرورش اندام

اگرچه لابرادا هرگز عنوان مستر المپیا را به دست نیاورد، اما از سال ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۳ هفت بار در نمایش های بزرگ شرکت کرد و هر سال در بین چهار نفر برتر قرار گرفت. لابرادا در سال ۱۹۸۵، زمانی که در مسابقات مستر یونیورس قهرمان شد، جایگاهی که مدت ها شایستگی اش را داشت را بدست آورد.

او در سال ۱۹۹۵ از این ورزش بازنشسته شد و آخرین نمایش او در آرنولد کلاسیک آن سال انجام شد.

امروزه، لابرادا با به اشتراک گذاشتن نکات تمرینی و ژست گرفتن با ورزشکارانی مانند ترنس رافین در صفحه یوتیوب Labrada Nutrition نشان می دهد که همچنان درگیر بدنسازی است.

او گهگاه ویدیوهایی از تمرین خود با هانتر، که در مسابقات المپیا سال گذشته به مقام چهارم رسید منتشر می کند. لابردای کوچک در حال حاضر آماده می‌شود تا در سومین بازی Mr. O خود از ۱۶ تا ۱۸ دسامبر در لاس‌وگاس، NV روی صحنه برود.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

گران ترین باشگاه های بدنسازی جهان کدامند؟

تصویر قدیمی از آرنولد شوارتزنگر در نقش مربی بدنسازی در دهه ۱۹۷۰ + ویدیو

تمرین ترسناک مارتین فورد با یک دست و از جا کندن دستگاه بدنسازی + ویدیو

تمرینات بدنسازی جمشید هاشم پور در ۷۸ سالگی + ویدئو

ماجرای ممنوعیت فعالیت زنان در حوزه بدنسازی و پرورش اندام چیست؟

منبع: barbend
دیجیاتو
بدون نظر

ورود