معرفی کفش های زنانه جذابی که هوش از سر خانم ها می‌برد

معرفی کفش های زنانه جذابی که هوش از سر خانم ها می‌برد

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هیچ لباسی بدون انتخاب کفش مناسب خودش را نشان نمی‌دهد. اگر تا حالا برای رفتن به مهمانی یا مراسمی خاص زمان زیادی درگیر انتخاب یا ست کردن کفش با لباس‌های‌تان بودید، دیگر نیاز نیست نگران باشید. انتخاب آگاهانه کفش و لباس، استایل شما را از سایر شرکت‌کنندگان در مراسم‌ها متمایز می‌کند. در ادامه به شما خانم‌های شیک‌پوش انواع کفش را معرفی کرده و کمک می‌کنیم تا بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید و در هر مجلسی به زیبایی تمام بدرخشید.

انواع کفش زنانه

اسلیپر

شاید بارها اسم اسلیپر را از فروشگاه‌ها شنیده باشید، اسلیپر همان دمپایی‌های راحتی یا روفرشی هستند که در منزل و گاهی در فضای باز استفاده می‌شوند. اگر خانه‌ی شما کف‌پوش سرامیکی یا سنگی دارد می‌توانید برای جلوگیری از آلودگی پاها و محافظت از ترک‌خوردگی پا، اسلیپر بپوشید. اگر مهمانی به منزل دعوت کرده‌اید نیز می‌توانید انواع خوش‌رنگ و مخصوص از این محصول را به پا کنید.

دمپایی روفرشی به راحتی پوشیده شده و از پا بیرون می‌آید، سبک است، دارای رنگ‌ها و طرح‌های مختلف بوده و کفی نرم و بسیار منعطفی دارد. این مدل روفرشی‌ها در تمام فصل‌ها کاربرد دارند، با این حال مدل‌های جلوبسته آنها نیز موجود است که در فصل‌های سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت اسلیپر مناسب و اقتصادی بوده و خانم‌ها، آقایان و حتی کودکان نیز می‌توانند از این دمپایی‌های راحتی بهره‌مند شوند. هر ساله با توجه به استقبال بسیار زیاد از این محصول، مدل‌های جدیدی از آن طراحی و تولید می‌شود.

استفاده از این نوع روفرشی می‌تواند باعث جلوگیری از سُرخوردگی روی سطوح صاف و شکستگی استخوان و لگن، سرماخوردگی، آنفلوآنزا و بیماری‌های مرتبط با آلودگی پا شود. همچنین پوشیدن این دمپایی‌های زیبا می‌تواند به بهداشت خانواده کمک کرده و موجب شود دیرتر از قبل نیاز به تمیز کردن فرش‌ها، موکت‌ها و کفِ خانه داشته باشید.

از انواع اسلیپر می‌توان به پاپوش‌های سربسته، موکاسین، چکمه‌ای، پاشنه باز، شبیه صندل، مناسب شب و غیره اشاره کرد.

صندل

وقتی هوا بسیار گرم و پا درون جوراب و کفش‌ها مدام عرق می‌کند، پاپوشی به نام صندل می‌تواند نجات‌بخش باشد. صندل‌ها به منظور گردش هوا و راحتی بیشتر نسبت به کفش ساخته شده‌اند. اگر قصد خرید صندل دارید باید به نکات مهمی از جمله، جنس، بند، سبک جلوباز یا بسته، ارتفاع پاشنه و غیره توجه کنید.

صندل باید بتواند از قوس پاها حفاظت کرده و سگک، چفت و چسب آن افراد را آزار ندهد. از انواع صندل‌ها می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

انواع کفش زنانه

صندل انگشتی:

صندل انگشتی یا فلیپ‌فلاپ انگشت شصت را با استفاده از یک بند یا رشته از سایر انگشت‌ها جدا می‌کند. این نوع در میان آقایان رواج بیشتری دارد.

صندل پشت‌باز:

صندل پشت‌باز یا میول، همان‌گونه که از نامش پیداست، از جلو پوشیده و از پشت باز است. این‌گونه صندل‌ها با توجه به راحتی فوق‌العاده دارای علاقه‌مندان فراوانی بوده و در مدل‌های مختلفی دیده می‌شود. صندل جلوبسته زنانه از جمله این مدل است.

صندل فیشرمن:

صندل‌های فیشرمن یا ماهی‌گیری دارای بافت‌های تسمه‌ای در هم تنیده شده است که در قدیم توسط ماهی‌گیران استفاده می‌شده و امروزه نیز پای تمام افراد را می‌تواند پوشش دهد.

صندل گلادیاتور:

اگر فیلم سینمایی گلادیاتور را دیده باشید، کفش‌هایی با تسمه‌های چرمی که تا امتداد زانو کشیده شده‌اند را مشاهده کرده‌اید. این صندل‌ها ساق بلندی داشته و در زیر زانو یا ساق پا گره می‌خورند. صندل‌های گلادیاتور در قرن‌ها پیش توسط آقایان استفاده می‌شد اما امروزه بیشتر خانم‌ها از آن استقبال می‌کنند.

صندل ودج:

صندل ودج دارای پاشنه‌ای یک‌تکه و بند است. در پاشنه‌ی آن هیچ‌گونه شکافی دیده نمی‌شود.

صندل شفاف:

صندل‌های دارای رویه و پوشش شفاف را صندل شفاف می‌گویند. این نمونه دارای سطح پوششی با جنس PVC و زیره منعطف بوده و در سالیان اخیر مورد استقبال فراوان خانم‌ها قرار گرفته‌اند.

صندل پاشنه‌بلند:

صندل پلت‌فروم یا پاشنه بلند دارای زیره‌ای با ارتفاع در قسمت سینه‌ی کفش بوده و مناسب خانم‌های کوتاه‌‌قد است.

صندل متالیک:

صندل متالیک، پاپوش‌هایی هستند که با چرم براق و درخشان ساخته شده‌اند و در رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارند.

صندل بندی:

صندل‌های بندی خود به چند دسته تقسیم می‌شوند از جمله: صندل با بندهای متقاطع یا کراس استریپ که بندهای آن به صورت ضربدری بسته شده‌اند. صندل‌هایی که بندها و تسمه‌هایی با شکل Z انگلیسی دارند نیز با همین نام در بازار یافت می‌شوند. صندل اسلینگ‌بک که دارای بند در قسمت پاشنه پا بوده و بند آن‌ها بیشتر مواقع با کش، سگک یا چسب در بخش پشتی خود منعطف می‌شود. صندل‌های با بند دور مچ، که بند یا تسمه آن به دور مچ پا پیچیده شود و در نهایت صندل‌ اسلیپر که از جذاب‌ترین مدل‌های بندی هستند.

کفش کالج

کفش‌ کالج، کفش تخت یا پاشنه‌کوتاهی است که امکان سِت شدن با هر نوع لباسی را دارد. این کفش‌ها در هفت روز هفته قابل استفاده بوده و با جنس‌، طرح‌ و رنگ‌های مختلف در فروشگاه‌ها موجود هستند. قدرت ست شدن با انواع شلوارهای جین و پارچه‌ای، قابلیت استفاده با جوراب کالج و معمولی یا حتی بدون جوراب و سبکی و راحتی پاها در آن، باعث شده افراد زیادی شیفته‌ی این نوع کفش‌ها شوند.

کالج‌ها معمولا بند یا تسمه ندارند، پاشنه‌ی کوتاه و تخت دارند و معمولا از جنس چرم با طیف وسیع رنگی مختلف ساخته شده‌اند. قیمت انواع کالج مناسب بوده و با شرایط اقتصادی اقشار مختلف جامعه هم‌خوانی دارد. خانم‌ها و آقایان از این نوع کفش‌ها در مهمانی، دانشگاه، مراسم‌های مختلف و حتی پیاده‌روی استفاده می‌کنند.

کفش اسپورت

کفش اسپورت همان کفش‌هایی هستند که هنگام دویدن، پیاده‌روی یا باشگاه پوشیده می‌شوند و در کنار زیبایی خاص، ظاهری ورزشی دارند. این کفش‌ها عمر مشخص دارند و در رنگ‌ها و مارک‌های مختلف در دسترس هستند.

انواع کفش زنانه

خانم‌های شیک‌پوش، کفش‌های زنانه جذاب را از کجا تهیه کنند؟

فروشگاه‌های زیادی برای خرید کفش وجود دارند اما طبق بررسی‌های تخصصی ما، فروشگاه کادنزا بهترین انتخاب است. کفش‌هایی در این فروشگاه وجود دارند که هر خانم آرزوی آن را دارد در کمد خود چند مورد از آن‌ها را داشته باشد. کادنزا با عرضه انواع کیف، کفش و صندل زنانه به صورت تخصصی کار خود را آغاز کرد و در ادامه با تیم متخصص و فروش اجناس در رده جهانی توانست نیم میلیون مشتری و مخاطب را جذب نماید. خرید از این فروشگاه به صورت حضوری یا اینترنتی می‌تواند بهترین تجربه را برای شما رقم بزند.

بدون نظر

ورود