مکنزی محبوب‌ترین برند ایران در ۳ سال گذشته

مکنزی محبوب‌ترین برند ایران در ۳ سال گذشته

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه به اهمیت جایگاه برند، امروزه شرکت‌ها به دنبال شناسایی برند خود و کسب جایگاهی مناسب نزد مصرف‌کنندگان وفادار هستند. محبوب بودن در بین افراد سهم بزرگی است که یک برند می‌تواند به دست آورد و فراتر از سهم بازار است.

در راستای نشان دادن محبوبیت یک برند در کشورمان، هر ساله جشنواره ملی برند محبوب در زمینه‌ها و گروه‌های کالا و خدمات مختلف برگزار می‌شود. این جشنواره ضمن شناسایی برندهای ایرانی، زمینه تقدیر از برندهای خوشنام و معتبر از دیدگاه مصرف‌کنندگان را فراهم می‌کند. بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت می‌نمایند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند می‌تواند در بازار کسب نماید.

نهمین دوره نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف کنندگان ایرانی از تاریخ ۵ اردیبهشت لغایت ۱۵ تیر ماه سال جاری در بستر آنلاین برگزار شد و تعداد ۸۳۲۰۰۱ عدد رای مردمی در آن ثبت گردید.

به گفته مدیر تبلیغات و روابط عمومی برند مکنزی، امسال نیز این برند در نهمین دوره جشنواره برند محبوب در گروه کنسرو ماهی شرکت کرد و با میزان آرای بالای مردمی توانست برای سومین سال متوالی، تندیس زرین برند محبوب را دریافت کند.

وی در ادامه به این موضوع اشاره کرد که این رویداد بزرگ سالانه که مبتنی بر نظرسنجی مردمی است، بسیار حائز اهمیت بوده چرا که نشان دهنده میزان محبوبیت برندها در بین مردم است. ایشان هدف از شرکت در این جشنواره را ایجاد زمینه‌ مناسب برای کمک به تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان و برنامه ریزی مدیران دانست.

برند مکنزی با هدف تأمین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار در سراسر کشور از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرده است.

۲ نظر

ورود

  • اسم بی اسم مرداد ۲۵, ۱۴۰۱

    کنسرو ماهی که اشغال نباشه و بشه خورد ۴۰ هزار تومنه.
    پریشب بود کنسرو خریدم. یه برند دیگه. روش یه عکس فیله تن ماهی هست چه قشنگ. باز میکنی همش خورده و اشغال و ته مونده ماهی. حتی دو سه تیکه ریز پوست ماهی تن توش بود

  • مهدی مرداد ۲۵, ۱۴۰۱

    من خودم خوشمزه ترین تن ماهی که خوردم طبیعت بود بعد تحفه بعد اویلا