مصاحبه با زن ماجرای پرت شدن از خودروی پلیس در رشت + ویدئو

مصاحبه با زن ماجرای پرت شدن از خودروی پلیس در رشت + ویدئو

در روزهای گذشته ویدئویی در شبکه های اجتماعی با عنوان پرت شدن یک زن از ماشین گشت ارشاد در رشت منتشر شد که بازتاب گسترده ای داشت. پس از آن نیروی انتظامی استان گیلان با رد ادعای مطرح شده درباره ی این ویدئو اعلام کرد نه آن خودرو گشت ارشاد بوده و نه آن زن به خاطر حجاب بازداشت شده بود. در ادامه ویدئوی جدیدی هم از زاویه ای دیگر منتشر شد که مؤید صحبت های پلیس بود. حالا نیز فیلمی از صحبت های زنی منتشر شده که ادعا شده بود از خودروی گشت ارشاد پرت شده.

پس از انتشار ویدئوی جنجالی، سرهنگ حسین حسن پور، جانشین پلیس استان گیلان با بیان اینکه ماجرا در واقع مربوط به دستگیری یک متهم و ممانعت همسر وی از انتقال متهم به مقر پلیس بوده، اظهار کرد: «هم افرادی که در آن حوالی بودند و هم بررسی های میدانی نشان می دهد که این خانم اصلاً از داخل خودرو به بیرون پرت نشده و این سوء استفاده ای بوده که در فضای مجازی به این شکل بازتاب داشته است.»

به گفته ی پلیس، به دنبال مراجعه ی حضوری یکی از شهروندان به مأموران گشت انتظامی کلانتری ۲۲ رشت و طرح موضوع سوء استفاده ی طرف مقابل از یک سانحه ی تصادف رانندگی و قصد اخاذی از وی، رسیدگی به ماجرا در دستور کار پلیس قرار گرفت. متهم این ماجرا پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک، درگیری و ضرب و جرح یکی از سربازان پلیس قصد فرار از دست مأموران را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام می کنند.

همسر متهم: ون مورد نظر مربوط به کلانتری بود

سرباز حاضر در صحنه ی حادثه گفت: «در درگیری ای که در سبزه میدان اتفاق افتاد با یک آقا درگیر شدیم. دو خانم با مادرشان به ما مراجعه کردند و گفتند که این آقا با ما تصادف داشته و مدارک شناسایی ما را گرفته اما در حال حاضر قصد اخاذی دارد. زمانی که با مرد جوان در حال صحبت بودیم به ما حمله کرد.»

همسر متهم گفت: «ون پلیس برای کلانتری بود. زمانی که شوهرم را به داخل ون بردند، یک لحظه وارد ون شدم اما به دلیل حرکت ماشین نتوانستم خود را به آن برسانم.»

خانم شاکی گفت: «پس از تصادف با پلیس تماس نگرفتیم و می خواستیم مسأله را بین خودمان حل کنیم. قرار بود ایشان یک مبلغی از من بگیرد اما در روزهای بعدی مدام مبلغ را عوض می کرد و مدارک من را هم گرفته بود. من قصد داشتم که مدارک خود را از این آقا بگیرم به همین دلیل با او در سبزه میدان قرار گذاشتم. در همان زمان او را نزد ون کلانتری که در آنجا بود بردم. به پلیس گفتم که این آقا می خواهد از من اخاذی کند، هر شب یک قیمت می گوید و من قصد در میان گذاشتن این مسأله را با شما دارم. متهم نزد پلیس آمد تا با آن ها صحبت کند اما بعد از مدتی خود و همسرش با پلیس درگیر شدند. همسر متهم هم پس از به راه افتادن خودروی پلیس برای جلوگیری از انتقال متهم از پنجره ی خودروی در حال حرکت آویزان شد.»

 

بیشتر بخوانید:

نمایی جدید از زاویه‌ای دیگر از پرت شدن یک زن از خودروی نیروی انتظامی در رشت + ویدئو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • Fg مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

    برای یه زن که فقط از ماشین افتاده زمین و آسمان رو به هم آوردند ، ولی برای این همه مرزبان ها مون که شهید میشن یه خبر هم نمیذارند !!!!

    • حسین مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

      سلام سایبری
      آره گشت ارشاد و نیروی انتظامی باید طلبکار باشن که چرا این ویدیو اومد بیرون و از نیروهای با تقوا و خدا ترس داره انتقاد میشه

      • بماند... مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

        بله حسین‌جان، این‌جماعت همیشه طلب‌کارن و ما همیشه گناه‌کار .. باید همیشه بهشون جواب پس بدیم که چرا فلان اتفاق نیافتاد :))

      • فرهاد شهریور ۱, ۱۴۰۱

        اینقدر چرت نگو بچه سرمون درد گرفت. نظرات مذخرفت زیر همه مقاله ها هست. احمق جان اولا که گشت ارشاد نبود دوما که این بابا حرفش اینه که چرا هیچ کس یک کلام از بدبختی مردان نمیگه ولی ویدیوی افتادن یک زن که اصلا قضیه اش ربطی نداره به حجاب و این حرفها، میشه وایرال و همه براش غش و ضعف می کنند. درکش واقعا سخت نیست حتی برای تو. واقعا در درک زبون فارسی فکر کنم مشکل داری.