هتل های خوب در میدان تقسیم ترکیه

هتل های خوب در میدان تقسیم ترکیه

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

محله تکسیم در منطقه‌ی بی اوغلو و هتل‌های تکسیم بیشتر با مسافرانی ترجیح داده می‌شوند که علاقه‌مند واقعی زندگی شهری هستند و از شب‌های پرهیجان و خیابان‌های پر جنب‌وجوش استانبول لذت می‌برند. اقامت در میدان تقسیم بهترین راه برای استفاده حداکثری از زندگی جدید و مدرن شهری، جاذبه‌ها و زندگی شبانه است. و شما در قلب یکی از بین‌المللی‌ترین مناطق، مراکز ارتباطی و مناطق تجاری، سرگرمی و خرید مهم شهر خواهید بود.

در میدان تقسیم طیف گسترده‌ای از مکان‌های اقامتی از ۲ ستاره، ۳ ستاره، ۴ ستاره گرفته تا هتل‌های لوکس ۵ ستاره و همچنین هتل‌های مجزا، هاستل‌ها و خوابگاه‌ها با هزینه‌های مناسب برای خانواده را خواهید یافت. اگر می‌خواهید با هتل های خوب در میدان تقسیم ترکیه آشنا شوید این لیست را بخوانید که گزینه‌های ارزان و بسیار شیک را در کنار هم گرد آورده‌ایم. آشنایی با این هتل‌ها به شما در برنامه‌ریزی سفر خود به استانبول کمک می‌کند.

هتل های پنج ستاره میدان تقسیم کدامند؟

هتل‌های پنج ستاره در میدان تقسیم امکان یک اقامت عالی و لاکچری را در قلب منطقه‌ی مرکزی ترکیه به شما خواهد داد. شما می‌توانید با اقامت در این هتل‌ها، از نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری مهم استانبول و خیابان استقلال که یک مرکز خرید بسیار مهم شهر است، لذت ببرید. هتل‌های پنج ستاره‌ای که شما می‌توانید در این منطقه در آنها اقامت کنید عبارتند از: هتل سی وی کی پارک بسفروس (CVK Park Bosphorus Hotel) و هتل گزی بسفروس (Gezi Bosphorus).

هتل سی وی کی پارک بسفروس در قلب تکسیم است

این هتل ترکیه یک هتل ۵ ستاره‌ی محبوب است که در قلب تقسیم واقع شده و به آسانی به اکثر جاذبه های معروف شهر دسترسی دارد. هتل امکان استفاده از مجموعه‌ی وسیعی از خدمات از جمله کارهای اجرایی، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، پارکینگ و مرکز تجاری را ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید از بسیاری از فرصت‌های تفریحی منحصربه‌فرد مانند استخر، اسپا، جکوزی و سونا استفاده کنید.

آدرس: بی اوغلو، محله‌ی گوموش، میدان تقسیم، خیابان اینونو، پلاک ۸.

هتل گزی بسفروس با امکانات عالی

این هتل در قلب تکسیم واقع شده است و در کلاس ۵ ستاره قرار دارد و مسافران با اقامت در آن به راحتی به نقاط محبوب شهر و همچنین انواع فروشگاه‌های طراحان، کافه‌ها و رستوران‌ها دسترسی دارند. اتاق‌های هتل گزی بسفروس دارای امکانات مدرن بوده و منظره‌ی بسیار خوبی از بسفر دارند. هتل همچنین دارای امکاناتی از جمله اسپا، اتاق ماساژ و سونا است. مهمانان می‌توانند از رستوران فیاما با غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای لذت ببرند. زمانی که به دنبال یک اقامتگاه راحت و راحت در استانبول هستید، هتل گزی بسفروس خانه‌ای دور از خانه است.

آدرس: بی اوغلو، میدان تقسیم، خیابان مته، پلاک ۳۴.

هتل های چهارستاره میدان تقسیم کدامند؟

اگر به دنبال خدمات عالی و قیمتی مناسب هستید، هتل‌های چهارستاره را انتخاب کنید. هتل‌های چهارستاره با امکانات عالی و در حد هتل‌های پنج ستاره با قیمت کمی پایین‌تر، می‌توانند اقامتگاه‌هایی بی‌نظیر برای شما باشند و خاطرات بی‌نظیری را برای شما رقم بزنند. پس اگر از قیمت بلیط استانبول اطلاع پیدا کرده‌اید و قصد سفر به این شهر رویایی را دارید، رزرو اتاق در یکی از هتل‌های آوانگارد میدان تکسیم (Avantgarde Hotel Taksim Square)، هتل میدتاون (Midtown Hotel) و آرتیسین استانبول مک گالری (The Artisan Istanbul MGallery) را هر چه زودتر انجام دهید.

هتل میدتاون در خیابان لامارتین

هتل میدتاون یک هتل عالی است که میهمانان می‌توانند به راحتی به همه چیزهایی که شهر پرجنب‌وجوش استانبول دارد، دسترسی داشته باشند. این هتل دارای خدمات عالی و امکانات عالی برای اطمینان از راحتی و آسایش میهمانان است. هتل دارای خدمات اتاق ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در همه‌ی اتاق‌ها، امکانات برای مهمانان معلول، وای فای در مکان‌های عمومی و پارکینگ است. امکانات تفریحی و موقعیت عالی، این هتل را به پایگاهی عالی برای لذت بردن از اقامت در استانبول تبدیل کرده است.

آدرس: بی اوغلو، میدان تقسیم، خیابان لامارتین، پلاک ۱۳.

هتل آوانگارد میدان تکسیم در خیابان مته است

در میدان تقسیم طیف گسترده‌ای از مکان‌های اقامتی از 2 ستاره، 3 ستاره، 4 ستاره گرفته تا هتل‌های لوکس 5 ستاره و همچنین هتل‌های مجزا، هاستل‌ها و خوابگاه‌ها

هتل آوانگارد، یک هتل بسیار خوب است که در فاصله‌ی ۲ دقیقه پیاده‌روی به میدان تقسیم واقع شده است. این هتل مجموعه‌ای از امکانات درجه‌ی یک مانند خدمات اتاق ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در همه‎ی اتاق‌ها، نگهبانی ۲۴ ساعته، فروشگاه، خدمات سرویس روزانه و غیره را ارائه می‌دهد. مرکز تناسب اندام هتل مکانی ایده‌آل برای استراحت، بعد از یک روز شلوغ و پرهیجان در گشت‌وگذار شهر است. آدرس: محله‌ی گوموش، میدان تقسیم، خیابان مته، پلاک ۲۸.

آرتیسین استانبول مک گالری چگونه هتلی است؟

آرتیسین استانبول مک گالری یک هتل مدرن است که در مرکز تجاری شهر واقع شده است. فاصله‌ی این هتل تا برج گالاتا ۳ کیلومتر و تا مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی ۵ کیلومتر است. اتاق‌های هتل بسیار مدرن و شیک بوده دارای مینی‌بار، تلویزیون صفحه‌تخت، وای فای و وسایل تهیه‎ی چای و قهوه هستند. سوئیت‌ها دارای تراس خصوصی بوده و برخی نیز چشم‌اندازی از بسفر را دارند. سرویس اتاق دردسترس است. صبحانه در رستورانی شیک سرو می‌شود. از سایر امکانات هتل می‌توان به لابی زیبا، کافه روی پشت‌بام، اسپای شیک، و باشگاه ورزشی اشاره کرد.

آدرس: محله‌ی گوموش، میدان تقسیم، خیابان اینونو، پلاک ۴۲.

با هتل های سه ستاره میدان تقسیم آشنا شوید

این لیست شما را با همه‌ی هتل‌های عالی و مناسب اطراف میدان تقسیم آشنا می‌کند. از جمله‌ی این اقامتگاه‌ها، هتل‌های سه ستاره در میدان تقسیم هستند که شما می‌توانید از طریق رزرو هتل فلایتیو، آنها را برای استراحت در سفر فوق‌العاده‌تان به استانبول انتخاب کنید. هتل‌های سه ستاره میدان تقسیم عبارتند از: هتل اِوِی (Away)، هتل سامتایمز تقسیم (Sometimes Hotel Taksim) و استی گالاتا هتل (The Stay Galata Hotel).

هتل اِوِی در نزدیکی میدان استقلال

هتل اِوِی، هتلی زیبا است که در فاصله‌ی ۵ دقیقه پیاده‌روی از میدان تقسیم و خیابان استقلال واقع شده است. این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، سالن استراحت مشترک و وای فای رایگان است. این هتل یک صبحانه‌ی قاره‌ای بسیار خوشمزه‌ای را به صورت رایگان سرو می‌کند.

آدرس: بی اغلو، میدان تقسیم، خیابان خارجی کانال سوکاک، پلاک ۷.

چرا باید به هتل سامتایمز تکسیم رفت؟

در میدان تقسیم طیف گسترده‌ای از مکان‌های اقامتی از 2 ستاره، 3 ستاره، 4 ستاره گرفته تا هتل‌های لوکس 5 ستاره و همچنین هتل‌های مجزا، هاستل‌ها و خوابگاه‌ها

هتل سامتایمز تکسیم در نزدیکی میدان تقسیم و خیابان استقلال واقع شده است. این هتل دارای وای فای رایگان است و با طراحی زیبا در اتاق‌ها و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، امکان پذیرایی مناسبی را برای شما فراهم می‌کند. میز پذیرش ۲۴ ساعته هتل مشغول خدمات است و صبح‎ها می‌توانید از صبحانه‌ی قاره‌ای لذت ببرید.

آدرس: بی اغلو، محله‌ی کاتب مصطفی چلبی، میدان تقسیم، خیابان انادولو، پلاک ۶.

ساختمان هتل گالاتا یک عمارت قدیمی است

این هتل در منطقه‌ی قدیمی چوکورجوما و در عمارتی بازسازی‌شده و مدرن، متعلق به دهه‌ی ۱۸۵۰ واقع شده است. استی گالاتا هتل دارای سوئیت‌های مجلل و وای فای رایگان است. هر چند اینجا یک هتل بازسازی شده است اما دیوارها به همان بنای قدیمی تعلق دارد و کف آن پارکت شده است. میهمانان می‌توانند در کافه لانژ بالای پشت‌بام لذت ببرند. کافه لانژ با سقف چوبی شیب‎دار و شومینه‌ی بزرگ، حس گرم و رمانتیکی را به استانبول می‌بخشد.

آدرس: بی اوغلو، محله‎ی فیروزآقا، میدان تقسیم، خیابان بوستان باسی، پلاک ۱۹.

هتل های دوستاره میدان تقسیم

هتل‌های دوستاره غالباً خوابگاه یا هاستل نامیده می‌شوند که دارای امکانات استراحت در اتاق‌های مجزا یا مشترک هستند. اگر به صورت خانوادگی سفر می‌کنید و قصد دارید هزینه‌ی زیادی را برای محل اقامت خود نپردازید، یکی از اقامتگاه‌های لوانتن هاستل (Levanten Hostel)، هاستل وابی سابی استانبول (Wabi Sabi Hostel Istanbul) و یا هتل بزرگ پالمیه (Grand Hotel Palmiye) اقامت کنید.

هاستل لونتون چه امتیازی دارد؟

خوابگاه لوانتن  یک هتل به سبک هاستل است که مهمانان از نظر تمیزی به این ملک از ۵ امتیاز  ۳.۶ داده‌اند. امکانات رفاهی محبوب این اقامتگاه دو ستاره، وای فای رایگان، تهویه‌ی مطبوع، آشپزخانه، صبحانه، پارکینگ و خشکشویی است.

آدرس: بی اغلو، محله‌ی جهانگیر پورتلاس، پلاک ۴۲.

هتل بزرگ پالمیه دو ستاره است

بر خلاف اکثر اقامتگاه‌های دو ستاره که خوابگاه هستند، هتل بزرگ پالمیه یک هتل است. مهمانان از نظر تمیزی امتیاز ۳.۴ از ۵ را به این ملک داده‌اند. امکانات رفاهی محبوب این هتل وای فای رایگان، تهویه‌ی مطبوع، رستوران، صبحانه‌ی رایگان، خدمات شغلی و کافه است.

آدرس: بی اغلو، میدان تقسیم، خیابان استقلال، خیابان امام عدنان، پلاک ۱۶.

بدون نظر

ورود