دلجویی گوهر خیراندیش از بهروز وثوقی در تازه ترین پست اینستاگرامی اش

دلجویی گوهر خیراندیش از بهروز وثوقی در تازه ترین پست اینستاگرامی اش

گوهر خیراندیش، بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، در پست جدید اینستاگرام خود، از بهروز وثوقی دلجویی کرد. زیرا او در  سال‌های پس از انقلاب، دیگر سراغ بازیگری نرفت. بهروز از پرده سینما دور شد و نتوانست در کشور خودش موفقیت‌ های بیشتری را کسب کند.

خیراندیش در این پست اینستاگرامی ویدیو کلیپی شامل تصاویر این بازیگر همراه با دیالوگ معروف وثوقی درباره رفاقت که در «گوزن‌ها» گفته بود،  منتشر کرد و در متن آن نوشت:

«بهروز عزیز، ما پای رفاقتمان نایستادیم. خودم را می‌گویم، دستم را روی کلاه خودم گذاشته‌ام و خفقان گرفته‌ام چون با هر انتقاد کوچک ممنوع از کار می‌شویم؛ و نان‌مان آجر می‌شود.»

او در ادامه نوشته است:

«امیدوارم بتوانیم در ایران عزیزمان شاهد هنرنمایی تک تک هنرمندان دور از وطن باشیم»

گوهر سینمای ایران در ادامه تاکید کرد:

«بهروز وثوقی در طول فعالیت هنری‌اش بارها نامزد و برندهٔ جوایزِ جشنواره‌های مختلف شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کسب دو مجسمهٔ سپاس بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم‌های قیصر و رضا موتوری و جایزهٔ بز بالدار جشنوارهٔ جهانی فیلم تهران برای فیلم گوزن‌ها اشاره کرد. او به‌خاطر نقش شمایل‌وارش در فیلم قیصر از سوی سینمادوستان ایرانی به «قیصر سینمای ایران» ملقب شده‌است.»

گفته ها حاکی از آن است این بازیگر قدیمی ۴۸ ساله بارها اعلام کرده است که می خواهد به ایران برگردد و این آرزوی قلبی اوست.

درباره گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش، بازیگر و مدرس بازیگری در سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده رادیو، در اول شهریور سال ۱۳۳۳ در شهر شیراز به دنیا آمده است. او مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دارد.

این بازیگر پیشکسوت بازیگری را از سال ۱۳۴۹ و در گروه تئاتر دبیرستان در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با مرحوم جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد و پس از مدتی با هم ازدواج کردند. او یک پسر به نام امید و دو دختر به نام‌های آزاده و آناهیتا دارد.

این بازیگر بی نظیر نقش های کمدی و جدی در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «اکشن آن فیلم» آمریکا در بخش فیلم‌های سینمایی، جایزه بهترین بازیگر نقش اول را برای بازی در فیلم «خانه دیگری» دریافت کرد. او در سال ۱۴۰۰ نیز برای بازی در فیلم گورکن در جشنواره ریورساید آمریکا به همراه سایر بازیگران این فیلم، موفق به دریافت جایزه «بهترین گروه بازیگران» شد.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

دردسرساز شدن ماجرای رقص گوهر خیراندیش در جشن حافظ + ویدئو

تصاویر عروسی دختر «گوهر خیراندیش» ، «زیر خاکی» را به حاشیه کشاند

صحبت‌های جنجالی گوهر خیر اندیش راجع به رقصیدنش + ویدئو

بدون نظر

ورود