مرد ۵۶ ساله سنگاپوری که با چهره جوان خود دنیا را متحیر کرده است

مرد ۵۶ ساله سنگاپوری که با چهره جوان خود دنیا را متحیر کرده است

از قصه های پریان گرفته تا دنیای واقعی، انسان همیشه به دنبال راهی برای حفظ جوانی خود بوده، چیزی که هرگز موفق به دستیابی به آن نشده است. اما شاید این امر برای بعضی آدم های خوش شانس دست یافتنی باشد. چواندو تان (Chuando Tan) یک مرد ۵۶ ساله ی سنگاپوری است که بیشتر از ۲۶ سال به نظر نمی رسد. با این حال، این جوانی ظاهر بدون بها نبوده است.

در ادامه چواندو چان از راز جوانی اش و دردسرهای ظاهر جوان و جذاب خود خواهد گفت.

راز جوانی چواندو

چواندو تان یک مدل و عکاس ۵۶ ساله ی سنگاپوری است. چهره ی بی نقص و اندام تراش خورده ی او حسادت مردان جوان را برمی انگیزد. چواندو برای حفظ جوانی ظاهر خود یک رژیم غذایی خاص و برنامه ی روتین سختگیرانه ای دارد. او مخالف سرسخت عمل های زیبایی است و روش های ساده و طبیعی را برای مراقبت از پوست ترجیح می دهد.

چواندو فقط ظاهر خوبی ندارد

چواندو تنها یک مرد خوش چهره نیست. او گرچه کار خود را با مدلینگ آغاز کرد اما بعداً به عکاسی حرفه ای بدل شد. او استعداد خود در زمینه ی موسیقی را هم پرورش داده و با یک شرکت ضبط موسیقی به عنوان خواننده همکاری دارد. چواندو حالا مدیریت آژانس مدلینگ خودش را برعهده دارد. علاوه بر همه ی این ها، فعالیت های بشردوستانه ی زیادی دارد و از شهرتی که در شبکه های اجتماعی کسب کرده برای جلب توجه ها به مشکلات جامعه استفاده می کند.

حتی زیبا بودن هم می تواند گاهی دشوار باشد

چواندو در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه ای گفت که در خیابان دخترها به طرفش می آیند و خنده کنان از او امضا می خواهند. علاوه بر این، همیشه تماس های ناشناسی دریافت می کند که به او حس ناامنی می دهد. چواندو می گوید توجهی که به او می شود را دوست ندارد. به همین خاطر وقتی بیرون می رود سعی می کند ظاهری معمولی داشته باشد.

با این حال سعی می کند جنبه ی مثبت این وضعیت را هم ببینید

چواندو در نهایت احساس دیگری به مقوله ی شهرت پیدا کرد؛ از قرار معلوم او بالاخره با تحسین شدن کنار آمده است. او گرچه از بسیاری از مدل ها می شنود که از تلاش های دائمی دیگران برای جلب نظرشان خسته اند، اما چواندو این امر را مثبت می داند. هر چه نباشد، بهتر از این است که برای هیچکس جذابیتی نداشته باشید.

چواندو از اینکه الگوی طرفدارانش است خوشحال است

چواندو تصمیم دارد هم از درون و هم از بیرون، خود را جوان نگه دارد. انرژی او تأثیر مثبتی بر اطرافیانش دارد. با اینکه مردم به ظاهر خوبش جذب می شوند، اما چواندو فکر می کند او را برای حفظ سلامتی و داشتن یک نگاه سالم به زندگی سرمشق خود قرار می دهند.

منبع: brightside
دیجیاتو
۱۷ نظر

ورود

  • دی جی امید شهریور ۱۳, ۱۴۰۱

    سخت گیری زیادی لازم نیست.
    ورزش و جوش نخوردن. بعدش رژیم غذایی مناسب. خیلیا مثلا روغن نمیخورن میگن چاق میکنه.
    اما روزی حدود ۲ قاشق غذاخوری روغن لازمه.
    چون بافت ماهیچه و پوست باید چربی داشته باشه.
    رژیم مناسب ورزش صبحگاهی یک ساعت بدنو شاداب نگه میداره. هر وقت تشنه شدین اب بخورین. همیشه اب داشته باشین. مخصوصا اینجا که خاورمیانه هستش و هوا شدیدا گرمه

    • Amin شهریور ۱۴, ۱۴۰۱

      پدرم ۲۰ سال سیگار میکشید (از ۵۰ تا ۷۰ سالگی) و ۵۰ سال هم تریاک کشید . آخرش خسته شد و تو همون ۷۰ سالگی جفتش رو ترک کرد . ۱۲ سال بعدش هم از دنیا رفت . نکته اش اینه که حتی اگه کاری میکنین که واسه بدنتون ضرر داره ، ازش لذت ببرین که ضررش کمتر بشه .

  • ناصری یکتا شهریور ۱۳, ۱۴۰۱

    ???خیلی جوان مونده کاش اشاره می کرد تغذیشون چطوره و یا به پوستشون میرسن …

  • محسن.. شهریور ۱۳, ۱۴۰۱

    والامنم پول داشته باشم نه به فکرکم وزیادزندگی باشم دلم خوش باشه همه ازم تعریف کنن بدون رژیم غذایی وکوفت زهراماری هم سرزنده وشاداب میمونم مسخره کردین ماروبااین خبرتون برواقامادلمون کبابه نه مثله اینایخه

  • این چون اون شهریور ۱۳, ۱۴۰۱

    پس مشاورش دی جی امید هست
    بابا ای ول

  • مهدی شهریور ۱۳, ۱۴۰۱

    ?☹️من ۲۷سالمه ولی ۵۹ساله به نظر میام هیچکسم ازم امضا نمیگیره رازشم نمیپرسه?

    • nima شهریور ۱۴, ۱۴۰۱

      چه تصادفی . حاجی منم دقیقا همینطورم . ?

  • Bitch شهریور ۱۳, ۱۴۰۱

    کراش زدم روش:)

  • ح شهریور ۱۴, ۱۴۰۱

    خخخ دختر ۱۸ ساله تو ایران انقد که ارایش و عمل میکنه انگار ۱۰۰۰۰ سالشه واقعا که

  • زهرا شهریور ۱۴, ۱۴۰۱

    کو حاجی خوشبحالش اولین مردیه که میبینم میگه از اینکه دخترا میرن سمتش ناراحت میشه خیلیا خودشونو میکشن مث تو بشن تا یه دختر نگاشون کنه والا ببین خدا خوشگلی میده به کی???مدیونید اگه فکر کنید یکی از اون دخترام که رفتم سمتش و محلم نداده حسودی خودتونید??????

  • آ_ن شهریور ۱۴, ۱۴۰۱

    بیاد شهروند ایران شه بعد دوسال قیافش دیدنی میشه

  • ناشناس شهریور ۱۴, ۱۴۰۱

    روش کراش زدم???
    من با ۱۵ سال سنم مث پیرزنای ۱۰۰ ساله هستم ولی اون با ۵۶ سال سن ماشالا انگار جوونای ۱۸ ساله هس

  • محمد شهریور ۱۴, ۱۴۰۱

    توی ایران زندگی نکرده مسئولین کشور ما رکورددار پیر کردن جوونها هستن ، بیاد ایران چند ماهه پیر میشه شبیه صد ساله ها میشه البته اگه شانس بیاره چند ماه بتونه زنده بمونه

  • محمود شهریور ۱۴, ۱۴۰۱

    خوشابحالش. من ۲۰ سالمه همه موهام زود سفید شدن. شصت ساله بنظر میرسم

  • انرژی مثبت شهریور ۱۵, ۱۴۰۱

    چقدر نظرات منفی هست .

  • نرگس مهر ۱۴, ۱۴۰۲

    به نظر من دروغه .صحت نداره. .مگه میشه ؟؟؟. واسه معروف شدن این دروغارو میگن