فرق پاسماوری، جا ادویه و بانکه چیست؟

فرق پاسماوری، جا ادویه و بانکه چیست؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پاسماوری برای ریختن موادی مانند قند و چای، بانکه برای نگهداری حبوبات و مواد غذایی مشابه و جا ادویه برای نگهداری ادویه خلق شده است. خوب است هر یک از این وسایل در جای خود به کار روند تا شاهد نظمی چشمگیر در آشپزخانه باشیم.

اگر می خواهید به معنای واقعی تنوع پی ببرید، حتما به آشپزخانه بروید؛ در این فضا تنوع بسیار جالبی از وسایل به چشم می خورد. این تنوع، هم بسیار جالب و چشمنواز است و هم بسیار کاربردی و کار راه انداز به نظر می رسد.

سه وسیله به دردبخوری که در آشپزخانه می توان مشاهده کرد، پاسماوری، جا ادویه ای و بانکه است. اگر می خواهید جزء اکثریتی باشید که از این وسایل در جای خود استفاده می کنند، با ما همراه باشید تا در ادامه در خصوص این سه وسیله حیاتی در آشپزخانه صحبت کنیم.

پاسماوری چیست؟ داخل سرویس پاسماوری چه چیزی می ریزند؟

کاربرد پاسماوری را به راحتی می توان از روی اسم آن تشخیص داد. در سرویسی که تحت نام پاسماوری به فروش می رود، مواد خوراکی چون، شکر، چای و قند می ریزند. این وسیله را بیشتر اوقات در کنار سماور قرار می دهند و از وجود آن به بهترین شکل ممکن استفاده می کنند.

امروزه پاسماوری ها را از جنس های متفاوتی می سازند و این شمایید که تعیین می کنید کدام نوع از پاسماوری زینت بخش آشپزخانه تان باشد. اگر دوست دارید این ظروف آشپزخانه از نوع فانتزی و بسیار شیک باشد، کافی است به سایت عمده فروشی babaomdeh.com بروید. در این سایت، به عمده فروشان پاسماوری فانتزی متصل شده و می توانید خرید خود را از آنها انجام دهید.

موضوع دیگری که باعث افزایش جذابیت این ظروف شده است، طرح های پاسماوری است. امروزه، این خرده ریز آشپزخانه از طرح های خیلی ساده گرفته تا طرح هایی بسیار شیک و زیبا در بازار موجود است. تنها کافی است زمانی را در نظر گرفته و برای پیدا کردن یکی از زیباترین انواع پاسماوری در فروشگاه ها به جستجو بپردازید.

پاسماوری ها می توانند شیشه ای، چوبی، مسی، استیل، پلاستیکی، فلزی، شیشه ترکدار و سرامیکی باشند. آنقدر مدل های متفاوتی از آن در دسترستان قرار دارد که در انتخاب کردن هیچ مشکلی نخواهید داشت.

فرق پاسماوری، جا ادویه و بانکه چیست؟

فرق پاسماوری، جا ادویه و بانکه چیست؟

جا ادویه چیست؟ آیا یک اسباب کاربردی در آشپزخانه است؟

در آشپزخانه هایی که یک خانم کدبانو کار می کند، جا ادویه نیز مشاهده می شود. کسانی که به آشپزی علاقه زیادی دارند، به خوبی می دانند که ادویه ها برای ایجاد یک طعم دلنشین در غذا لازم و ضروری هستند؛ شاید اغراق باشد، اما باید بگوییم که ادویه ها، مانند روح به یک جسم مرده، به غذا نیز روح و انرژی می بخشند و طعم آن را زیر و رو می کنند. به همین دلیل لازم است که در آشپزخانه یک سرویس مخصوص ادویه وجود داشته باشد. این سرویس در دسترس خانم ها قرار داشته و می توانند هر زمان که خواستند آن را برداشته و محتویاتش را به غذا اضافه کنند.

از آنجایی که سرویس ادویه در مقابل چشم افراد حاضر در آشپزخانه قرار دارد، بهتر است در خرید آن دقت کرد و مدلی را انتخاب کرد که زیبا باشد و باعث تغییر چهره در آشپزخانه شود. پس هر زمان که هوس کردید برای خرید جا ادویه اقدام کنید، حتما سلیقه و دقت به خرج داده و آنی را بخرید که زیباتر از بقیه است.

برخی معتقدند که خرید جا ادویه کار سختی است؛ درست است که این کار، کار سختی به نظر می رسد، اما آیا به نظر شما تحمل این رنج و سختی ارزش ندارد؟ آیا تزیین آشپزخانه و شیک و پیک کردن آن ارزش صرف وقت، و گشتن برای یافتن یک جا ادویه ای زیبا را ندارد؟ اگر دوست دارید چشمانتان زیبایی را ببیند و از دیدن آن لذت ببرد، تنبلی را کنار گذاشته و سرویس زیبا و چشمنواز بخرید. ما برای آنکه زندگی مان رنگ و بویی همراه با تنوع به خود بگیرد، نیاز داریم که از این وسایل استفاده کنیم.

هر وقت که می خواهید جا ادویه ای بخرید، حتما به فضایی که در اختیارتان است توجه داشته باشید. اگر صاحبِ خانه ای با یک آشپزخانه کوچک هستید، جا ادویه ای کوچک بخرید و وسوسه تان را برای خرید سرویس ادویه بزرگ سرکوب کنید. اگر آشپزخانه تان بزرگ است، که خوشا به حالتان؛ برای خرید جا ادویه ای هیچ چیزی نمی تواند مانع شما شود.

بانکه چیست؟ به چه منظور از آن استفاده می کنند؟

بانکه ها نیز به کمک ما آمده اند تا سروسامانی به آشپزخانه مان بدهیم. اصولا هر وسیله ای که در این فضا قرار داده می شود، ابزاری کمکی برای خانم خانه است تا بتواند نظم را در محلی که به آن حکمفرمایی می کند، برقرار کند. خانم ها عاشق بانکه ها هستند؛ زیرا هر چیزی که دلشان بخواهد و هر چیزی که جایی برای نگهداری آن نداشته باشند، داخل بانکه ها می ریزند، و آن را یا داخل کابینت قرار می دهند و یا بر سطح کابینت می گذارند.

غالبا، در درون بانکه ها حبوبات می ریزند، اما می توان برای نگهداری ادویه جات نیز از آنها استفاده کرد. بانکه ها درب دارند و به همین دلیل ظروف بسیار دوست داشتنی و کاربردی به شمار می روند. باز هم دقت داشته باشید، اگر آشپزخانه تان کوچک است سعی کنید بانکه هایی بخرید که جای زیادی اشغال نمی کنند.

بدون نظر

ورود