خرید اینترنتی محصولات اصل مکمل بدنسازی در دارودراگ

خرید اینترنتی محصولات اصل مکمل بدنسازی در دارودراگ

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مکمل‌های بدنسازی هرگز جایگزین تغذیه مناسب نیستند، اما می‌توانند به شما کمک کنند تا زودتر به اهداف خود در تناسب اندام برسیداین مکمل‌ها به پوشاندن شکاف میان تغذیه و میزان مواد غذایی موردنیاز بدن کمک می‌کنند و هرآنچه نیاز دارید را به بدنتان می‌رساننداگر دارودراگ انتخاب شما برای خرید مکمل بدنسازی است، راه را درست آمده‌ایدبا ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از مکمل‌های تغذیه‌ای با شما به اشتراک بگذاریم.

راهنمای خرید اینترنتی محصولات اصل مکمل بدنسازی

خرید مکمل بدنسازی با چشم بسته درست مانند این است که ندانید در باک خودرویتان چه چیزی می‌ریزیدکافیست سری به فروشگاه‌های اینترنتی یا داروخانه‌ها بزنید تا لیست مکمل‌ها شما را گیج کنداز قرص ایکس اید تا انواع مکمل‌های سیگنچر، تستو بوست، انواع برندهای پروتئین و

قبل از انتخاب هر مکمل بدنسازی باید بدانید که بدنتان به چه مواد غذایی و در چه اندازه‌ای نیاز دارد تا بتوانید درست انتخاب کنیدبه همین دلیل ما در دارودراگ تصمیم گرفته‌ایم قبل از هر چیزی شما را با مهم‌ترین موادی که باید به شکل مکمل و ماده غذایی به بدنتان برسند آشنا کنیم تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید:

خرید پروتئین در سریعترین زمان

میزان پروتئین موردنیاز بدن یکی از پربحث‌ترین مباحث تغذیه‌ای در دهه‌های گذشته بوده استتصور می‌شد پروتئین باید بین ۱۰ تا ۱۵ درصد از کالری دریافتی روزانه را تشکیل دهد، اما امروزه محققان بر این باور هستند که باید بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از کالری دریافتی ما، پروتئین باشداین میزان برای ورزشکاران و بدنسازان اهمیت بیشتری دارد.

مصرف غذا اولین و واضح‌ترین قدم برای دریافت پروتئین است اما بسیاری از افراد نمی‌توانند این حجم از پروتئین را در سبد غذایی خود جا دهند؛ به همین دلیل مکمل پروتئین محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین مکمل بدنسازی محسوب می‌شود.

مکمل‌های بدنسازی هرگز جایگزین تغذیه مناسب نیستند، اما می‌توانند به شما کمک کنند تا زودتر به اهداف خود در تناسب اندام برسید

مکمل‌های پروتئینی سریع عمل می‌کنند و جذب بالایی دارنداین مکمل‌ها مقرون به‌صرفه هستند و شما را به حد مورد نیاز روزانه‌تان می‌رساننداین مکمل‌ها قبل و بعد از تمرین مصرف می‌شوند و منبعی ایده‌آل برای عضله سازی هستندپروتئین آب پنیر یا همان وی، پروتئین کازئین، پروتئین سویا، پروتئین تخم‌مرغ و پروتئین‌های گیاهی مخصوص گیاهخواران از متداول‌ترین انواع مکمل‌های پروتئینی برای بدنسازان است.

راهنمای خرید روغن ماهی

روغن ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳، به‌ویژه EPA و DHA استاین ریزمغذی‌ها به‌عنوان اسیدهای چرب ضروری درنظر گرفته می‌شوند و وجود آن‌ها برای بدن حیاتی است.

اسیدهای چرب امگا به وفور در ماهی‌ها چرب، تخم مرغ، گوشت گاو تغذیه شده با علف، حیوانات وحشی و… پیدا می‌شوددانه‌هایی مانند آجیل برزیلی، گردو و بذر کتان هم سرشار از اسیدهای چرب هستندنکته جالب اینکه اسیدهای چرب امگا در دوره پارینه سنگی به وفور در حیوانات متعدد یافت می‌شد، اما با توسعه کشاورزی صنعتی و روش‌های مدرن پرورش حیوانات و کاهش کیفیت خاک، محصولات حیوانی امروزی کمتر دارای امگا ۳ هستند.

امگا ۳ عاملی حیاتی برای چربی‌سوزی، عضله سازی و سلامت بدن است و به همین دلیل یکی خرید مکمل بدنسازی امگا اهمیت ویژه‌ای میان ورزشکاران داردامگا ۳ علاوه‌براین، از عملکرد شناختی، سلامت سیستم ایمنی و قلب، بهبود پوست، سلامت بینایی و مفاصل پشتیبانی می‌کند.

انواع آمینواسیدهای شاخه دار در داروخانه آنلاین

لوسین، ایزولوسین و والین از آمینواسیدهای شاخه‌دار هستنداین ریزمغذی‌ها در طول تمرین مصرف می‌شوند و می‌توانند باعث بهبود عملکرد ورزشکاران و تقویت بدن در دوره ریکاوری شوند.

آمینواسیدهای شاخه دار می‌توانند تجزیه علانی را کاهش دهند و به‌صورت غیرمستقیم رشد عضلات را تقویت کنندبه همین دلیل مکمل‌های حاوی آمینواسیدهای شاخه‌دار هم از مهم‌ترین مکمل‌های بدنسازی است که می‌توانید در داروخانه آنلاین دارودراگ پیدا کنید.

علاوه‌براین، افزایش انرژی، تقویت سنتز پروتئین، تقویت قدرت و افزایش پتانسیل عضلانی از دیگر کارکردهای این ریزمغذی محسوب می‌شود.

انواع گلوتامین در دارودراگ

گلوتامین یکی دیگر از آمینواسیدهای ضروری برای بدن است که در پروتئین‌ها پیدا می‌شوداین ریزمغذی از فراوان‌ترین آمینواسیدهای موجود در ماهیچه‌های اسکلتی است و نقشی حیاتی در سیستم ایمنی دارد.

گلوتامین در میان مکمل‌های بدنسازی بیشترین نقش را در کمک به ساخت توده‌های عضلانی برعهده دارداین ماده ضروری از رشد عضلات، کاهش تخریب عضلانی، سلامت روده و عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن پشتیبانی می‌کند.

اگر قصد خرید مکمل بدنسازی گلوتامین از دارودراگ دارید باید به این نکته توجه کنید که مصرف این مکمل بعد از تمرین بسیار اهمیت دارد؛ چون باعث توانایی سنتز مجدد گلیکوژن عضلانی بدون نیاز به ترشح انسولین خواهد شد.

این یعنی اگر چندین بار در هفته تمرین می‌کنید و رژیم غذایی کم‌کربوهیدرات دارید، بدنتان به زمان کوتاه‌تری برای ریکاوری نیاز خواهد داشت و سریع‌تر می‌توانید به اهداف تمرینی‌تان برسیدچه خبری بهتر از این؟

مکمل‌های بدنسازی هرگز جایگزین تغذیه مناسب نیستند، اما می‌توانند به شما کمک کنند تا زودتر به اهداف خود در تناسب اندام برسید

خرید کراتین

کراتین یکی از محبوب‌ترین ریزمغذی‌ها برای بدنسازان استخرید مکمل بدنسازی کراتین قدمت زیادی میان بدنسازان دارد و مطالعات زیادی روی اثربخشی این مکمل انجام شده است.

خبر خوب اینکه مطالعات نشان داده‌اند که مصرف مکمل کراتین عملکرد ورزشکاران را بهبود می‌بخشد و در فعالیت‌های شدید مانند وزنه‌برداری و تمرینات قدرتی، بسیار اثربخش خواهد بود.

کراتین می‌تواند به حداکثر رسیدن خروجی انرژی و قدرت کمک کند و به ورزشکاران امکان دهد که وزنه‌های سنگین‌تری را در زمان طولانی‌تری تحمل کنندهمچنین این مکمل بدنسازی به‌عنوان حجم‌دهنده سلولی عمل می‌کند و عضلات را پرتر نشان خواهد داد.

کراتین به‌صورت طبیعی به‌عنوان یکی از محصولات جانبی متابولیت‌های آمینواسید در کبد، کلیه و پانکراس پیدا می‌شودتقریبا ۹۵درصد این ریزمغذی توسط ماهیچه‌های اسکلتی به مصرف می‌رسد و پنج‌درصد باقی مانده در کبد، کلیه، مغز و بیضه‌ها ذخیره می‌شوند.

خرید ویتامین‌ها

ویتامین‌ها یکی دیگر از مهم‌ترین وجوه تغذیه‌ای هر بدنساز را تشکیل می‌دهندهمه ما برای کارکرد درست بدن به ویتامین‌ها نیاز داریم و کاهش هر کدام از آن‌ها می‌تواند باعث اختلال در عملکرد بدن و سلامت عمومی شود.

ویتامین‌ها باعث ایجاد هزاران واکنش بیوشیمیایی در بدن می‌شوند و به ثابت نگه داشتن سطح هورمون‌ها کمک می‌کننداین یعنی اگر تغذیه‌ای سرشار از ویتامین نداشته باشید و با مولتی‌ویتامین‌ها هم این کمبود را جبران نکنید، احتمالا به نتیجه دلخواهتان نخواهید رسید.

به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که حتما برای بررسی سطوح مختلف ویتامین در خونتان، آزمایش خون انجام دهید و با مشورت پزشک از مولتی ویتامین‌ها به‌عنوان مکمل بدنسازی استفاده کنید.

در آخر

در خرید مکمل‌ بدنسازی باید به این نکته توجه کنید که امروزه محصولات زیادی در بازار وجود دارند؛ اما مسئله اصلی این است که اولا مکمل را از فروشگاه‌های معتبر بخرید تا مطمئن شوید مکمل اورجینال را دریافت کرده‌اید و اینکه چیزی بخرید که واقعا موردنیاز بدنتان استبه این ترتیب خواهید توانست به حجم عضلانی موردنیازتان برسید.

ما در دارو۴دراگ مفتخر هستیم که مکمل‌های بدنسازی اصل را از بهترین برندهای جهان و با قیمت منصفانه ارائه کنیمشما می‌توانید با توجه به نیاز بدنتان، مکمل موردنظرتان را انتخاب و به سادگی یک کلیک، خرید کنید.

بدون نظر

ورود