تأیید تصاویر سی تی اسکن مهسا امینی و ادعاهای جنجالی پدرش

تأیید تصاویر سی تی اسکن مهسا امینی و ادعاهای جنجالی پدرش

خبرگزاری فارس صحت تصاویر سی تی اسکن مهسا امینی که توسط یک شبکه فارسی زبان خارج نشین منتشر شده را تأیید کرده است.

روز گذشته، شبکه ایران اینترنشنال تصاویری از سی تی اسکن مهسا امینی منتشر کرد و مدعی شد این تصاویر نشانگر شکستگی جمجمه، خون‌ ریزی و اِدِم مغزی هستند.

خبرگزاری فارس در مطلبی به این خبر واکنش نشان داده که به شرح زیر است:

با اینکه در ابتدا تصور می شد این تصاویر به مانند بسیاری از اخبار این رسانه سعودی جعلی باشد اما پیگیری های خبرنگار فارس از مراجع ذیربط نشان داد تصاویر سیتی اسکن منتشر شده مربوط به مرحوم مهسا امینی است.

برای بررسی علمی این موضوع با تعدادی از پزشکان مغز و اعصاب و رادیولوژیست گفت‌وگو کردیم تا به صورت علمی این موضوع را بررسی کنیم. این متخصصان معتقدند بررسی‌های سی تی اسکن بیمارستان نشان می‌دهد هیچ شواهدی از ضربه به سر و خونریزی در این تصاویر به چشم نمی‌خورد.

یک متخصص جراحی مغز و اعصاب به خبرنگار ما گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیمار در گذشته جراحی در ناحیه سر انجام داده است اما براساس شواهد موجود از روی سی‌تی‌اسکن نمی‌توان فهمید که جراحی دقیقاً مربوط به چند سال قبل است.همچنین شواهد کرانیتومی فرونتوتمپورال قبلی همراه با آتروفی مختصر عضلانی و تغییرات بافت نرم در محل جراحی بیمار مشهود است.

یکی دیگر از پزشکان مغز و اعصاب نیز جراحی تومور بیمار را تایید می‌کند. به گفته این متخصص مغز و اعصاب متاسفانه برخی از افراد با دیدن تصاویر ناقص سی تی اسکن درفضای مجازی اقدام به اعلام نظر کرده‌اند اما واقعیت این است که در تصاویر کامل اثری از شکستگی نیست و این رسانه سعودی تصاویر را از زاویه‌ای منتشر کرده است که شکستگی به نظر برسد.

برای بررسی دقیق‌تر موضوع با یکی دیگر از پزشکان نیز گفت‌وگو کردیم که این متخصص مغز و اعصاب در این خصوص به فارس می‌گوید: بیمار در گذشته جراحی سر انجام داده و بخشی از تومور در ناحیه سوپراسلار باقی مانده است. بررسی بیشتر سی تی اسکن بیانگر این است که با توجه به نوع جراحی انجام شده در این ناحیه وقوع دیابت بی‌مزه در بیمار دور از انتظار نیست و با توجه به آتروفی لوب فرونتال راست احتمال صرع را نمی‌توان برای بیمار رد کرد هرچند اساساً تشخیص صرع یا دیابت بی‌مزه با سی‌تی‌اسکن مقدور نیست.

برای بررسی وضعیت ریه بیمار نیز با تخصص رادیولوژی گفت‌وگو کردیم که وی توضیح می‌دهد: در سی‌تی‌اسکن ریه شواهد کانتیوژن یا له شدگی بافت ریه مشاهده می‌شود که پس از «سی پی آر» رخ می‌دهد و ممکن است در هر بیماری رخ دهد و این موضوع غیرطبیعی نیست.

علاوه بر سی‌تی‌اسکن فوق در عصر ۲۳ شهریور انجام شده چند گرافی پرتابل مربوط به روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور نیز از ایشان گرفته شده که برخلاف ادعای بعضی رسانه‌ها نشان می‌دهد وی طی این مدت زنده بوده است.

ادعاهای جنجالی پدر مهسا امینی

امجد امینی، پدر مهسا امینی در مصاحبه ای با رسانه داخلی رویداد ۲۴، مدعی برخورد فیزیکی با دخترش در خودروی گشت ارشاد و همچنین مشاهده ی کبودی بر روی بدن وی در بیمارستان شده است.

امجد امینی همچنین مدعی شده پس از بیهوش شدن دخترش او را بدون هیچ همراهی به بیمارستان انتقال داده بودند و اگر برادرش او را پیدا نکرده بود هرگز نمی توانستند دختر خود را پیدا کنند.

پدر مهسا امینی در بخش دیگری از ادعاهای خود گفته فیلم های منتشر شده از این حادثه سانسور شده هستند و در انتقال دخترش به بیمارستان تعلل شده بود. به ادعای او، خانواده ی امینی برای دفن شبانه ی پیکر دخترشان تحت فشار قرار گرفته بودند.

پدر مهسا امینی تأکید کرده پوشش دخترش مشکلی نداشته و به هیچ بیماری ای نیز مبتلا نبوده است.

انتقاد تند نماینده مجلس از مرگ مهسا امینی روی آنتن زنده

مسعود پزشکیان نماینده مجلس از عملکرد مسئولین در رابطه با ماجرای مرگ مهسا امینی روی آنتن زنده تلویزیون به تندی انتقاد کرد و خواستار شفاف سازی آن ها درمورد این اتفاق شد.

واکنش سازمان ملل به مرگ مهسا امینی

دفتر سازمان ملل در تهران با انتشار پیامی در صفحه ی اینستاگرام خود درگذشت مهسا امینی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «دفتر سازمان ملل در تهران از درگذشت خانم مهسا امینی عمیقا متاثر است و به خانواده و عزیزان ایشان از صمیم قلب تسلیت می‌گوید.»

واکنش هنرمندان خارجی به مرگ مهسا امینی

شارون استون، بازیگر مشهور هالیوود با انتشار یک استوری به حادثه ی مرگ مهسا امینی واکنش نشان داد.

نورگل یشیلچای، بازیگر مشهور اهل ترکیه در واکنش به مرگ مهسا امینی در توییتر خود نوشت: «مهسا امینی، بیچاره آن دختر کوچک، بیچاره زنان در تمام دنیا.»

جی. کی. رولینگ، نویسنده ی کتاب «هری پاتر» هم با هشتگ مهسا امینی، در توییتر خود از وی یاد کرد و با اشاره به اعتراضات زنان ایرانی به این حادثه نوشت: «شجاعت واقعی این شکلی است.»

شکسته شدن رکورد توییتر فارسی با هشتگ ‎مهسا امینی

مرگ مهسا امینی واکنش‌ های زیادی در داخلی ایران و در سطح جهانی بە دنبال داشتە است. هشتگ مهسا امینی به طور مرتب در شبکه اجتماعی توییتر رکورد می‌ شکند و برای چند روز متوالی در چند کشور ترند اول بودە است.

این هشتگ در حال حاضر بیش از ۵ میلیون بار مورد استفادە قرار گرفتە است.

هشتگ‌های «ایران، حجاب و مهسا امینی» هم به انگلیسی صدها هزار بار توسط کاربران غیر ایرانی توییتر مورد استفادە قرار گرفتە اند.

 

بیشتر بخوانید:

انتشار ویدیویی جدید از حضور مهسا امینی در ساختمان وزرا و تلاش برای احیای او + ویدیو

۱۴ نظر

ورود

  • عمید شهریور ۲۹, ۱۴۰۱

    شارون استون از اون سر دنیا درحالیکه کنار استخر در ویلای خصوصیش لم داده بود گفته بیچاره زنان در تمام دنیا! آره دیگه از بس دنیا مردسالاره، زنان در تمام دنیا دارند عذاب میکشند و مردان مشغول عشق و حالند. فقط موندم توی این دنیای مردسالار که لابد همه حکومتها فکر و ذکرشون آسایش و رفاه مردان و آزار و اذیت زنانه چرا آمار بی خانمانی، مرگ و میر، نقص عضو، افسردگی، خودکشی، قتل‌ به دست همسر و … در مردان اینقدر بیشتر از زنانه؟ چرا وقتی یک پسر جوون مثل مهرداد سپهری که پلیس به تیرک بسته بودش و بهش اسپری فلفل زده بود و در همون وضعیت جونش رو از دست داد حتی دربون سازمان ملل به یادش یک بادگلو هم نداد؟ چرا در مورد مرگ پسران جوونی که در اعتراضات گذشته کشته شدند نهایت عکس العمل جامعه جهانی یک ابراز نگرانی بود؟ در مورد پسران جوونی که به زور به سربازی برده شدند و جونشون رو از دست دادن هیچکس پروفایلش رو سیاه نکرد؟ هیچکس نگفت بیچاره مردان در تمام دنیا! ظاهرا دنیا درد و رنج و مرگ و میر رو برای مردان طبیعی می دونه و شاید اینها رو هم جزو امتیازات مردسالارانه شون به حساب میاره.

  • امیر شهریور ۲۹, ۱۴۰۱

    یکی از دوستان حرف خیلی زیبایی بهم زد؛ گفت:
    به نظرت چرا آمریکا جزو ده تا کشور خطرناکه جهان برای زنانه (رویترز) ولی همه به عنوان ته خوشبختی بهش نگاه می کنند؟
    چرا آمریکا بیشترین تعداد زندانیان جهان رو داره و دو میلیون زندانی داره (یک پنجم زندانیان جهان آمریکایی اند) و مجموع زندانی هاش از مجموع چین و روسیه هم بیشتره (بر پایه آمار دادگستری ایالات متحده) ولی مردم فکر می کنند اونجا بهشته؟
    در واقع سیاست گذاری بلوک غرب اینجوریه که مردم خودش رو خنثی کرده! مردم خودش رو به گند هاشون عادت داده و مثلا موقع مرگ جرج فلوید اکثریت مردم آمریکا واکنش خنثی داشتند و می گفتن این هم یه لینچ شده دیگه! این هم یکی دیگر از میلیون ها کشته شده توسط تبعیض سیستماتیک.
    اما سیستم پروپاگاندای غرب مردم کشور های دیگه رو به شدت واکنش پذیر می کنه و الان می بینیم یه توهم توطئه ی قتل مرحومه امینی (که با شواهد مختلف و منطق های عقلی انکار شده) چقدر طرفدار پیدا کرده و چقدر مردم تحت تاثیر قرار گرفتن!
    و این وسط تازه کلی اسکی روی شن و خاک هم داریم!
    مجاهدین خلقی که ۱۷/۰۰۰ مهسا امینی رو پیش از به دنیا اومدن مرحومه ی امینی ترور کردن؛ حالا حرف از حقوق بشر می زنن؟
    فمینیست هایی که فقط توی آمریکا ۶۰/۰۰۰/۰۰۰ مهسا امینی رو توی رحم مادر زدن کشتن (به کدامین گناه؟!) الان حرف از حقوق بشر می زنن؟
    اون آمریکای بی شرفی که با بمباران اتمی ژاپن صد ها هزار مهسا امینی رو در جا زد کشت؛ با جنگ افروزی میلیون ها مهسا امینی رو کشت؛ با فمینیست صد ها میلیون مهسا امینی رو توی رحم مادر کشت؛ الان از حقوق بشر میگه؟
    وا مصیبتا! وا مصیبتا! وا مصیبتا!
    #مرگ بر پروپاگاندا
    #غرب وحشی
    #ابوغریب زندانی به وسعت آمریکا
    #ادوارد اسنودن، تنها ابرقهرمان آمریکایی جهان

    • ایران شهریور ۲۹, ۱۴۰۱

      امیر سایبری . صد در صد مطمئن بودم میای اینجا و حرف از غرب و آمریکا میزنی . شرفت رو مفت فروختی . آخه مرتیکه هنوز داری دفاع میکنی ؟!!!

      • امیر شهریور ۲۹, ۱۴۰۱

        یه بار ادوارد اسنودن گفت: یه چند بار از کامپیوتر های سیا برای ویرایش ویکی پدیا استفاده کردیم.
        سایبری یعنی شما، که برای توی سیا کامپیوتر می خرن؛ اینترنت می خرن؛ پولتم میدن تا بری ویکی پدیا رو اصلاح کنی.
        نه من بدبخت که کل دلخوشیم اینه که بیام توی روزیاتو یه کم بحث کنم و بذارم دیگران عقایدم رو به چالش بکشن.

    • h شهریور ۲۹, ۱۴۰۱

      هموطن عزیز. تو غرب سیاست مداراها وعده بهشت به مردم نمیدن. کار و معاش رو براشون مقدس جلوه نمیدن. اینجا از روز اول وعده بهشت دادن و دنیا رو برای مردم ما جهنم کردن.
      کجای دنیا دختر بیگناهی رو برای موهاش دستگیر میکنن و جنازه ش رو تحویل میدن.؟؟؟ اینجا مرگ رو برای همه عادی کردن. بجای شادی و امید به زندگی شعار مرگ بر این و اون و عزا و ماتم رو عادی کردن برای مردم. خشم مردم رو اینروزها میبینی به هر بهانه یی.
      آمریکا بده ولی چرا همه میخوان برای زندگی و مهاجرت برن اونجا؟
      اصلا آمریکا بد. این توجیه کننده جنایت ها در کشور خودمون نیست که چون اون زده کشته ما هم زدیم کشتیم.
      هرکسی تو ایران توسط حکومت کشته میشه شما میگین طرفدار غرب و دشمن بود. اما اگه تو آمریکا کشته بشه میگین با مظلومیت کشته شد. این قضاوت متعصبانه است که منطق درش نیست.
      آمریکا بمب اتم انداخته تو ژاپن ،خیلی هم غلط کرده، اما بگو ژاپن میلیونها بیگناه تو جنگ جهانی دوم کشته . قضاوت میکنی دو روی دعوا رو ببین حاجی.
      آمریکا تروریست ها رو برده ابوغریب ، اینجا هم کهریزک و اوین داریم.
      حداقل سیاست مدارهای اونجا وعده هایی که میدن رو عمل میکنن و اگه عملی نشد با انتخابات مردم کنار میرن. اینجا مسئولان چهل و چند ساله کشور ثروتمند ما رو با این همه نعمت، به خشکی و قحطی و بیکاری و تحریم کشوندن ولی باز از این پست به اون پست ترفیع میگیرن. اینجااصلا نظر مردم اهمیت نداره. مردم ما در سیاست های خرد و کلان تصمیم گیرنده نیستن.
      در آخر بگم این همه حرفهایی که گفتی دلیلش اینه که خوب میدونی ظلم شده به مردم ، اما جواب منطقی نداری فقط تعصب داری به ایدئولوژی خودت و حرفات همه فرا افکنی هست. خجالت میکشی از رفتار مسئولان کشور اما غرورت اجازه نمیده سیاست هاشون رو نقد کنی.

      • امیر شهریور ۲۹, ۱۴۰۱

        شما جوابم رو دادین جواب جوابتون رو هم بگیرید؟
        یک: خشکی و قحطی هیچ ربطی به مسئولین ایران نداره؛ درسته که سر ارومیه گند ها زدند؛ اما شما ببین که پارسال توی اروپا سیل اومد؛ امسال اول به حدی گرما شدید شد که فقط تو انگلیس هزار نفر در اثر گرما فوت کردند بعد تازه یهو سیل اومد و کلی آدم دیگه کشته شدند!
        گرما، قحطی، تغییرات اقلیمی، سیل، زلزله و … همه ی اینها جهانی هست. چین و روسیه و آمریکا و اروپا و ژاپن و… (یعنی عملا کل قدرقدرت های جهان) هم دارن سرش میرن هوا! کل جهان دارن میرن هوا! ایران نره هوا؟! ایران جزو جهان نیست نکنه؟ با این حال بنده باز هم تاکید می کنم مسئولین ایران هم به طبیعت ایران گند ها زدند؛ یه نمونه ی دم دستی، دریاچه ارومیه هست.
        دو: آمار خودکشی در کره شمالی ۴۴ در صد هزار نفر هست؛ در کره جنوبی ۳۸ در صد هزار و در ژاپن ۳۴ در صد هزار. بنده لحظه ای منکر حجم مزخرف بودن کره شمالی نیستم و من اصلا غلط بکنم از ملحدانی دفاع کنم که به زور سعی در ایجاد الحاد در ذهن مردم خودشون دارند ولی شما هم فکر نکن فقط مسئولین ایرانن که “به جای شادی و امید زندگی مردم رو عزا و ماتم کردن” بین پیشرفتگی فوق العاده ژاپن و مزخرفی بی نهایت کره شمالی ۱۰ تا خودکشی (در صد هزار نفر) فاصله ست.
        در ضمن؛ بار ها گفتم و باز هم میگم:
        شرافت کامل، مرده؛ دیگه هیچ جای جهان شما بهترین پیدا نمی کنی؛ تنها کاری که میتونی بکنی اینه که سراغ بدترین نری!
        جمهوری اسلامی طبق آمار های عفو بین الملل دو سه هزار نفر رو کشته؛
        پهلوی که هیچ آمار دقیقی ازش در دست نیست؛ از چند هزار تا ده میلیون (با احتساب اون قحطی وحشتناکی که در دورانشون ۹ میلیون ایرانی رو به کشتن داد و ایران رو ویران ساخت.) میگن! شما همون چند هزار بگیر اصلا.
        آل سعود و همچنین قوم جهود هر یک بیش از ده هزار نفر رو زدن کشتن!
        آلبانی نشین ها که فقط، ترور هاشون ۱۷ هزار تاست!
        ملکه ی پیر مرده ی بریتانیا تو دوران حیاتش سبب مرگ پنج میلیون نفر شد! آلمانی ها از جنگ جهانی اول تا الان بیش از ده میلیون نفر رو زدن کشتن! کمونیست های چین و شوروی رو هم بیش از پانزده بیست میلیون نفر رو زدن کشتن!
        فمینیست جماعت که خودش رو داره برای عدالت برای مرحومه مهسا امینی جر واجر می کنه (البته باز هم تاکید می کنم ایشون به مرگ طبیعی فوت شده اند) ده ها میلیون کودک رو کشته؛ ده ها میلیون مهسا امینی!
        لیبرال هم که دیگه نگم براتون! آخ آخ. نگم براتون که گناهان فمینیست، صهیونیست، تکفیری و اعمالش در جنگ جهانی دوم و بقیه جنگ ها و… همه ی اینها به پاش پیچیدن! با افتخار صد ها میلیون رو زده کشته و خمی به ابرو نیاورده!
        بین بد (جمهوری اسلامی)، بدتر (پهلوی، آل سعود، قوم جهود، بریتانیا، آلمان، کمونیست های چین و شوروی) و بدترین (لیبرال بی شرف؛ آمریکای بی پدر و مادر) قطعا بد بهترین گزینه برای همگانه.
        حداقل دستش به اندازه بقیه به خون آغشته نیست.
        و میدونی چیه؟ متاسفانه جون آدم ها ذره ای برای هیچ کدومتون اهمیت نداره؛ این ها صرفا براتون یه عدده که حتی حاضر نمیشید قبولشون کنید! شما ها فقط دنبال اهدافتونید؛ باشه من سایبری! ولی شما چی؟ شما سایبری سیا، موساد و…¹
        پی نوشت: ¹ یک بار ادوارد اسنودن افشاسازی کرد که از کامپیوتر های سیا برای ویرایش مقاله جنگ عراق در ویکی پدیا استفاده شده است! رئیس ویکی پدیا هم از ترس اینکه سرش نره تو گونی؛ فقط گفت: این خیلی کار بدی بود!?‍♂️?
        خدا وکیلی پول مردم جهان رو میرن صرف چه مسخره بازی های بچه گانه ی حال بهم زنی می کنند.

        • ایران شهریور ۳۰, ۱۴۰۱

          یعنی کامنت های امیر سایبری رو میخونم خندم میگیره . یه آدم چقدر میتونه کوته فکر باشه واقعا . هر چی هم بهش میگیم در جواب میگه غرب و آمریکا و انگلیس و … هم بد تر از این کار رو کرده . شما که سایبری هستی در این شکی نیست . انسانیتت رو مفت فروختی که داری دفاع میکنی . بزار این بلا سر دختر خودت هم بیاد ، اون موقع همین ملت ازت دفاع میکنن با اینکه اینقدر منفور هستی

          • امیر شهریور ۳۰, ۱۴۰۱

            کاترین (کیتی) جنُویز، (به انگلیسی: Catherine (“Kitty”) Genovese)، (ژوئیه ۱۹۳۵–۱۳ مارس ۱۹۶۴) زنی بود که در ۱۳ مارس ۱۹۶۴ در نزدیکی خانه خود در شهر نیویورک توسط وینستون موسِلی به‌طرز بی‌رحمانه‌ای کشته شد. او در حالی‌که اواخر شب به خانه‌اش برمی‌گشت، مورد حمله و تجاوز قرار گرفت. ۳۸ نفر شاهد قتل او بودند، اما با وجود آن‌که نزدیک به نیم‌ساعت در خیابان فریاد می‌زد، هیچ‌کس به کمک او نرفت.
            من روی دوست های حزب اللهی و بسیجی و سایبری و ساندیسی خودم بیشتر حساب باز می کنم تا لیبرال هایی مثل تو.
            سایبری سیا چه خبرا از کار امروز؟
            کدوم مقاله ویکی پدیا رو ویرایش می زنی؟

    • حسین شهریور ۲۹, ۱۴۰۱

      حرف مفتی که روز های قبل هم زدی!
      صداسیما و پروپاگاندای اون که خودشون رو برای یک سیاه پوست فیلم های مستهجن ماه ها پاره کردن حالا در برابر کشته شدن دختر ۲۲ ساله بی گناه ایرانی ساکت هستن!
      اون صداسیما دروغ گو دیگه نیومد بگه که دولت آمریکا ۲۷ میلیون دلار بابت جرج فلوید ۴۷ ساله به خانوادش خسارت داده!
      توی همون آمریکا اگر معروف ترین بازیگر هالیوود هم طرف باشه اگر تجاوز کنه به شدت محکوم میشه و علاوه بر زندان تمام شهرت و ثروتش رو یک شبه از دست میده
      ولی ایران چی؟ اولش که سی تی اسکن مغز دختره منتشر شده بود میگن نه حتما فیکه بعد که دیدن درسته میگن آره درسته ولی فلان پزشک مطلع میگه این نشانه ضربه مغزی نیست و فلانه
      دقیقا مثل قضیه هواپیما اوکراینی سه روز تمام صداسیما و پروپاگاندا اون گفتن موشک نخورده همه گفتن خورده آخر سر اومدن گفتن آره موشک خورده ولی عمدی نبود! اینهمه دروغ گویی و لاپوشانی در همه جای دنیا قفله

      • علی شهریور ۲۹, ۱۴۰۱

        دوست عزیز جو نگریدت.
        تجاوز به زنان در غرب برخلاف ایران و کشور های جهان سوم، فوق العاده چیز عادی ای هست؛
        یه بار رویترز میاد میگه: آمریکا دهمین کشور خطرناک جهان برای زن هاست و هر ۱۵ ثانیه یک دچار خشونت خانگی میشه و در اکثر شرکت ها، مدارس و مکان های عمومی رفتار هایی نظیر دست.مالی، لقب جنسی و… انجام میشه.
        یه بار بی بی سی میاد میگه: به اکثریت زنان بریتانیا در ندارس، مترو ها، سواحل و… تجاوز شده است.
        یه بار یورونیوز میاد میگه: هر روز ۴ الی ۶ زن قربانی تجاوز جنسی در اسپانیا می شوند.
        این رسانه ها اکثر اخبارشون پروپاگاندا هست؛ اما گاهی از دستشون چیز هایی در میره و همگی مثل یک پازل عمل می کنند. پازلی نفرت انگیز که هر چه بیشتر کامل می شود انزجار آدم از فمینیست، لیبرالیست و… را بیشتر می کند.
        حالا هی به امنیت ایران بخندید!
        شما ها حقتونه مثل بریتانیا به تمامی نوامیستون تجاوز جنسی بشه و مثل اسپانیا اکثر متجاوزین از تجاوز تبرئه باشن!
        یورونیوز انگلیسی: دادگاهی در اسپانیا، تجاوز گروهی چند مرد به یک دختر ۱۴ ساله بیهوش شده را تبرئه کرد!
        لیاقت شما ها همینه و بس.

        • حسین شهریور ۳۰, ۱۴۰۱

          میشه اینقدر حرف الکی نزنید؟؟
          تجاوز امری عادی به قول شما محسوب میشه جرمش و جزا اون چی در آمریکا عادی مگه نیست؟
          آمار آمریکا درست اونجا به قول شما هر ۱۵ ثانیه نه اصلا هر یک ثانیه داره خشونت خانگی علیه زنان اتفاق نیفته.
          ایران چی آمارش چیه؟ اصلا توی کشوری مثل ایران آمار تجاوز میاد بیرون که شما میگی چون حجاب اجباری هست آمار ایران پایینه؟
          میشه توی ایران به راحتی همون آمریکا که میگی تجاوز رو ثابت کرد؟ تجاوز در آمریکا دست زدن به هر جای بدن بدون رضایت شخصی هم میشه خب همین یه مورد رو در ایران حساب کنند روزی بارها بارها خواهد بود و همون گشت ارشاد مرد نامحرم به بدن زن دست میزنه تا اونو داخل ون کنه
          وقتی میگی هر ۱۵ ثانیه داره خشونت خانگی رخ میده یعنی بر اساس یه اثباتی درامریکا آمار دادن
          همین ایران با وجود فضای بسته رسانه ها توی همین یکی دو هفته کلی خبر تجاوز اونم به دختر زیر ۱۸ سال توسط معلم ۵۷ ساله و اون پسر ۱۶ ساله که کشته شد اومده بیرون.
          پس وقتی آما دقیقی از ایران نداری خواهشا مقایسه نکن و با فرض غلط نتیجه غلط هم نگیر

          • علی شهریور ۳۰, ۱۴۰۱

            میدونی بزرگ ترین بدبختی دنیا چیه؟
            غرب زدگی.
            غرب داره با تمام وجود زشتی هاش رو نعره می کشه و شما کوری! دور از جان روشن دلان عزیز.
            اومدی میگی تو دو هفته تو تا متجاوز تو ایران شناسایی شدن؛ همین؟! همین؟!؟!؟!
            توی بریتانیایی دختره تو جنبش می تو اومده میگه: من ممکنه توی مدرسه تا یازده بار مورد تعرض جنسی قرار بگیرم. یازده بار!!!!!
            حالا می فهمی تفکیک جنسیتی برا چیه؟
            نه؟
            خیلی خب؛ اکثریت زنان بریتانیا و آمریکا میگن توی مکان های عمومی تعرض جنسی رو داشتن؛ یهو یه حرکتی؛ یهو یه کاری. هنوزم قبول نداری؟ لعنت بهت.
            مهسا امینی رو هنوز میشناسی؟ فکر کن گشت ارشاد جلوی مردم بهش تجاوز می کرد. تا سر حد مرگ کتکش می زد و همونجا جلوی چشم همه با یه چاقو می کشتش. چه احساسی بهت دست میداد؟
            مرحومه کیتی جنویز توی یه شب آمریکایی
            موقع بازگشت به خانش مورد حمله و تجاوز قرار گرفت؛ با اینکه نیم ساعت در خیابان فریاد می زد؛ با اینکه سی و هشت نفر شاهد آن ماجرا بودند؛ هیچ کس به کمکش نرفت و دست آخر کشته شد.
            به آمریکایی ها هیچ حسی دست نداد.
            بی تفاوتی. بی مسئولیتی.
            و اگه من ساندیس خور؛ من بسیجی؛ من سایبری؛ من سپاهی؛ من حزب اللهی؛ من… بودم؛ امثال من بودن؛ میذاشتیم اون یارو با کیتی جوینز کارا بکنه؟
            این تفاوت اینجا و اونجاست؛
            اونجا تجاوز اینقدر عادیه که یکی از سی و هشت نفر پا پیش نمیذاره؛ اینجا اینقدر نیمه برهنگی تابو عه که پا پیش میذاریم؛
            شبکه خبری اسپانیا: در سواحل کاملا برهنه اسپانیا روزانه یک تجاوز رخ می دهد؛
            خب مرض دارید،
            روانتون پریشه؟
            عقل ندارید؟
            فازتون چیه کاملا برهنه میرید اونجا؟
            مردش که هیچی؛ زن همجنس گراش هم بهتون نظر پیدا می کنه.
            حجاب اجباری و تفکیک جنسیتی نیازه؛ تا آدم ها از حیوان پست تر نشوند.
            یه بار چون مرض داره لخت مادرزاد میره تو ساحل؛ تجاوز شده بهش میاد.
            یه بار تو مدارس تا یازده بار بهش تعرض جنسی می کنند.
            یه بار هم جلوی چشم ۳۸ نفر وسط خیابون به یه دختر تجاوز میشه و هیچ کسی واکنشی نشون نمیده؛
            احتمالا حضار لعنتی، متجاوز رو هم تشویق می کردن و براش سوت و کف و هورا می زدند‌

  • حامد شهریور ۳۰, ۱۴۰۱

    ساندیس خورا توی این سایت خیلی پر فعالیتن
    حال بهم زن شده بخش کامنت ها

  • ایران شهریور ۳۰, ۱۴۰۱

    من هر چی میگم ، امیر سایبری میگه آمریکا و غرب . اصلا آمریکا جنایتکار . اصلا آمریکا گاو . آمریکا نفهم . من میگم از ظالم دفاع نکن ، میگه آمریکا اینجور و اونجور . تویی که نمیخوای بفهمی ، بحث کردن باهات ، توهین به شعور خودمه .