گم شدن آپاندیس یک زن در بدنش؛ ماجرایی که پزشکان را متحیر کرد

گم شدن آپاندیس یک زن در بدنش؛ ماجرایی که پزشکان را متحیر کرد

زنی به نام سیارا از ادعای پزشک خود شوکه شد زیرا آپاندیس او در سی تی اسکن دیده نشد! با وجود اینکه این زن معتقد است “همیشه” آپاندیس داشته است.

او در شبکه اجتماعی تیک تاک تا به امروز بیش از ۱.۴ میلیون دنبال کننده دارد و در پست های اخیر خود این مصیبت تکان دهنده را توضیح داده است.

سیارا به شوخی گفت در حالی که از درد شدید رنج می برد به بیمارستان مراجعه کرد اما پزشکان و او در حیرت ماندند که آپاندیس او کجا رفته است. او توضیح داد:

«من کمی در سمت راستم درد گزگز داشتم، اما فکر کردم کیست است و شخصی به او گفت که آنجا آپاندیس است و باید برود معاینه شود.»

او با خودش فکر کرد که بد نیست به پزشک مراجعه کند و معاینه شود. اما صبح روز بعد که از خواب بیدار می شود، حالش بد می شود. بنابراین، به بیمارستان می رود. دکتر می گوید به نظر می‌رسد مشکل از آپاندیسیت است.

پزشک گفت:

«ما ابتدا یک سی‌تی‌اسکن و سپس یک سونوگرافی برای بررسی یک سری چیزها انجام می‌دهیم».

هنگامی که سیارا تحت اسکن قرار گرفت، توضیح داد که دکتر به او گفت چیزهایی را کشف کرده‌اند. اما انتظار اخباری که می خواست بشنود را نداشت.

او توضیح داد:

«[دکتر] گفت اول از همه آپاندیس شما در سی تی اسکن ظاهر نشد و من گفتم پس کجاست؟ چرا ما بیشتر نگران این نیستیم؟»

اگرچه سیارا نگران بود، اما دکتر به او اطمینان داد که از آنجایی که هیچ التهابی برای جایی که آپاندیس باید باشد وجود ندارد، آنها هیچ نگرانی ندارند.

بدون در نظر گرفتن این موضوع، او گفت:

«من دوست ندارم نمی دانم چگونه آپاندیس من از بین رفته است. من همیشه آپاندیس داشته ام.»

آپاندیس کجا رفت؟

حالا سوال مهمی که یک کاربر از سیارا پرسید این بود:

«آیا هنوز هم خبری از آپاندیس نیست یا پزشکان توانستند آن را پیدا کردند؟»

سیارا گفت:

«پزشک می گوید خوب است که هیچ التهابی در جایی که باید باشد وجود ندارد، بنابراین، این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم. اما اساساً نمی‌توانیم آن را پیدا کنیم، بنابراین نمی‌دانیم آپاندیس شما کجا رفته است. هر چند در سونوگرافی مشخص شد شما چند کیست روی تخمدان های خود دارید. شما یک کیست به اندازه یک سکه کوچک دارید و سراسر ناحیه لگن شما را مایعی فراگرفته است؛ به این معنی که احتمال دارد یکی از کیست ها ترکیده باشد.

این پزشک افزود:

«جالب اینجاست که تکنسین سونوگرافی متوجه یک نقطه در ریه راست شما شد. اما تعداد گلبول های سفید خون شما خوب است، بنابراین ما نگران نیستیم.» «جالب اینجاست که تکنسین سونوگرافی متوجه یک نقطه در ریه راست شما شد. اما تعداد گلبول های سفید خون شما خوب است، بنابراین ما نگران نیستیم.»

«جالب اینجاست که تکنسین سونوگرافی متوجه یک نقطه در ریه راست شما شد. اما تعداد گلبول های سفید خون شما خوب است، بنابراین ما نگران نیستیم.»

برخی از کاربران در زیر پست او نظراتی نوشتند و اعتقاد داشتند آنها نیز همین درد و مشکل را داشتند و آپاندیسیت آنها نیز مشخص نبوده است اما پزشک در نهایت با تجویز داروی مسکن درد آنها را ساکت کرده است. اما همچنان هم خبری از آپاندیسیت نیست.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

هر آن چه که باید در مورد بیماری آپاندیسیت بدانید

شهری در جنوبگان که اهالی‌اش برای زندگی در آنجا مجبورند آپاندیس‌شان را بردارند!

منبع: mirror
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود