قطع سخنرانی مداح معروف درباره حجاب در صدا و سیما + ویدیو

قطع سخنرانی مداح معروف درباره حجاب در صدا و سیما + ویدیو

حاج محمود کریمی مداح شناخته شده در جشنی که روز گذشته (جمعه ۲۲ مهر) به مناسبت میلاد پیامبر در میدان ولیعصر (عج) برگزار شد حرف‌هایی درباره حجاب زد که واکنش برانگیز شد. این سخنرانی که به صورت زنده از صدا و سیما در حال پخش بود سریعا قطع شد.

حاج محمود کریمی، مداح اهل بیت در جشن میلاد پیامبر اکرم و امام جعفر صادق (ع) که عصر دیروز در میدان ولیعصر تهران برگزار شد جمله ‌ای درباره بدحجابی گفت که واکنش برانگیز شد. او گفت به من می‌گویند زنانی به هیئت می ‌آیند که موهایشان بیرون است، به آنها می‌ گویم چه کار دارید، این‌ها به خانه امام حسین آمده‌ اند. زمانی که این جمله با تشویق و استقبال حاضران در مراسم همراه شد، تلویزیون سریعا ارتباط مستقیم با مراسم را قطع کرد!

واکنش عجیب صدا و سیما به سخنان حاج محمود کریمی درباره بدحجابی + ویدیو

قطع سخنرانی محمود کریمی از سوی صدا و سیما با واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی همراه شد.

محمود کریمی در این مراسم گفت: «در موضع بی‌ حجابی یک قدم هم فراتر از رهبر انقلاب نرفتم. در هیئت می‌ گویند زنان می‌ آیند و موهایشان بیرون است. می‌ گویم چه کار دارید، این‌ها به در خانه امام حسین آمده‌ اند. من بدحجابی را دوست ندارم اما این‌ها مهمانند و در این جبهه و در این کشور هستند.»

حاج محمود کریمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برخی مسئولین انتقاد کرد و از مسئولین کارنابلد خواست کنار بروند. او گفت: «آقایان مسئولین! فردا هرکس کاری بلد نیست، البته مسئولین ارشد یعنی رئیس دولت و این‌ها را عرض نمی‌ کنم، مسئولین و مدیران میانی که خیلی‌هایشان کار بلد نیستند، بگذارید کاربلدها و کسانی که دلشان با مردم است کارشان را انجام بدهند.» او در اینجا طعنه‌ای هم به دولت قبلی زد و گفت: «مسئولین دوره قبل که کلا کار بلد نبودند.»

بیشتر بخوانید:

روضه خوانی جنجالی محمود کریمی در مورد تخته نرد و قمار و توضیحاتش درباره آن

کنایه سریال جیران به محمود کریمی مداح معروف + ویدئو

مطالب مرتبط
۷ نظر

ورود

  • HH مهر ۲۳, ۱۴۰۱

    از صدا و سیما انتظار درک خاصی نمیره. پس کاملا طبیعیه نفهم بازی در بیاره و اصل موضوع رو نگیره.

  • PH مهر ۲۳, ۱۴۰۱

    صدا سیما پر شده از جاسووس و نفوذی
    بیشتر سلبریتی ها و فوتبالیست های بی سواد رو همین صدا سیما برا مردم گنده کرده

  • حامد مهر ۲۴, ۱۴۰۱

    خیلی بی همه چیزی روزیاتو
    نظرات این سایبری های بی شرف رو تایید میکنی نظرات مارو حذف؟
    اگر پاسخ مارو حذف میکنی باید نظر اصلی رو هم حذف کنی
    این اصول اولیه برخورد با کامنت هاس
    این رو من نباید یادتون بدم

    • حسین علی پناهی مهر ۲۴, ۱۴۰۱

      دوست عزیز کامنت های حاوی توهین و الفاظ رکیک و صحبت های در تضاد با قوانین رسانه ای ایران به ناچار حذف می شوند. ما یک سری قوانین رو در تایید کامنت ها چه اخلاقاً و چه قانوناً باید رعایت کنیم که متاسفانه از هر دو طرف هست. ما صرفا کامنت های یک طرف رو حذف نمی کنیم

      • H مهر ۲۵, ۱۴۰۱

        بزرگوار، من در کامنت هام هیچ واژه رکیک و زشتی بکار نمیبرم، جز اینکه عین اون واژه از طرف دوستان سایبری شما بیان بشه. اما متنم منتشر نمیشه.
        وقتی میفرمایید در تضاد با قوانین، همون خودسانسوری و عافیت طلبی شماست. همون قوانینی که اکثریت مردم باهاش مخالف هستن و بخاطرش اعتراض میکنند و کشته میشن .درک میکنم محدودیت های شما رو. اما اینکه فحاشی ها و توهین های سایبری ها رو عینا منتشر کنید و کامنت های مخالف اونها رو اصلا نشر ندید مصداق حمایت از قشریست که جز حمایت و ماله کشی از ظلم و ظالم منطق دیگه یی ندارن. لااقل دکمه لایک و دیسلایک بزارید تا معلوم بشه تفکرشون چقدر خریدار داره.

    • رحیم مهر ۲۴, ۱۴۰۱

      حالا چرا فکر می کنی حرفهات برای بقیه ارزشی داره که روزیاتو وظیفه داشته باشه کامنتهات رو تایید کنه؟ غیر از فحش و ناسزا گفتن مگه حرف دیگه ای هم داری؟ زیر هر پست روزیاتو رو ببینی یک “حامد” هست که یک چرتی گفته باشه. اگر همه این “حامد”ها یک نفر باشند که عمیقا براش احساس تاسف می کنم.

  • احسان مهر ۲۵, ۱۴۰۱

    خیلی ممنون هستیک از صدا سیما که مشخص نیست این بودجه را برای چه هدفی هزینه میکنه. مردم از صدا سیما دور تر شدند و گوشی شنوا نیست. مدیرانی که با رابطه و نسیت فامیلی وارد صدا سیما شدند و از یک جناح هستند نشان دهنده رویکرد کلی صدا سیما و جناح مورد نظر هستش.