راهنمای کامل خرید مانتوی شیک و ارزان از تولیدی مانتو ابریشم

راهنمای کامل خرید مانتوی شیک و ارزان از تولیدی مانتو ابریشم

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مانتو جزو جدایی‌ناپذیر کمد لباس هر بانوی ایرانی است. خانم‌های ایرانی معمولا تعداد زیادی مانتو برای پوشیدن در موقعیت‌های متفاوت دارند. از محیط‌های رسمی مثل اداره، دانشگاه و همایش‌ها گرفته تا موقعیت‌های خودمانی مثل دورهمی‌های دوستانه، مهمانی‌ها و مجالس رسمی و کاربردهای روزمره، هرکدام مانتویی با طرح و مدل مناسب خود را می‌طلبد.

معمولا هر خانم شیک‌پوشی برای حضور در اجتماع، اول از همه به این فکر می‌کند که کدام مدل و رنگ مانتو را بپوشد و لباس متناسب با سلیقه‌اش را از کجا تهیه کند. تولیدی مانتو ابریشم انواع مانتوی شیک و ارزان را با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه زنان ایرانی با کیفیت مناسب تولید و با قیمت‌های مناسبی به بازار عرضه کرده است. در این مطلب سعی کردیم شما را با انواع مانتوهای این تولیدی آشنا کنیم و به شما بگوییم که هنگام خرید مانتو دانشجویی و سایر مدل‌ این مجموعه، برای داشتن خریدی خاطره‌انگیز و لذت‌بخش چه نکاتی را باید در نظر بگیرید.

انواع مدل مانتوهای تولیدی مانتو ابریشم

تولیدی مانتو ابریشم مانتوهایی با مدل‌های متنوع را از پارچه‌هایی با طرح‌ها و جنس‌های مختلف طراحی و تولید کرده است تا بانوان برای حضور در مهمانی‌ها، مجالس دوستانه، محیط‌های اداری و دانشگاهی و کارهای روزمره دستشان برای انتخاب باز باشد و مدلی را با سلیقه خود و به قیمت مناسب تهیه کنند. در ادامه به معرفی برخی از انواع مانتوی شیک و ارزان این تولیدی می‌پردازیم.

مانتو شلوار ست

مانتو شلوارهای ست، انتخاب عالی برای خانم‌هایی هستند که همیشه دغدغه ست کردن مانتو شلوار خود را دارند. با خرید این مدل دیگر نگرانی از بابت خرید شلوار متناسب با مانتوتان نخواهید داشت. این مدل‌ها که در چند سال اخیر بین خانم‌های ایرانی به‌ویژه در فصل‌های بهار و تابستان خیلی محبوب و پرفروش شده‌اند. با خرید یکی از این مدل‌ها قطعا پوشش جذاب‌تری خواهید داشت.

ست مانتو شلوار یارا یکی از همین مدل‌های ست این مجموعه است. این ست، رنگ‌بندی جذاب و مدل راحتی دارد. شلوار این مدل کمرکش است و جنس پارچه‌ها هم لخت و غیر بدن‌نما است. مدل یارا گزینه خوبی برای حضور در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها است.

مدل دیگر، ست مانتوشلوار سارینا است که مانتوی جلوبسته با شلوار همرنگ است و برای پوشش روزمره هم گزینه خوب و راحتی است. این مانتو شلوار ست طیف رنگی جذاب و متنوعی دارد. مدل دیگر از این سری، ست چین است که با رنگ‌بندی شیک و جذاب خود، برای جشن‌ها و مهمانی‌ها ظاهر چشم‌نواز و زیبایی به شما می‌دهد.

راهنمای کامل خرید مانتوی شیک و ارزان از تولیدی مانتو ابریشم

مانتو دانشجویی

مانتوهای دانشجویی معمولا مدل‌هایی با قد مناسب و برش متناسب هستند. تولیدی مانتو ابریشم، انواع مانتوهایی با قدبلند و متوسط را باهدف استفاده روزمره خانم‌های دانشجو در فضاهای دانشگاهی و آموزشی تولید کرده است که رنگ‌بندی خیلی زیبایی دارند و استایل منحصربه‌فردی را برای دانشجویان به ارمغان می‌آورند.

مانتو شنلی مدل رستا، با قد بلند و مدل شنلی خود یکی از همین مدل‌های دانشجویی جذاب و شیک است که در عین پوشیدگی، استایل شما را از بقیه متمایز می‌سازد. مانتو دانشجویی مهرسانا کمربنددار و دکمه‌دار و با قدی مناسب، هم از مدل‌های دانشجویی است که زیبایی استایلتان را تا چند برابر افزایش می‌دهد. مانتو مدل جانا شش دکمه هم از مدل‌های دانشجویی با طراحی زیبا و منحصربه‌فرد است.

مانتوهای دانشجویی تولیدی ابریشم معمولا در سه سایز متفاوت و از جنس پارچه ترگال کجراه دوخته می‌شوند. این پارچه کیفیت و دوام خوبی دارد، آبرفت و رنگ‌رفت ندارد و چروک‌پذیری آن پایین است. به خاطر تولید مانتوها با سه اندازه متفاوت، اندام‌های مختلف می‌توانند مدلی را با اندازه مناسب خود تهیه کنند.

راهنمای کامل خرید مانتوی شیک و ارزان از تولیدی مانتو ابریشم

مانتو اداری

مانتوهای اداری معمولا از پارچه‌هایی باکیفیت و ضخیم و با مدل‌های راسته و قد متوسط طراحی و دوخته می‌شوند. مانتوشلوار مایسا از سری مدل‌های اداری تولیدی مانتو ابریشم است که دوخت تمیز و طراحی جذابی دارد.

مانتو روزمره

مانتوهای روزمره معمولا آزاد و راحت هستند و پارچه‌های سبکی دارند. این مانتوها مناسب کارهای روزانه مثل خرید و مراجعه به فروشگاه‌ها هستند و طرح و پارچه ساده‌ی دارند. مانتو شومیزی تیارا با مدل راحت و ساده و رنگ‌بندی جذاب خود برای پوشش روزمره، خرید عالی به حساب می‌آید. مانتو مدل عسل هم مدل آزاد و راحتی دارد، دکمه‌دار است و برای استفاده روزمره واقعا مناسب است.

راهنمای کامل خرید مانتوی شیک و ارزان از تولیدی مانتو ابریشم

مانتو مجلسی

مانتوهای مجلسی که معمولا از پارچه‌های ساتن، تور، حریر و گیپور دوخته می‌شوند، کار شده و طرح دار هستند. مدل شنل دامن و مانتو کتی دلربا از مدل‌های مجلسی و شیک تولیدی ابریشم هستند و برای حضور در مجالس و مهمانی‌های رسمی از خرید این مدل‌ها پشیمان نمی‌شوید.

انتخاب مانتوی مناسب تاثیر بسزایی بر شیک‌پوشی دارد، اما برای این کار باید یک سری نکات را در نظر گرفت که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

  • مکان موردنظر
  • فصل سال
  • شکل اندام بدن

نکات خرید مانتوی دانشجویی

دوران دانشجویی یکی از خاطره‌انگیزترین دوران زندگی هر بانوی جوانی است. مانتو جز اصلی لباس هر بانوی دانشجوی ایرانی است و انتخاب مانتویی زیبا و مناسب همیشه ذهن خیلی از دانشجویان را به خود مشغول می‌کند. خیلی از دختران جوان دوست دارند برای حضور در دانشگاه مانتوی شیک و ارزانی را از تولیدی مانتو معتبری تهیه کنند که چنین ویژگی‌های را هم داشته باشد: راحت باشد، با قوانین و شرایط دانشگاه متناسب باشد و استایل زیبا و جذابی هم به آنها بدهد.

برای انتخاب مانتوی مناسب دانشگاه لازم نیست حتما پول زیادی هزینه کنید، بلکه با در نظر گرفتن یک سری نکات می‌توانید سبک پوشش زیبا و مناسبی داشته باشید که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

راهنمای کامل خرید مانتوی شیک و ارزان از تولیدی مانتو ابریشم

نوع پارچه

دانشگاه هم مانند محیط کار از جمله مکان‌هایی هست که زمان زیادی را در آنجا می‌گذرانید و بهتر است هنگام خرید مانتو دانشجویی به جنس پارچه و کیفیت و دوام آن توجه کنید و تا حد امکان مانتوهایی را انتخاب کنید که پارچه‌هایی با چروک‌پذیری پایینی داشته باشند و بعد از چند بار شست‌وشو رنگشان نرود، زود کهنه نشوند و ظاهر پرزداری پیدا نکنند. پارچه تور، حریر و ساتن برای چنین محیط‌هایی اصلا خوب نیستند.

نکته دیگر در انتخاب پارچه این نوع مانتوها فصل سال است. برای فصل بهار و تابستان، مانتوهایی با پارچه نازک و خنک مثل پنبه‌‌ای و جین کاغذی و برای فصل پاییز مانتوهایی با پارچه ضخیم و گرم مثل جین و مخمل کبریتی مناسب هستند. پارچه‌هایی با طرح چهارخانه، شطرنجی، و خالدار و گلدار که خیلی شلوغ نیستند، هم برای دانشگاه سبک پوشش زیبایی به شما می‌بخشند.

مدل مانتو

مدل‌های ساده، جیب‌دار و راحت بهترین انتخاب برای حضور در دانشگاه هستند. معمولا بیشتر خانم‌ها برای حضور در دانشگاه و به خاطر رعایت قوانین آنجا، مانتوهایی با قد متوسط تا بلند را انتخاب می‌کنند که بیشترشان از مدل‌های دکمه‌دار هستند. مانتوهای جلوبسته، شومیزهایی با قد مناسب، سارافون، و ست کت و مانتوهایی با آستین‌های سه‌ربع هم گزینه خوبی برای حضور در دانشگاه هستند. مانتوهای با پارچه‌های براق و کارشده یا به‌اصطلاح مانتوهای مجلسی اصلا برای دانشگاه مناسب نیستند، اما مانتوهایی با گلدوزی ساده، یکی از طرح‌هایی است که می‌توانید برای آنجا در نظر داشته باشید.

راهنمای کامل خرید مانتوی شیک و ارزان از تولیدی مانتو ابریشم

رنگ مانتو

معمول برای ماه‌های گرم سال، رنگ‌های روشن و پاستلی، برای فصل پاییز رنگ‌هایی مثل آجری، قهوه‌ای، زرشکی و سبز که هماهنگی خوبی با طبیعت این فصل دارد و برای زمستان رنگ‌هایی مثل طوسی و سرمه‌ای مناسب‌تر است. مانتوهایی با رنگ خنثی مثل کرم و بژ هم برای تمام ماه‌های سال گزینه خوبی محسوب می‌شود. البته باید این رنگ‌ها را طوری انتخاب کنید که با سلیقه و ویژگی‌های شخصیتی شما، رنگ چهره و سایر اجزای لباس‌ها و کیف و کفشتان هماهنگی داشته باشد. همچنین به این نکته هم توجه کنید که رنگ‌‌های روشن باوجود جلوه بهتر و ایجاد حس سرزندگی و شادابی، خیلی زود چرک می‌شوند و باید زودبه‌زود شسته شوند.

نوع اندام

خانم‌های لاغر بهتر است مانتوهایی با رنگ‌های روشن‌تر بپوشند و خانم‌هایی درشت‌اندام هم خوب است که مانتوهایی با رنگ‌های تیره‌تر را انتخاب کنند تا لباسشان نمای بهتری به اندامشان بدهد. مدل‌های آزادتر برای دختران لاغر و مدل‌هایی با برش راسته برای دخترانی با اضافه‌وزن گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

افرادی با قدکوتاه اگر رنگ مانتوی خود را با شلوارشان ست کنند، قدبلندتر به نظر می‌رسند. قدبلندها بهتر است مانتو شلواری با دورنگ متفاوت بپوشند تا در ظاهرشان تعادل ایجاد می‌کنند و از پوشیدن مانتو و شلوار همرنگ اجتناب کنند. مانتوهایی با خطوط عمودی قد را بلندتر و مانتوهایی با خطوط افقی یا گل‌ها و خال‌های درشت، اندام را پرتر نشان می‌دهند.

قیمت مانتوها

اگر شما هم به دنبال خرید مانتوهایی هستید که باوجود کیفیت بالا و زیبایی، قیمت مناسبی هم داشته باشند، خرید مستقیم از تولیدکننده‌های مانتو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تولیدی مانتوی ابریشم انواع مانتوهای شیک و زیبای اسپرت، دانشجویی و روزمره را در مدل‌های مختلف و با طیف رنگی گسترده و همچنین در نظر گرفتن علایق و سلیقه خانم‌های ایرانی تولید و در فروشگاه آنلاین خود با قیمتی بسیار مناسب عرضه کرده است.

با مراجعه به سایت این فروشگاه به راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید رنگ و مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید و در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن، خریدتان را در منزل خودتان تحویل بگیرید. با این کار نیازی به صرف وقت و هزینه اضافی برای خرید مانتو از فروشگاه‌های سطح شهر ندارید.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با انواع مدل‌های تولیدی مانتو ابریشم آشنا کرده و نکات لازم برای انتخاب لباس مناسب و خرید مانتو دانشجویی به شما ارائه کنیم. امیدواریم با در نظر گرفتن این راهنما، خرید خوبی را تجربه کنید و استایل مناسب و  چشم‌نوازی برای خود رقم بزنید و حتی بتوانید برای انتخاب مانتوهای کمد لباستان بهتر تصمیم بگیرید و ظاهری شیک و جذاب‌تری نسبت به قبل داشته باشید.

بدون نظر

ورود