چگونه ارزانترین تور هندوستان را بخریم؟

چگونه ارزانترین تور هندوستان را بخریم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در سفر با تور هند این فرصت را دارید که این تفاوت ‌های جذاب این کشور را از نزدیک مشاهده کنید. کشور بزرگ هندوستان را می ‌توان نماد تضادها در دنیا نام برد، چرا که تنوع و گوناگونی چشمنوازی در آن به وضوح دیده می ‌شود و همین تضادها باعث شده به محبوبیت چشمگیری نزد توریست های خارجی دست پیدا کند. یکی از این مزیت ‌های تور هندوستان که باعث شده در سال‌ های اخیر به یکی از قطب‌ های گردشگری در دنیا بدل شده و بیش ‌تر توریست‌ها ترجیح می ‌دهند با تور هندوستان برای سفر، اکتشاف و ماجراجویی و شناخت فرهنگ و آداب و رسوم مردم هند به آن بروند.

چگونه ارزانترین تور هندوستان را بخریم؟

تورهای هند در واقع اقامت در شهرهای مختلف از جمله دهلی، آگرا، جیپور، بمبئی و جزیره گوا را شامل می ‌شود. درواقع کارشناسان آژانس مسافرتی سفریار پکیج ‌های مختلفی را برای سفر به این کشور برنامه ریزی کرده ‌اند که شما این امکان را دارید که در میان پکیج‌ های اقتصادی، لوکس و رویال هند بتوانید یکی را انتخاب کنید و سفری خاطره انگیز به هند داشته باشید. پکیج‌ های مسافرتی هند معمولا به صورت مثلث طلایی (دهلی، آگرا، جیپور) یا بمبئی، گوا و یا گوا تک برنامه ریزی می ‌شوند.

با خرید یا رزرو تور هندوستان سفریار، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به این مقصد برطرف می شود؛ چرا که آژانس سفریار با ارائه آفر ویژه تور دهلی آگرا جیپور می تواند برای شما امکاناتی اعم از: گشت شهری (در شهرهای دهلی، آگرا و جیپور)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه های دهلی آگرا جیپور تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور هند)، راهنمای فارسی زبان (تور لیدر آشنا به شهرهای توریستی هندوستان) و معرفی مراکز خرید شهرهای توریستی هند با آفرهای باور نکردنی را فراهم کند. برای خرید ارزان ترین تور هند می ‌توانید با کارشناسان با تجربه سفریار آریا در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

چگونه ارزانترین تور هندوستان را بخریم؟

در ادامه لازم است بدانید که تور هند معمولا به صورت گروهی برگزار می ‌شود و برای سفر به هند حتما باید جهت اخذ ویزا اقدام نمایید که در مدت زمان ۷ روز کاری به درخواست ویزای هند جواب داده می ‌شود و این ویزا برای ۳۰ روز برای شما اعتبار دارد. در ادامه شاید این سوال مهم شما هم باشد که برای سفر به هند، تور تک بهتر است یا ترکیبی؟ باید در جواب بگوییم که این مسئله به زمان و بودجه شما بستگی دارد. هر یک از شهرهای توریستی هندوستان جاذبه های خاص و منحصر به فرد خودشان را دارند و اگر فرصت کافی داشته باشید، بازدید از چند شهر در تورهای ترکیبی می تواند بسیار جذاب و خاطره انگیز باشد.

چگونه ارزانترین تور هندوستان را بخریم؟

در ادامه با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۲ بیشتر مسافران به دنبال مناسب ترین قیمت تورهای نوروزی هندوستان هستند. خوب اگر به دنبال خرید ارزانترین تور هند نوروز هستید، لازم است بدانید که که با توجه به این که نوروز ایام سفر ایرانیان است بنابراین هزینه سفر و قیمت تورها امکان دارد که کمی افزایش قیمت را در تور هند شاهد باشید؛ با این حال توجه داشته باشید که در صورت مجموعه مسافرتی سفریار با ارائه تور هند لحظه آخری ویژه نوروز ۱۴۰۲ همراه شما در این سفر می باشد. سفریار، سامانه رزرواسیون هتل و بلیط هواپیما خارجی و داخلی به صورت چارتر و سیستمی است و امکان رزرو تورهای مسافرتی هندوستان را نیز به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه می ‌کند. در صورت تمایل به شرکت در تورهای هند در تعطیلات نوروزی از مبدأ تهران و سایر استان‌ ها مثل شیراز، مشهد، اصفهان و… می‌ توانید به صورت آنلاین و با چند کلیک اقدام به خرید تور خود از آژانس سفریار نمایید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود